תפריט עמוד

חופשה באיי יוון או בקפריסין (כמעט) ללא ישראלים

בשנים האחרונות הפכו איי יוון וקפריסין לאתרי התיירות הפופולאריים על הנופש הישראלי. למרות הקרבה, המחירים הנוחים והאטרקציות שמציעים איים אלה, ישראלים רבים נמנעים מלנפוש בהם בשל העובדה כי בחודשי הקיץ הופכים האיים אלה ל"מאחז ישראלי" צפוף והומה.

בדיוק בשביל אלה שרוצים חופשה בסגנון ים תיכוני, אבל אחרת, ובלי אלפי ישראלים סביבם, "אופק תיירות" מציעה שלוש חופשות יוצאות דופן שהמשותף ביניהן הוא חופשה (כמעט) ללא ישראלים מסביב: אי יווני המאפשר רק ל-70 ישראלים לשהות בו, בו זמנית, חופשה בווילה פרטית בכרתים ונופש ייחודי בטיסה ישירה לפאפוס שבקפריסין.

קרפאטוס:

טיסות ישירות מנתב"ג לאי השוכן בלב הים הקרפטי, בין רודוס לכרתים, ומוקף בחופים בתוליים, ים בצבע טורקיז וטבע פראי. באי מתגוררים כ-4,000 איש בלבד, ובשל מיקומו השתמרו בו כפרים ציוריים, מנהגים ובגדים מסורתיים והוא לא הפך לממוסחר כמו איים אחרים. האי מאופיין באוכל יווני אמיתי, יין מקומי, מוסיקה יוונית טובה וחיוך רחב של המקומיים הידועים בקבלת הפנים החמה, בטברנות ובריחות של יוון האוטנטית. מעבר לכך, האי הוא גן עדן זואולוגי ובוטני – סביבו חיים כלבי ים נזיריים, זן של כלבי ים בסכנת הכחדה. על המצוקים הנוגעים בים חיים עופות דורסים ובעונות המעבר עוצרים כאן למנוחה עופות נודדים.


האי היווני קרפטוס. חופים בתוליים וים בצבע טורקיז

והכי חשוב: בכל רגע נתון ישהו באי מקסימום 70 תיירים מישראל מתוך מקסימום 2,700 תיירים מארצות אחרות.

וילה ורכב בחאניה, מערב כרתים:

העיר חאניה נחשבת ליהלום שבכתר מבין ערי כרתים. 465 שנות שלטון ונציאני בעיר הפכו את חאניה ל"ונציה של המזרח". בתקופת הכיבוש התורכי חאניה היתה בירת כרתים, וגם היום היא מעוטרת בארמונות רבים, מצודות, בתים עתיקים, טברנות ובתי קפה.

עד הכיבוש הנאצי היתה בחאניה קהילה יהודית גדולה, וכיום מתגוררים בה 16 יהודים בלבד. ב-1999 הושלם שיקומו של בית הכנסת העתיק, "עץ החיים". בעיר פועל שוק "האגורה", בגבול שבין העיר החדשה והעתיקה, המציע גבינות, דבש , דגים טריים, שמן זית ועשבי תיבול. חיי הלילה התוססים כוללים מסעדות טובות, בתי קפה, בארים ומועדונים.


וילה במערב כרתים

והכי חשוב: הנופש כולל וילה מאובזרת עם בריכה פרטית בקומפלקס בן שלוש וילות בלבד או דירת נופש על חוף הים בקומפלקס הכולל שתי דירות נופש בלבד.

פאפוס, קפריסין: פאפוס, העיר השלישית בגודלה בקפריסין, שוכנת על חופו המערבי של האי. העיר נחשבת למקום הולדתה של אפרודיטה, אלת האהבה והיופי, שנולדה מקצף הים בחוף סמוך. האזור מלא מיתוסים ואגדות וגדוש באוצרות ארכיאולוגיים הקשורים לאלת האהבה. העיר עצמה כוללת מבצרים, תיאטרון רומי, קברי מלכים, נמלי דייגים ציוריים, שוק עתיק, פארק מים גדול בסגנון "אפרודיטה", טברנות ובתי קפה.

ההצעה של אופק תיירות כוללת אירוח במלון 5 כוכבים, קוראל ביץ', המציע גם הפעלות לילדים, וכן דירות נופש במרכז העיר (בזיליקה) או נופש במלון בוטיק המיועד למבוגרים בלבד.


מלון יוקרתי בפאפוס. אלת האהבה אפרודיטה נולדה כאן מקצף הים

והכי חשוב: העיר מרוחקת מאתרי התיירות הפופולאריים על ישראלים, כמו איה נאפה, וההגעה אליה היא בטיסה ישירה, ובלעדית, כך שבכל רגע נתון יהיו בה 70 ישראלים בלבד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.