תפריט עמוד

חוף בצת בסכנה: אירוע מחאה

אירוע מחאה נגד תוכניות הבנייה בחוף בצת יתקיים ביום שבת, 15 באוקטובר, בחוף היפהפה שבגליל המערבי. את האירוע מארגנים החברה להגנת הטבע וועד הפעולה של תושבי הגליל המערבי למען חוף בצת, אשר גם הקימו בחודשים האחרונים מאהל מחאה כנגד תוכנית הבנייה של כפרי נופש ומרכזים מסחריים על החוף. גולת הכותרת של אירוע המחאה תהיה יצירת גל אנושי לאורך החוף – דרך להמחיש את המחאה הציבורית נגד הקמת כפרי הנופש. עוד באירוע: פעילויות לכל המשפחה, עצרת ומופעים מוזיקליים. מארגני המחאה מסבירים כי הבנייה בחוף בצת תגרום לפגיעה בשטחים הפתוחים על ידי קיטוע של רצועת החוף, לפגיעה סביבתית בעקבות מטרדי רעש, אור וזיהום אוויר ומים, ולפגיעה בערכי טבע מוגנים. הם קוראים לשמור על החוף ללא בנייה למען ערכי הטבע והנוף שבו ולמען הפעילות האנושית המגוונת המתקיימת בו.

אירוע המחאה יפתח בשעה 13:00 בהתכנסות, פינות יצירה לילדים, דוכני החתמה והסברה, וימשיך בצעדה לאורך החוף ויצירת הגל האנושי. בשעה 15:00 תחל העצרת המרכזית ומהשעה 15:30 יתקיימו מופעים מוזיקליים. האירוע פתוח לציבור הרחב וכמובן שאינו כרוך בתשלום.

עוד על מחאת התושבים נגד התוכנית לבנות כפרי נופש בחוף בצת :

הצילו את חוף בצת!
הצילו את חוף בצת!
קטע החוף מדרום לראש הנקרה הוא אחד היפים בישראל, על כך יש הסכמה כללית אבל מתברר שלא תמיד זה מספיק. על החוף הייחודי מתוכננים לקום שלושה כפרי נופש. נשמע מטורף? גם לתושבי האזור שיוצאים למאבק ציבורי


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.