תפריט עמוד

חוזרים למצרים: טיול מקיף עם חברת איילה גיאוגרפית

אבטחה מוגברת באתרים ההיסטוריים במצרים הופכת את הביקור שם לבטוח גם לישראלים, כך על פי איילה גיאוגרפית שמוציאה טיולים לאתרים בקהיר, לוקסור ומרכז המדינה

רגע לפני כיבוש קהיר, באוגוסט 1798, הכריז נפוליאון מול אלפי חייליו: "חיילים, ארבעת אלפי שנות היסטוריה מביטות עליכם ממרומי הפירמידות", ואכן טיול למצרים מהווה חוויה יוצאת דופן, שמאפשרת למטייל להכיר ולהתרשם מקרוב מנפלאות העולם העתיק. כעת אפשר להצטרף לטיול מקיף של איילה גיאוגרפית באתריה ההיסטוריים המרתקים של מצרים. לדברי מדריך הטיול והמארגן, אלי מאלי, מיליוני תיירים מערבים מבקרים במצרים מדי שנה, וגם בימים אלה, ללא חשש. הוא מוסיף כי בחודשים האחרונים יצאו כמה קבוצות ישראליות למצרים וכי בכל אתרי התיירות יש אבטחה טובה ונוכחות מתוגברת של המשטרה המצרית.

הטיול של איילה גיאוגרפית, שאורכו 11 ימים, כולל נסיעה לאורך עמק הנילוס, מקהיר עד אבו סימבל, וייחודו בביקור באתרים במרכז מצרים בין קהיר ללוקסור – הפירמידה הנטויה, פירמידת מיידום, תל אל עמארנה, טונה אל גבל, מקדשי אבידוס ומקדש דנדרה, וזאת בנוסף לאתרים "הרגילים". הטיול כולל טיסה מתל אביב לקהיר, כלכלה מלאה, ביקור באתרים היסטוריים ובמוזיאונים ולינה במלונות בדרגת 4 כוכבים. הטיול מתאים גם לשומרי שבת.

פרטים בטלפון: 03-9436030 או באתר האינטרנט.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.