תפריט עמוד

חדש על המדף: בשמים בצורת תגיות למזוודה

סדרת בשמים חדשה, "ריח של נסיעה", מציעה בקבוקים בצורת תגיות שמצמידים למזוודה בשדה התעופה, עם שמות נמלי תעופה מרכזיים וריחות שאמורים לייצג את יעד הנסיעה

איש אינו מרים גבה למראה בקבוק בושם בצורת שפתיים חושניות, אגרוף קמוץ או גוף של אישה נטול ראש, כולם מככבים מזה זמן רב על מדפי החנויות. אבל הטרנד החדש בעולם הבישום מפתיע, בלשון המעטה: בקבוקי בושם בצורת תגיות המוצמדות למזוודות נוסעים בשדות תעופה. הסדרה, הנקראת Scent of ,Departure ריח של נסיעה, מציעה בשמים בריחות יוניסקס הנקראים על שם שדות תעופה מרכזיים – מניו יורק דרך פרנקפורט ועד דובאי. כל בושם בסדרה נושא את האותיות המזהות של שדה תעופה מסוים. כך, למשל, הבושם שמייצג את פריז נקרא CDG על שם שדה התעופה שרל דה גול; LAX הוא שמו של הבושם שמייצג את לוס אנג'לס וכן הלאה.


איזה ריח יש לפריז או ללונדון? בשמים בסדרת "ריח של נסיעה"

ומה בדבר הריח? גם כאן הלכו עם הקונספט של נסיעות ושדות תעופה עד הסוף: על פי היצרן, כל בושם נושא ריח המאפיין את היעד שעל שמו הוא נקרא. למשל, הבושם של מילאנו מכיל, בין השאר, ניחוח לימון, אפרסק, ורדים, קינמון וקפה; בעוד שהבושם של פרנקפורט מורכב מניחוחות של תפוח ירוק, לימון, מגנוליה ומאסק לבן וכדומה. המחיר, לעומת זאת, זהה – בקבוק של 50 מ"ל נמכר באתר האינטרנט של החברה ב-40 אירו.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.