תפריט עמוד

חדש: סיורים בשלייקס ברחבי הארץ

פרוייקט חדש לרווחת האזרחים הוותיקים: סיורים מסובסדים באתרים ברחבי הארץ ב-35 שקל בלבד. השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל: "לוקחים את ההצלחה של 'שלישי בשלייקס פלוס' לשלב הבא"

במסגרת פרויקט "שלישי בשלייקס פלוס" של המשרד לשוויון חברתי יצאו לפועל סיורים מסובסדים ברחבי הארץ, עבור האזרחיות והאזרחים הוותיקים. אלו סיורים חד-יומיים בעלות מוזלת – 35 שקל בלבד, אשר יצאו מירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. 

"ציבור האזרחים הוותיקים בישראל הוא ציבור גדול וחשוב, והמשימה שלנו היא לדאוג לזכויות שלו", אומרת השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל. "אנחנו לוקחים את ההצלחה של פרוייקט 'שלישי בשלייקס פלוס', וממשיכים אותה הלאה להטבות נוספות המותאמות במיוחד לציבור זה. בעקבות הפרויקט, המגזר העסקי נוכח לראות יותר ויותר את הכוח הצרכני של ציבור זה, ומתאים את עצמו לדרישות. זו משימה לאומית חשובה לספק לאזרחים הוותיקים – להם כולנו חייבים המון – את הבידור והצרכים במחירים ברי השגה".

במסגרת הפעילות יתקיימו, בין השאר, סיור חקלאי בגליל בעקבות התמר ושמן הזית, ובמהלכו יגיעו המשתתפים למרכז מבקרים תמרים פלוס בקיבוץ כנרת, וכן לאתר מורשת נהריים בגשר הישנה. כמו כן יתקיים סיור "חקלאות בנגיעה אישית בגליל', במסגרתו יבקרו בבית אריזה וילמדו את מסע הפירות מהמטע לשוק, יבקרו ביקב אדיר שבדלתון ויפגשו עם חקלאים, וכן ביקור בריחניה שם יתוודעו לתרבות וההיסטוריה הצ'רקסית.  סיור נוסף נקרא "תצפיות ואתרים בהיבט חקלאי", במהלכו יבקרו המשתתפים ב"דגי דפנה", חווה לגידול פורלים בכניסה לקיבוץ דפנה, ותצפית במצודת כ"ח – צפייה מראש המגדל כנקודה אסטרטגית החולשת על עמק החולה, החרמון והרי הגולן, לימוד על היווצרות העמק והתילים הגעשיים הייחודיים המאפיינים את הרמה.

באמצעות הפרויקט מבקשים במשרד להפוך את אוכלוסיית הוותיקים לקבוצת אוכלוסייה מועדפת וחזקה. כחלק מכך הגיע המשרד לשוויון חברתי להסכם עם חברות, רשתות, בתי קולנוע, מוזיאונים, גני חיות ואתרים רבים לפיו מדי שלישי אזרחים ותיקים יכולים לרכוש את ההטבות וההנחות על מגוון בילויים, פנאי, תרבות, שופינג ועוד. לדוגמה, אחת ההטבות המשמעותיות ביותר לה זוכים האזרחים הוותיקים היא כרטיס לסרט ב-10 שקלים בבתי קולנוע ברחבי הארץ. ההטבות כולן מפורסמות בדף הפייסבוק של "שלישי בשלייקס" ובאתר האינטרנטלפרטים נוספים ויצירת קשר: עמותת התיירות משקפת (מפעילת הסיורים), טלפון: 1-700-700-945.
 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

  1. מרים קונופניצקי רכזת תרבות תורנית עירית חיפה הגיב:

    שלום וברכה,
    מה הטל של המשרד בבקשה.?
    אשמח לקבל רשימת אתרים שאפשר לצאת מטעמכם ,
    מקומות שסגורים בשבת

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.