תפריט עמוד

חדש בוושינגטון: שגרירים מארחים קונצרטים פתוחים לקהל

דיפלומטיה דורשת, בין השאר, להיות במקום הנכון בזמן הנכון ובחברת האנשים הנכונים. זה בדיוק מה שתוכלו לעשות אם תגיעו לאחד המופעים בסדרת קונצרטים חדשה שנפתחת בימים אלו בוושינגטון די.סי. בשונה ממופעים שמתקיימים באולמות שיועדו לכך, הקונצרטים הללו יתקיימו בכל פעם בשגרירות אחרת בבירה האמריקאית, ולאחר המופע הקהל מוזמן ללגום קוקטיילים ולסעוד בחברת השגריר, בני ביתו ועובדים בשגרירות, לשוחח על עניינים שברומו של עולם ולהתעדכן בנעשה מאחורי הקלעים בדיפלומטיה המקומית והעולמית. "כשהולכים לקונצרט במרכז קנדי בעיר, כשהמופע נגמר כל מה שנשאר לעשות זה לחזור למגרש החניה. הסדרה שלנו מאפשרת לפגוש אנשים מרתקים מעולם הדיפלומטיה, לסעוד בחברתם ולהחליף דעות, מחשבות ורעיונות. זה עדיף בהרבה על לצפות בחדשות בטלוויזיה", אומר ג'רום בארי, אמן והוגה הסדרה.

המוזיקה שתוכלו לשמוע בבתי השגרירים נעה ממוזיקה קלאסית, דרך מופעי מוזיקל ועד למוזיקה אתנית. העונה נפתחה, במקרה ואולי דווקא לא, במופע של מוזיקה עירקית עממית. הקהל המכובד התנועע בכיסאות למקצבים הסוחפים ולאחר מכן סעד בחברת השגריר העירקי סמיר שקיר סומיידה, שאמר כי הוא שמח על ההזדמנות להציג צד אחר ולא מוכר של ארצו, שאינו קשור למלחמות.

בין הקונצרטים הבאים: יצירות של בטהובן בשגרירות האוסטרית, קטעי אופרות ואופרטות בשגרירות ההונגרית ומוזיקה קלאסית בביצוע נגנים קזחים בשגרירות קזחסטן. סדרת הקונצרטים תימשך עד חודש יוני, מחירי הכרטיסים נעים בין 40 ל-125 דולר דולר והם כוללים כניסה לקונצרט, בר משקאות פתוח וארוחה בסגנון בופה לאחר הקונצרט. פרטים נוספים והזמנת כרטיסים באתר הסדרה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.