תפריט עמוד

חברת התעופה של קטאר היא הטובה בעולם

רוב מוחץ לחברות תעופה מאסיה בעשירייה הראשונה של חברות תעופה הטובות בעולם. בשלישייה הראשונה – חברות תעופה מקטאר, סינגפור ודרום קוריאה

אסיה שולטת – או כך לפחות ניכר מסקר בינלאומי שערך מכון מחקר בריטי נחשב. הסקר, שדירג את חברות התעופה המובילות בעולם, מצביע על טרנד מרתק: העשירייה הראשונה מורכבת ברובה הגדול מחברות תעופה אסייתיות, כשאת ההגמוניה שוברות רק קוונטס האוסטרלית ואייר ניו זילנד. אף חברה אירופית או אמריקאית לא התברגה במקומות הגבוהים. את התואר הנחשק של חברת התעופה הטובה בעולם קטפה קטאר איירווייס, חברת התעופה של קטאר, במקום השני נמצאת סינגפור איירליינס ואילו חברת התעופה הדרום קוריאנית אסיאנה איירליינס ממוקמת במקום השלישי. עוד בעשירייה הראשונה (בסדר יורד): קתאי פסיפיק, תאי איירוויס, איתיחאד איירווייז (חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי), אייר ניו זילנד, קוונטס, טורקיש איירליינס ואמירטס (חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות).

את הסקר השנתי עורך מכון המחקר הבריטי Skytrax, שמתמחה בניתוח מגמות בענף התעופה, והוא מבוסס על שאלונים שמילאו כ-18 מיליון נוסעים ברחבי העולם. בכל שנה נבחנות 200 חברות תעופה בקטגוריות שונות, בעיקר ברמת השירות לפני הטיסה ובמהלכה. בסקר קודם שערך אותו מכון מחקר נמצא נמל התעופה של הונג קונג כטוב ביותר בעולם.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.