תפריט עמוד

וילות נופש בצפון

חופשה בווילת נופש מאפשרת ליהנות מאווירה יוקרתית, שפע של מרחב, בריכה פרטית והרבה פינוקים. ההנאה מתגברת כשהווילה נמצאת בצפון הארץ, מוקפת בנופים ירוקים ובמרחק קצר מאטרקציות ואתרי טבע נהדרים

חופשה בווילה יוקרתית מאפשרת ליהנות משלל הפתעות ופינוקים שלא מוצאים במלון או בצימר: מרחב גדול, חדרים מרוהטים בהידור, מטבח מאובזר, חדר אוכל עם שולחן שכל המשפחה יכולה לשבת סביבו, סלון נעים ונוח, חצר רחבת ידיים עם בריכת שחייה פרטית ועוד ועוד. מכל אלה אתם נהנים בפרטיות מוחלטת, בלי אורחים נוספים. וילות נופש מתאימות למשפחה מורחבת שרוצות לצאת לחופשה שכוללת את ההורים, הילדים וגם סבא וסבתא, לכמה משפחות שנהנות לבלות בחברותא ולקבוצה של חברים שרוצים לנפוש ולטייל ביחד.

איפה נמצאות וילות נופש? בכל רחבי הארץ – מדן ועד אילת. וילות נופש בצפון הן אופציה נפלאה במיוחד, שכן אפשר ליהנות לא רק מהשירותים הרבים של הווילה אלא גם מנופים ירוקים מקסימים המקיפים אותה וכמובן מאתרי הטבע שופעי המים בגליל העליון, החופים הקסומים של הגליל המערבי ואטרקציות לכל המשפחה הפזורות בצפון. במילים אחרות: לא תשתעממו כאן לרגע.


וילה פרובנס במנות. אחד היתרונות של וילות בצפון הוא הנופים הירוקים שמסביב

הנה הצצה לכמה וילות מוצלחות מתוך מהמבחר הגדול של וילות נופש בצפון:

אחוזת הנסיכה, במשמר הירדן שבגליל העליון, מציעה ארבע יחידות דיור נפרדות, שכל אחת מהן מצוידת בג'קוזי ומטבחון. בטרקלין יש פינת ישיבה עם מסך פלזמה גדול ושולחן סנוקר מקצועי, המטבח מאובזר להפליא ויש גם פינת אוכל. במרכז החצר הירוקה והמטופחת תמצאו בריכת שחייה מקורה ומחוממת, כך שאפשר לשחות בה גם בחורף כשבחוץ קר וגשום. במתחם השיזוף יש מיטות שיזוף ורהיטי גם נוספים. אפשר לאכול את הארוחות בפינת האוכל שבפנים או להשתמש בגריל להכנת ארוחת ברביקיו שאותה אוכלים בפינת האוכל החיצונית, המשקיפה אל הבריכה.


יחידת האירוח באחוזת הנסיכה שבמשמר הירדן

וילה מצוק לכנרת, כשמה כן היא, במרחק דקות ספורות מחופי הכנרת, במושב פורייה עילית. בווילה ארבעה חדרי שינה זוגיים עם מיטות נוחות, מסך LCD עם חיבור כבלים, מיזוג אוויר, שידות אחסון ואווירה יוקרתית נעימה. בסלון הווילה תמצאו מערכת קולנוע ביתית עם מסך LCD גדול. פינת אוכל ומטבח הגדול והמאובזר. הילדים ישמחו לגלות את פינת ה-Xbox עם המכשיר ומשחקים. אבל גולת הכותרת ממתינה לכם בחוץ, עם בריכה שמשקיפה אל נופי הכנרת, פינות ישיבה, מדשאות ירוקות, פינת ברביקיו, שולחן סנוקר ופינת אוכל גדולה עם עמדת מטבח קטנה. בתשלום נוסף אפשר להזמין ארוחת בוקר ואפילו שף פרטי שיבשל במיוחד עבורכם.


הבריכה בווילה מצוק הכנרת שבפוריה עילית משקיפה על נופי הכנרת

וילה לוקה, במושב עין יעקב בגליל המערבי, מציעה שמונה חדרי שינה זוגיים ושבעה חדרי רחצה, סלון נעים מרוהט עם ספות עור, מערכת קולנוע ביתית, שולחן סנוקר ושולחן פוקר. בימים קרים תוכלו להתחמם לצד הקמין. במטבח המאובזר תמצאו פינת אוכל שמתאימה ל-20 סועדים. בחצר יש בריכה גדולה (מחוממת בחורף) ואמבט ג'קוזי מרווח, פינות ישיבה, שתי פינות ברביקיו, מדשאה רחבת ידיים, מתקני משחקים וטרמפולינה לילדים. בתוספת תשלום ניתן להזמין ארוחות מוכנות ועיסויים.


פינת ישיבה לצד הבריכה בווילה לוקה שבעין יעקב

חוויה מסוג שונה תמצאו באחוזת אבן ספיר שבצפת. הווילה, הבנויה מאבן צפתית, מוקפת בנופים יפהפיים של הרי הגליל. בווילה יש שלושה חדרי שינה זוגיים מרוהטים בחן, וכן סוויטה נפרדת הצמודה לווילה, המספקת פרטיות מלאה ללנים בה. בסלון יש פינת ישיבה, מערכת קולנוע ביתית ו-DVD, מטבחון עם מקרר, מכונת אספרסו, מיקרוגל וכלי בישול ואוכל. פינת האוכל הגדולה מתאימה לעשרה סועדים. בקומת הגלריה פזורים מזרונים המתאימים ללינת ילדים. בחצר הווילה יש בריכת שחייה, ג'קוזי וסאונה, שולחן פינג פונג, פינת ברביקיו ופינות ישיבה.


סוויטה באחוזת אבן ספיר בצפת

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.