תפריט עמוד

וילות בצפון בזול

לחופשה בצפון בווילה יש המון יתרונות – אתם מקבלים מרחב גדול בפנים ובחוץ, פרטיות ושקט, נופים ירוקים ושלווה פסטורלית. ולא מוכרחים לשלם הון עבור כל אלה, אפשר בהחלט למצוא וילות בצפון במחירים נוחים במיוחד

בארץ שחונה כמו שלנו, כשחלק ניכר משטחה הוא מדברי, הצפון מציע נופים ירוקים ושלווים, עם נחלים הזורמים לאורך כל השנה, הרים שמעטרים את הנוף, הכנרת הכחולה מצד אחד והים מהצד השני. אחרי הגשמים הנוף מתכסה במרבדי פריחה ססגוניים, שתורמים אף הם לתפאורה היפה. אין פלא, אם כך, שהגליל הוא האזור החביב ביותר על ישראלים לטיולים ולחופשות ארוכות יותר באווירה כפרית ופסטורלית.

תצפית על עמק יזרעאל מהתבור. הנופים הירוקים של הצפון מושכים מטיילים רבים

תצפית על עמק יזרעאל מהתבור. הנופים הירוקים של הצפון מושכים מטיילים רבים | צילומים: שאטרסטוק

הבעיה עם חופשות בצפון, שפעמים רבות זוהי חופשה לגמרי לא זולה. אמנם לא צריך לקנות כרטיס טיסה או לעמוד בתורים בנתב"ג כדי להתחיל ליהנות, אבל שאר המרכיבים של החופשה עלולים להיות יקרים מאוד – מסעיף הלינה ועד לארוחות במסעדות. אז מה עושים? בוחרים באופציה המושלמת: וילות בצפון הארץ בזול. הווילה מספקת שפע של מקום לכל אחד מהנופשים, עם כמה חדרי שינה נפרדים, סלון גדול, מטבח מרווח שמאובזר בכל מה שצריך כדי להכין ארוחות טעימות (חיסכון משמעותי בסעיף האוכל בחופשה), חצר רחבת ידיים אידיאלית לארוחות בחוץ, מנוחה והירגעות וטבילה מרעננת בבריכה. כל זה לא חייב להיות יקר, ברחבי הגליל – המערבי, העליון והתחתון – יש לא מעט וילות במחירים נוחים בהחלט.

הווילה מספקת מרחבים, פרטיות ואטרקציות שלא תמצאו בצימר או במלון

הווילה מספקת מרחבים, פרטיות ואטרקציות שלא תמצאו בצימר או במלון

באתר וילות בצפון תמצאו הצעות רבות ומוצלחות לווילות נופש באזורים הכי יפים בגליל במחירים מצוינים. באתר תוכלו לבחור בין כמה קטגוריות: האזור בצפון שבו תרצו לשהות, המחיר המתאים לכם, מ-3,000 שקל ועד 5,000 שקל, לאיזו מטרה אתם רוצים את הווילה – מסיבה, נופש משפחתי, לקבוצות וכן הלאה. כדי למקד את החיפוש עוד יותר אפשר להכניס את שם הישוב ואת המספר החדרים שתרצו. אחרי שבחרתם את כל אלה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין האפשרויות השונות המתאימות לרצונות שלכם.

חופשה בווילה מאפשרת לפתוח שולחן לכל המשפחה, בחדר האוכל או בחצר הנעימה

חופשה בווילה מאפשרת לפתוח שולחן לכל המשפחה, בחדר האוכל או בחצר הנעימה

מצאתם וילה שנראית לכם מתאימה? תוכלו ללחוץ על שמה ותקבלו הרבה מאוד מידע שיעזור לכם לעשות את הבחירה הסופית. בין השאר, תקבלו פירוט על המבנה הפנימי של הווילה ועל מה שיש בחלק החיצוני, למשל בריכה, מתקן ברביקיו, נוף מרהיב וכדומה. וזאת רק ההתחלה. תוכלו לראות למי הווילה מתאימה – למשפחות, לזוגות רומנטיים, לימי כיף וסדנאות גיבוש, לאירועים או למסיבות, מה יש בסביבה הקרובה ואילו אטרקציות נמצאות באזור הטיולים הרחב יותר. ואת כל אלה מלווים צילומים רבים ומפורטים של חדרי השינה, חדרי הרחצה, הסלון, פרטי עיצוב ייחודיים וכמובן החצר וכל מה שנכלל בה.

עכשיו, כשאתם מצוידים בכל המידע, הכתוב והוויזואלי, הבחירה קלה מתמיד. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים אירוע משפחתי, מסיבת רווקות, יום גיבוש משרדי או פשוט רוצים לצאת עם בן או בת הזוג לחופשה רומנטית במיקום כפרי ושקט, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ולמצוא את וילת החלומות במחיר שמתאים בדיוק לכיס שלכם.

עוד אטרקציות בצפון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.