תפריט עמוד

וויז אייר משיקה קו חדש לקרקוב

וויז אייר, חברת הלואו קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, פותחת קו חדש בין תל אביב לקרקוב. הקו יתחיל לפעול בספטמבר 2019, עם ארבע טיסות שבועיות

Wizz Air פותחת קו חדש תל אביב – קרקוב, כחודשיים לאחר השקת בסיסה ה-26 של החברה בקרקוב. קרקוב, השוכנת על גדות נהר הוויסלה בדרום פולין, היא אחת הערים העתיקות במדינה והיא משלבת היסטוריה, תרבות, קולינריה ואמנות. הקו החדש יחל לפעול ב-16 ספטמבר 2019, עם ארבע טיסות שבועיות בימי ראשון, שני, רביעי ושישי. כרטיס יעלה החל מ-89 שקל לכיוון. הזמנות לקו החדש נפתחו באתר החברה ובאפליקציה.

מטוס של חברת וויז אייר, המפעילה מישראל ואליה 24 קווים לעשר מדינות באירופה

מטוס של חברת וויז אייר, המפעילה מישראל ואליה 24 קווים לעשר מדינות באירופה

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אמר על פתיחת הקו החדש כי זוהי "הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל. בשנים האחרונות יש גידול משמעותי בתיירות מפולין גם לאילת… אני בטוח ששיתוף הפעולה המצוין שלנו עם Wizz Air, יתרום להמשך הגידול בתיירות."

חברת Wizz Air היא חברת הלואו קוסט הגדולה ביותר במרכז ובמזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 109 מטוסים ומציעה יותר מ-600 קווים המחברים 146 יעדים ב-44 מדינות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, בין היתר ללובלין, קראיובה, קושיצה, ורנה ולונדון (לוטון). Wizz Air ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל, עם יותר מ-1.2 מילון נוסעים שטסו בטיסותיה לישראל וממנה.

בתמונה הפותחת: כיכר השוק במרכז קרקוב, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.