תפריט עמוד

וויזאייר משיקה קווים ישירים ליוון

חברת התעופה וויזאייר הודיעה על השקה של שלושה קווים חדשים ליעדי נופש אהובים על הישראלים: האיים היווניים רודוס, כרתים וסנטוריני. הטיסות הישירות יפעלו במהלך הקיץ והחגים

הידיעה עודכנה ב-4 במרץ 2021

בעקבות החתימה על הסכם תיירות בין ישראל ליוון, הודיעה חברת Wizz Air על השקה של  שלושה קווים חדשים אל האיים היווניים הפופולריים והאהובים על הנופשים הישראלים: רודוס, כרתים וסנטוריני.

הקווים יפעלו בין יוני לספטמבר ויציעו מחירים אטרקטיביים לתקופת החופש הגדול והחגים. הקו אל רודוס יתחיל לפעול ב-10 ביוני עם טיסה שבועית אחת; הקווים לכרתים וסנטוריני יחלו לפעול ב-15 ביוני ויכללו שלוש טיסות שבועיות לכרתים ושתיים לסנטוריני.

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה, אמרה כי "ההחלטה הגיעה באופן טבעי לאחר הסכם התיירות שנחתם בין ישראל ליוון. בעזרת הוספת הקווים החדשים, אנחנו מציעים למטיילים אפשרויות נוספות לביקור באיים הציוריים של יוון. כמו בכל טיסותיה, וויזאייר מקפידה על  מדיניות יישום כל אמצעי ההיגיינה, לשמירה על בריאות ובטיחות הנוסעים".

הכרטיסים יעלו החל מ-199 דולר לאדם (ניתן כבר עתה להזמין באתר של וויזאייר ובאפליקציה), ואפשר להוסיף למחיר הבסיס גם את השירות Wizz Flex, המאפשר לשנות את יעד הטיסה ואת התאריך שלה, בלי קשר לנסיבות.

בתמונה הפותחת: האי היווני סנטוריני | צילום: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.