תפריט עמוד

התכשירים שמומלץ לקחת לטיול כדי לשמור על בריאותכם

חלק גדול מהכיף והציפייה לקראת טיול הוא ההכנה לטיול? אז זה נכון, אבל חלק מההתארגנות כוללת גם להתארגן מראש למקרים פחות רצויים שיכולים לקרות בטיול ועל כן בנינו לכם במאמר זה תיק עזרה ראשונה שיכול להקל עליכם בכל טיול בארץ ובחו"ל

תודו שחלק גדול מהכיף והציפייה לקראת טיול הוא ההכנה לטיול? אז זה נכון, אבל חלק מההתארגנות כוללת גם להתארגן מראש למקרים פחות רצויים שיכולים לקרות בטיול ועל כן בנינו לכם במאמר זה תיק עזרה ראשונה שיכול להקל עליכם בכל טיול בארץ ובחו"ל. את כל המוצרים שתקחו איתכם תוכלו לרכוש באחת מרשתות הפארם או לחילופין, בית מרקחת פרטי הקרוב למקום מגוריכם.

בעיה קייצית ידועה – היתושים! (או יותר נכון היתושות)

אז יתושים זו בעיה מוכרת וידועה שקיימת גם בארץ וגם בכל מקום אחר בעולם במהלך הקיץ (אולי חוץ מבאנטרקטיקה). למזלנו קיימים תכשירים רבים אשר יכולים לעזור לפתור את הבעיה ולמנוע עקיצות יתושים. מגוון התכשירים גם מגיעים במגוון דרכי השמה (אפליקציות, אם תרצו) לפי נוחותכם- רול און, ספריי, סטיק, צמידים ומדבקות.

שימו לב כי רוב התכשירים החזקים אשר מכילים את החומריםDEET  אינם מותרים לשימוש בילדים מתחת לגיל שנתיים. לילדים מתחת לגיל שנתיים תוכלו לשים מוצרים טבעיים יותר כגון ספריי המכיל ציטרונלה כגון ארומה-תוש של חברת וולדה או שמן ציטרונלה או מדבקות יתושים לביגוד כמו למשל הפיניתוש.

לילדים מעל גיל 3 יש את האופציה המצויינת שהיא גם יעילה וגם אופנתית – צמיד פרקיטו נגד יתושים. צמיד פופולרי זה מכיל טבליה אשר משחררת שמנים טבעיים המבריחים יתושים באופן הדרגתי ולאורן 15 ימים מרגע פתיחת כיסוי הטבליה (כל צמיד כזה מגיע עם שתי טבליות וניתן לאחר מכן לקנות את טבליות המילוי בנפרד). שימו לב שצמידי הפרקיטו מגיעים בשני גדלים – גודל המתאים לשימוש בילדים מגיל 3-7 שנים וגודל המתאים למבוגרים וילדים מעל גיל 7 שנים.

למבוגרים קיימות האופציות היותר חזקות – סנו די ברול און או בספריי, אאוטן (AUTAN) בספריי או בסטיק.

אם כבר נעקצנו ואנחנו מחפשים משהו שירגיע יש לנו את התרופה "פניסטיל ג'ל" שניתן לרכוש בכל בית מרקחת להרגעת אלרגיה ועקיצות או ג'ל אלוורה שגם יעשה את העבודה.

חכם בשמש ראש גדול

אחד הדברים הכי חשובים שאסור לשכוח בכל טיול זה קרם הגנה. נזקי השמש ידועים לכולנו וכבר אין צורך להרחיב בנושא. קנו לכם שפופרת של קרם או ספריי עם הגנה של 30SPF לכל הפחות! יש לזכור כי אם נמצאים בשמש כמה וכמה שעו ברציפות יש לחזור על ההמרחות כל שעתיים-שלוש. אם קרה ונשרפנו ניתן למרוח את אותו פניסטיל ג'ל או ג'ל אלוורה להרגעת העור שדיברנו עליהם בהקשר של היתושים.

ומה עושים במקרה של פציעות?

למקרה שחס וחלילה ניפצע, אנחנו חייבים לקחת איתנו בכל תיק עזרה ראשונה את הדברים הבאים: חומר חיטוי כגון פולידין או סביעור, חבילה של פדים סטרילים לשים על הפצע, חבילה של אגד חבישה בשביל לעטוף ולחבוש ופלסטר רפואי (מיקרופור) שנוכל להדביק את החבישות. בנוסף נוסיף שהיינו מציעים לרכוש אבקה או תרסיס לעצירת דימום. לכל מקרה של פציעה אורתופדית אם למשל נקענו קרסול או כואבת הברך היינו ממליצים לקחת גם תחבושת אלסטית.

ומה עוד?

  • קל-בטן / סטופ-איט לכאבי בטן ושלשולים
  • אטמי אזניים למקרה שנישן חדר ליד מישהו רעשן במיוחד או כאלה לכאבי אזניים בטיסות
  • משככי כאבים כגון אקמול / אופטלגין / אדוויל / נורופן
  • כדורים למציצה לגרון ומייבשי נזלת למקרה שנחטוף צינון לא רצוי.
  • משחה לשפתיים יבשות

אנו מקווים שכיסינו איתכם את כל מה שחשוב! ומכאן רק נאחל לכם להנות J

כתבה שיווקית

 

 

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.