תפריט עמוד

השמיים הם הגבול: מחלקות יוקרה במטוסים

טיסה בתנאים נוחים חיונית מאד לאנשי עסקים, שמקדישים את רוב הזמן באוויר לעבודה ומנוחה. מה מציעים לכם במחלקות פרימיום אקונומי ועסקים? ואילו חברות יעניקו לכם חווית טיסה איכותית ומפנקת במיוחד?

מחלקות היוקרה הן היהלום שבכתר עולם התעופה. כמעט כל מי שמנהל עסקים חובקי עולם יודע שטיסה בתנאים הנוחים ביותר, מהווה נקודת פתיחה חשובה לנסיעת עבודה מוצלחת. מרגע ההגעה לשדה התעופה ועד לנחיתה ביעד הסופי, מצפה לכם מסלול מהיר ויעיל, שמתחיל בדלפקי רישום ייעודיים, עובר דרך טרקליני אירוח מפנקים וממשיך בחוויית טיסה נעימה ומזמינה במיוחד. אז מה הופך טיסה במחלקות היוקרה לאיכותית ומשתלמת יותר? ממושבים נוחים ומרווחים, דרך קולינריה משובחת ועד מערכת בידור אישית שתעביר לכם את הזמן בנעימים, הנה כל הסיבות למה כדאי לטוס במחלקות היוקרה.

חווית טיסה נעימה ומזמינה
כאנשי עסקים המבלים חלק ניכר מזמנכם בנסיעות עבודה, חשוב לכם שהדרך ליעד ובחזרה ממנו תעבור עליכם בראש שקט. מחלקת Premium Economy, שהיא למעשה מחלקת תיירים משודרגת, מציעה תנאים טובים בהרבה מאלה שתמצאו במחלקת תיירים רגילה. חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה מציעה מחלקת Premium Economy מפנקת במיוחד, הכוללת מרווח גדול יותר בין המושבים, ארוחות גורמה המוגשות במערכת כלים מהודרת, חטיפים ומשקאות קלים וחריפים ללא הגבלה במשך כל הטיסה. בנוסף, עומדת לרשותכם מערכת בידור חדשנית מהמתקדמות בעולם, הכוללת סרטים ומשחקים שניתן לצפות בהם על גבי מסך רחב.


מחלקת Premium Economy של לופטהנזה כוללת מרווח גדול בין המושבים, ארוחות גורמה, מערכת בידור חדשנית ועוד

אם אתם מתכוונים לנצל את הזמן לעבודה, עומדים לרשותכם גם שולחן נפתח, מקום לאחסון מכשירי חשמל ניידים ונקודת חיבור לחשמל ול-USB, כדי שתוכלו לעבוד בנוחות מירבית. כנוסעים במחלקת הפרימיום שמורה לכם זכות קדימה לפני מחלקת התיירים בעלייה למטוס ובירידה ממנו ובנוסף, בזמן ההמתנה לטיסת המשך בנמלי הבית של החברה בפרנקפורט או במינכן, תוכלו להתרווח בטרקליני העסקים המפנקים (הכניסה בתשלום לנוסעי מחלקת Premium Economy), או להתענג על ארוחת בוקר מצוינת ב-Welcome Lounge של לופטהנזה בפרנקפורט. אין ספק שמדובר בחווית טיסה נעימה ומזמינה, שתביא אתכם ליעדכם רעננים ומוכנים לסבב הראשון של פגישות עבודה.

eJournals, אחד השירותים העומדים לרשות הטסים ב-Premium Economy

חדשנות וקולינריה משובחת
אם מחלקת ה- Premium Economy מציעה חווית טיסה נוחה ואיכותית, במחלקת העסקים השמיים הם הגבול. לכל אורך הדרך אתם נהנים משירות אישי ומחווית טיסה הכוללת יוקרה, נוחות, קולינריה משובחת וחדשנות טכנולוגית. חברת התעופה השוויצרית SWISS, מציעה מחלקת עסקים יוקרתית גם בקו תל אביב ציריך במטוסים רחבי גוף, המצוידת במושב רחב ונוח שהופך למיטה, בשפע של מקום לעבודה ואחסון חפצים אישיים, וכן בחיבור USB ושקע חשמלי להטענת מכשירי חשמל.

מחלקת עסקים של SWISS, גם בקו ת"א – ציריך, המושב הופך למיטה ויש שפע של מקום לעבודה ואחסון חפצים אישיים

בתחום הקולינריה מציעה החברה תפריט מושקע במיוחד עם מנות שף ייחודיות ומגוון משקאות אלכוהוליים ויינות מובחרים. גם בתחום הפנאי השקיעו בחברה השוויצרית מחשבה רבה ואתם מוזמנים ליהנות ממערכת בידור חדשנית מהמתקדמות בעולם, הכוללת מסך גדול ומבחר נאה של סרטים ומשחקים.


במחלקות היוקרה של SWISS הנוסעים נהנים מתפריט מושקע עם מנות שף ייחודיות

כנוסעי מחלקת עסקים אתם זוכים לפינוקים גם על הקרקע. נמל התעופה הביתי של חברת SWISS הממוקם בציריך נוח וקל להתמצאות ומאפשר מעבר מהיר בין טיסות. אם צפוי לכם זמן המתנה ארוך יותר תוכלו להתרווח בטרקלין העסקים המפואר הממוקם בטרמינל E, שמציע מרחבי ישיבה ואזורי מנוחה, לצד אזורי עבודה שקטים ואפילו מקלחות למי שמעוניין להתרענן. בתחום הקולינרי מצפה לכם חגיגת טעמים נהדרת באזור ה-Front Cooking, בו תוכלו ליהנות מארוחה שהשפים של הטרקלין יכינו לכם בו במקום, וכן מזנון קר לארוחות קלות ובר משקאות איכותי. כל זה, יחד עם הנוף המקסים של שדה התעופה והאלפים השוויצריים הנשקף ממרפסת הטרקלין, יהפכו את ההמתנה לנעימה ומהנה יותר.


טרקלין העסקים החדש בטרמינל E בציריך מציע, בין השאר, אזורי עבודה שקטים


שף מעופף ובית קפה אווירי
מחלקת עסקים נועדה לספק לנוסעיה את התנאים הטובים ביותר לטיסה נוחה ובטוחה. כנוסעים עסקיים אתם זוכים לשירות אקסקלוסיבי הכולל צ'ק-אין מהיר וליווי אישי צמוד של צוות ייחודי על הקרקע ובאוויר. חברת התעופה אוסטריאן איירליינס, למשל, מציעה חווית נסיעה יוקרתית עם המון שיק לטסים בטיסות המשך מנמל הבית של החברה בווינה. בנוסף למושבים מרווחים ונוחים במיוחד, מציעה המחלקה מערכת בידור חדישה ומתקדמת הכוללת מסך טלוויזיה אישי ומבחר איכותי של תכנים, לצד שירות eJournals, חיבור למחשב הנייד ותאורה אישית.

טרקלין העסקים של אוסטריאן בווינה. הפינוקים מתחילים עוד לפני שעולים למטוס

אולם גולת הכותרת בטיסות ארוכות הטווח של החברה האוסטרית היא: Chef on board. ובעברית, שף שנמצא על סיפון המטוס לאורך כל הטיסה, מסדר את מנות הגורמה שהזמנתם מהתפריט המיוחד בצלחת יפה, מתבל, מקשט ומגיש לכם את הארוחה בכבוד מלכים. אין יותר פינוק מזה.


בטיסות ארוכות טווח של אוסטריאן איירליינס נוסעי מחלקת העסקים מתפריט קפה עשיר ומגוון

בנוסף, במשך הטיסה תוכלו להתענג על "בית קפה אוסטרי", שמציע תפריט של 10 סוגי קפה אוסטרי משובח, שיכינו עבורכם במיוחד במטבח המטוס ויגישו לכם בתוספת כדור גלידה או קצפת. מדובר בחווית טיסה מהמעלה הראשונה, שמאפשרת לכם לנוח, לסיים ענייני עבודה דחופים וליהנות מזמן איכות שקט ורגוע.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.