תפריט עמוד

השילוב המושלם: טיולי ג'יפים עם נופש

השילוב המושלם למשפחות: טיולי ג'יפים חווייתיים עם שלל הרפתקאות בטבע ואטרקציות מלהיבות לכל המשפחה, ובסופם נופש מפנק על חוף הים או בעיר תוססת

חופשת הקיץ המשפחתית מהווה הזדמנות מצוינת לזמן איכות עם הילדים ולגיבוש משפחתי, אבל היא גם יכולה להיות מקור ללא מעט ויכוחים, כשהרצונות של בני המשפחה מתנגשים זה בזה – טיול אתגרי בהרים או נופש על החוף? חופשה מרובת אדרנלין בלב הטבע או חופשה עירונית עם שופינג? MEDRAFT מציעים את הפתרון המושלם, שמאפשר ליהנות מכל העולמות – טיולי ג'יפים בלב הטבע, שמשולבים בשלל אטרקציות מסעירות לכל המשפחה, כמו מגלשות הרים ורפטינג, ומסתיימים בנופש מפנק בחוף הים או בעיר גדולה.

נסיעה בדרכי שטח מלהיבות היא חלק בלתי נפרד מהנאת הטיול

טיולי הג'יפים המשולבים בנופש מוצעים בשלושה יעדים: טיול ג'יפים ביוון ההררית עם נופש בקלאב מפנק לחוף הים התיכון או נופש באתונה, טיול ג'יפים בפירנאים הספרדיים שמשולב בנופש בברצלונה או בעיירת נופש סמוכה, וטיול ג'יפים במונטנגרו שמסתיים בנופש בריביירה האדריאטית. כל הטיולים מותאמים במיוחד למשפחות וכוללים מינון נכון של נסיעה בדרכי שטח בנופים מרהיבים לצד שלל פעילויות אטרקטיביות לכל המשפחה – רפטינג על מים סוערים, חץ וקשת, מגלשות אלפיניות, ניווט ביערות ועוד. לאלה יש להוסיף לינה במקומות איכותיים, הקפדה מרבית על בטיחות וצוות מנוסה, מה שמבטיח חופשה נטולת דאגות.

הנה כמה מהחוויות המסעירות שתעברו בטיולי הג'יפים המשולבים בנופש:

טיול ג'יפים ביוון ההררית עם נופש בים התיכון או באתונה
טיול ג'יפים אל הנופים הקסומים של חבל אבריטניה ורכס האגרפה הפראי, בין פסגות אדירות, קניונים עם נהרות שוצפים, אגמים מרהיבים ביופיים, יערות אורנים וכפרים ציוריים. הטיול כולל, בין היתר, הליכה במימיו הצוננים של נהר קריקולופוטימוס אל עבר מפלי הגשם הנצחיים, נסיעה לאורך נהר אגרפיוטיס, עם ביקור בטחנות קמח וגשרים עתיקים, עלייה לרכס ניאלה ממנו נשקפות תצפיות נוף מרהיבות, ביקור באגם אגם פלסטירה שבו נופים מהיפים ביוון, ביקור בכפר אלטי המפורסם בעבודות העץ שלו וגולת הכותרת – ביקור במצוקי המטאורה, כולל טיול רגלי בין המצוקים וביקור באחד המנזרים הגדולים.


אופני מים באגם פלסטירה ביוון

בטיול משולבות אטרקציות לכל המשפחה, כמו גלישה באומגה ענקית באורך 250 מטר בחבל אבריטניה ושייט בקיאקים ואופני מים באגם פלסטירה. היומיים האחרונים של הטיול מוקדשים לנופש, כשבפני המטיילים עומדות שתי אפשרויות: נופש במלון ארבעה כוכבים באתונה או נופש מפנק בקלאב ארבעה כוכבים הכל כלול לחוף הים התיכון.

טיול ג'יפים בפירנאים הספרדיים עם נופש בברצלונה
רכס הפירנאים שמשתרע בין ספרד, צרפת ואנדורה, הוא פנינת טבע אמיתית עם יערות עד, אגמים אלפיניים, עמקים קרחוניים ושפע של מים. טיולי הג'יפים למשפחות מאפשרים ליהנות מהמיטב של האזור, והם כוללים נסיעות שטח מלהיבות בין פסגות אדירות ליערות סבוכים, הליכות קלילות בחיק הטבע ואטרקציות מלאות אדרנלין לכל המשפחה.


אחד מהכפרים העתיקים בפירנאים הספרדיים

בין החוויות המיוחדות שמוצעות בטיול: רפטינג חווייתי בנהר הפיירסה, טיול ג'יפים בנופים המרהיבים של שמורת האגוואס טורטס ("המים המנשבים"), טיול רגלי לאחד המפלים השוצפים בשמורה, ביקור בכפרים העתיקים של רכס הפירנאים, נסיעה מסעירה בדרך אלף הפיתולים באנדורה וגלישה במגלשת ההרים הטובוטרוניק במסלול הארוך מסוגו בעולם. לסיום, מגיעים המטיילים לברצלונה ונהנים מסיור מודרך באחת הערים המדהימות בעולם. אחרי חמישה ימים מרובי הרפתקאות אפשר לבחור כיצד לבלות את היומיים האחרונים של הטיול – בנופש עירוני במלון ארבעה כוכבים בלב ברצלונה או בנופש מפנק בעיירת הנופש קסטל דל פז הסמוכה לעיר.

טיול ג'יפים במונטנגרו ונופש בריביירה האדריאטית
מונטנגרו היא אחת המדינות המפתיעות באירופה. במדינה הזעירה יש נופים מרהיבים ומגוונים להפליא של חופים ומפרצים קסומים, רכסי הרים מרשימים, קניונים אדירים, אגמים חבויים וכפרים מקסימים. טיולי הג'יפים למשפחות עוברים באתרים הכי יפים במוטנגרו: רכס הדורמיטור, ובו יערות אשוח צפופים, האגם השחור ונהר הטרה, שמורת ביוגרדסקה המיוערת, רכס ביאלשיצ'ה על נופי הקרחונים המרשימים שלו, ערוץ נהר המורצ'ה, אגם סקאדר, העיר העתיקה של קוטור והפיורד היפהפה במפרץ קוטור.


רפטינג בנהר הטרה במונטנגרו

הטיול כולל נסיעה בדרכי שטח מלהיבות וטיולים רגליים קלילים, ולכל אורכו משולבות אטרקציות מרתקות לכל המשפחה, כמו שייט בפיורד של קוטור ורחצה בחופיו הפסטורליים, רפטינג חווייתי בנהר הטרה, טיול רגלי ביער של שמורת ביוגרדסקה, שנראה כאילו נלקח מאגדה עתיקה, וקטיף פירות יער היישר מהשיחים הפזורים בכל פינה ברכס ביאלשיצ'ה. היומיים האחרונים של הטיול מוקדשים לנופש מפנק במלון מצוין סמוך לחוף, ממנו אפשר לצאת לטיולים קצרים באזור או פשוט לנוח וליהנות מיופיו של הים האדריאטי.

עוד על טיולי המשפחות של MEDRAFT תוכלו לראות בסרטון הבא:

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.