תפריט עמוד

השוקולד של אקוודור מגיע לישראל

באירוע שיתקיים בתל אביב אקוודור תחשוף לקהל הישראלי את טעמי הקקאו והשוקולד שלה, מהטובים בעולם. מלבד טעימות שוקולד תוצג תערוכת תמונות על ההיסטוריה של הקקאו באקוודור ושל נופי המדינה המגוונים

חווית הקקאו והשוקולד של אקוודור מגיעה לישראל. ב-2 בנובמבר 2017 ייערך אירוע מיוחד בתחנה בתל אביב-יפו , שבו תחשוף אקוודור את הארומה והטעם הייחודי של פולי הקקאו שלה, הנחשבים בין הטובים בעולם.

במסגרת האירוע, שמארגנים שגרירות אוקוודור ומחלקת המופעים בעיריית תל אביב-יפו, ייערכו טעימות שוקולד לציבור הרחב (בהרשמה מראש), אשר יועברו על ידי השף האקוודורי, ריקרדו גלגוס. השוקולד שיוגש בטעימות הוא של חברת פקארי (Pacari) מאקוודור, שזכתה בפרסים רבים והשוקולד שלה נחשב לאחד המשובחים בעולם. השוקולד של פקארי מיוצר ממרכיבים אורגניים ומיוצא ל-25 מדינות בעולם. כמו כן, תיערך במקום תערוכת תמונות תחת הכותרת "הארומה המשובחת של אקוודור" ובה צילומים מרהיבים של אקוודור.

פולי קקאו מאקוודור

פולי קקאו מאקוודור | צילום: חוזה טובר

שגרירת אקוודור בישראל, מריה גבריאלה טרויה, אומרת: "לכבוד לי להזמין את הציבור בישראל לגלות ולחוות את הטעמים המיוחדים של אקוודור, ובעיקר את הארומה והטעם הייחודי של הקקאו. השוקולד של אקוודור שונה מאחרים הודות למגוון הרחב של טעמי הקקאו והמערכת האקולוגית של המדינה. הקקאו מאז ומתמיד היווה נדבך מרכזי במורשת התרבותית של אקוודור והאירוע יאפשר לציבור להכיר את אקוודור ולהיחשף לסוד קסמה – ארבעה עולמות במדינה אחת: האוקיינוס השקט, הרי האנדים, הג'ונגלים של האמזונס ואיי גלאפגוס".

האירוע מאורגן על ידי שגרירות אקוודור והמחלקה למופעים בעיריית תל אביב- יפו.

בתמונה הפותחת: הר הגעש קוטופקסי, באדיבות: משרד התיירות של אקוודור
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.