תפריט עמוד

השוואת טיסות בטרווליסט

מי לא רוצה לטוס לחו"ל במחיר המשתלם ביותר? אתר טרווליסט מאפשר למצוא את הטיסה המתאימה, לא רק מבחינת המחיר אלא גם בהתאם לזמן ההמראה, משך הטיסה, זהות חברת התעופה וכדומה. והכל במהירות, בקלות ובגמישות. כתבה שיווקית

עולם השוואת הטיסות המקוון הפך כבר מזמן לדבר החם של ענף התיירות העולמי. גם כאן בישראל יותר ויותר אנשים מבינים כי אתרי השוואת הטיסות הם המשתלמים והנוחים ביותר. אם גם אתם החלטתם שזוהי הדרך הטובה ביותר להזמין היום טיסה לחו"ל, עשו זאת במקום הטוב ביותר – ובצעו הזמנת טיסות בטרווליסט, אחד מאתרי השוואת הטיסות הטובים בישראל.

מה הופך את טרווליסט לאתר כל כך מוצלח? הרבה מאוד תכונות שנאספו יחד למקום אחד, הודות לניסיון המקצועי הרב של מייסדי האתר. בזכות הידע העשיר ועשרות השנים בענף התיירות, אנשי טרווליסט יודעים בדיוק מה התייר הישראלי הממוצע מחפש, והם מעמידים זאת לרשותו בין דפי האתר.

רוצים לדעת מה טרווליסט מציע לכם? בבקשה:

מנוע חיפוש מתוחכם ומתקדם
מנוע החיפוש שמעמיד לרשותכם האתר הוא מנוע חיפוש מתקדם במיוחד, מה שהופך אותו לנוח בצורה בלתי רגילה. ברגע שתיכנסו לאתר ותבקשו לחפש את הטיסה המתאימה לכם, תגלו עד כמה זה פשוט: כל שעליהם לעשות הוא להזין יעד, תאריך המראה וחזרה וכמות נוסעים. תוך שניות ייפתח לכם עמוד התוצאות ובו שורה ארוכה של טיסות, לעתים גם עשרות טיסות שונות, אל היעד המבוקש – בזמן המבוקש.

סינון שאינו נגמר
אחת המשימות המאתגרות שעומדות בפניו של כל תייר המחפש טיסה באתרי השוואת הטיסות, היא מציאת הטיסה המתאימה לו ביותר מתוך הרשימה הארוכה שמוצגת לו. גם כאן טרווליסט עובד למענכם, ומציע לכם אינספור קטגוריות לסינון התוצאות:

סוג הטיסה: אתם בוחרים – טיסה סדירה וישירה, טיסה סדירה עם עצירת ביניים, טיסת שכר או טיסת לואו קוסט
זהות חברת התעופה: אתם מחליטים עם איזו חברה (או אילו חברות) תרצו לטוס
משך הטיסה: אתם קובעים כמה זמן תרצו לשהות באוויר
זמני נחיתות והמראות: אתם מחליטים מתי תרצו להמריא מישראל ומתי תרצו לנחות ביעד – ולהיפך
שדה התעופה: אתם בוחרים היכן תנחתו
מחיר: אתם קובעים את התקציב מראש

כשכל אלו עומדים לרשותכם, אתם יכולים לאתר בקלות את הטיסה המתאימה לכם מתוך אינספור הטיסות שממריאות ליעד הנבחר בתאריך שבו תכננתם לטוס. כך הכול הופך להיות פשוט הרבה יותר.

הזמנה מהירה בכמה צעדים פשוטים
חשוב לנו מאוד להפוך את חווית הרכישה שלכם לקלה ופשוטה כמה שניתן. לכן אנו מעמידים לרשותכם מסלול הזמנה מהיר ופשוט, שתוכלו להשלימו תוך דקות ספורות. אנו מציגים בפניכם עסקאות ברות מימוש בלבד, מטפלים בכל הזמנה באופן מידי ומקשרים אתכם ישירות אל סוכן התיירות כדי לסגור את העסקה הנבחרת. הכול כדי שיהיה לכם קל ונוח.

Best Value
לא בטוחים מהי הטיסה המשתלמת ביותר בשבילכם? תנו לאתר לעשות את החישובים המסובכים בשבילכם. שירות Best Value ימליץ לכם על הטיסות המשתלמות ביותר, כשהוא משקלל יחד את שני הפרמטרים החשובים ביותר: מחיר הטיסה ומשך הטיסה. לאחר שקלול מהיר, הוא יציג בפניכם את הטיסות המשתלמות ביותר – ואתם תצטרכו רק להקליק ולהזמין כרטיסים.

החיפוש הגמיש
באתר זה תמצאו את אחד הכלים היעילים ביותר עבורכם: החיפוש הגמיש. מצד אחד, הוא יאפשר לכם לבדוק טיסות לא רק בתאריך המדויק שבחרתם, אלא גם בתאריכים נבחרים 'מסביב'. לא פעם גילו מטיילים כי בהפרש של יומיים מחכה להם טיסה לאותו יעד – ובמחיר נמוך בהרבה מזה שהוצע להם. מצד שני, החיפוש הגמיש יציג בפניכם טיסות בתאריכים צמודים, במקרה שבחרתם תאריך שבו לא מתקיימות כלל טיסות מהסוג המועדף עליכם ליעד המבוקש. כך תקבלו בכל מצב את התמונה הכוללת.

הכר את הסוכן
אתר טרווליסט למעשה "משדך" ביניכם לבין סוכני תיירות המחזיקים בכרטיסי הטיסה השונים. אך זה לא אומר שנשאיר אתכם להתמודד מולם לבד – נהפוך הוא: אנחנו מציגים לכם את הסוכנים לאחר שבדקנו אותם היטב בעצמנו. לשם כך הקמנו את דירוג הגולשים המצוין, שזוכה לבקרה תמידית מצד אנשי האתר; לשם כך אנו מציגים לכם השוואה מפורטת בין כל הסוכנים המציעים טיסות ליעד שלכם; לשם כך אנו מציגים לכם גם הטבות סוכנים, כפי שהם מסרו אותן לנו.

מוצרים נלווים
עוד יתרון גדול של טרווליסט נובע מהיכולת שלו להציע לכם לא רק טיסות – אלא כל מוצר תיירותי נלווה שתחשבו עליו. חדרים במלונות נבחרים, השכרת רכבים פרטיים, הצטרפות לטיולים מאורגנים, ביטוחי נסיעות, דילים, חבילות נופש מיוחדות ועוד – כל אלו עומדים לרשותכם באתר. לחיצת כפתור אחת, ואתם כבר שם.

פירוט נרחב במיוחד
אנשי טרווליסט דוגלים בשקיפות ללא פשרות. לכן, כאשר תחפשו את הטיסה המתאימה לכם, תוכלו לקבל פירוט מלא של המסלול שבו עוברת כל טיסה – החל בשעת ההמראה, דרך מספר עצירות הביניים, אם יש כאלו (כולל המקום שבו מתבצעת העצירה) ועד לשעת הנחיתה. כמו כן, תזכו לפירוט בנוגע לשדה התעופה ממנו תמריאו, לשדה התעופה שבו תנחתו ואף תדוּוחו לגבי כמות המקומות שנותרו פנויים, בכל רגע נתון ובכל טיסה.

ניטרליות ואובייקטיביות
אמרנו שקיפות? עיקרון חשוב נוסף נוגע לניטרליות של האתר. טרווליסט מציג לכם את הנתונים תוך שהוא מתחייב להיות ניטרלי ואובייקטיבי כל הזמן, ללא יוצא מן הכלל. כלומר, באתר תוצג לכם התמונה המלאה, ולא כזו המשרתת אינטרסים של גורמים מסוימים.

 

– כתבה שיווקית – 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.