תפריט עמוד

הריחוק החברתי, התחבורה הציבורית והרכב הפרטי

אנשים רבים, שבעבר השתמשו באופן קבוע בתחבורה הציבורית, מעדיפים בתקופת הקורונה להימנע מכך כדי לשמור על ריחוק חברתי ולהימנע מהידבקות. ואם עוברים לנהוג ברכב פרטי, זה הזמן להתחדש, מבלי להוציא סכום גדול בבת אחת

נדמה שאין תחום בחיינו שמגפת הקורונה לא שינתה. סדרי עולם השתנו לגמרי ואנו מנועים מלפגוש בני משפחה, לומדים תארים שלמים מהבתים ואי אפשר שלא להזכיר את מסכות הפנים שמלוות אותנו בכל מקום. השינויים הללו שינו את פני הכלכלה והצרכנות וגם בעולם התחבורה הציבורית והפרטית ניתן לראות זאת גם כן.

אנשים רבים שהיו נוסעים בדרך קבע בתחבורה הציבורית מעדיפים להימנע מכך כעת עקב החשש להידבקות בנגיף והרצון לשמור על ריחוק חברתי. גם אלו אשר ביקשו להמשיך להשתמש בתחבורה ציבורית נתקלו בשיבושים רבים בלוחות הזמנים, וביטולי קווים אשר הפכו את המשימה לבלתי נסבלת.

חופש אמיתי ברכב פרטי

לאור כל התהפוכות שהתרחשו, הרכב הפרטי הפך לנכס יקר ערך אף יותר מבעבר, כזה אשר מעניק חופש תנועה רב יותר מהתחבורה הציבורית. בעלי מכוניות אינם תלויים בגורמים חיצוניים בכל עת שהם מעוניינים לצאת מהבית, והם יכולים ליהנות מתחושת ביטחון ונוחות מקסימלית. רכב הוא מצרך חיוני במיוחד בקרב האוכלוסייה העומדת בסיכון תחת המגפה, אנשים בעלי מחלות רקע או אלה הנמצאים בגיל השלישי לא יכולים להרשות לעצמם להסתכן בישיבה בכלי רכב ציבורי סגור עם אנשים זרים.

הגיע הזמן להתחדש

גם אלו שיש ברשותם רכב יכולים לרתום את המצב הנוכחי לרשותם ולהתחדש. אלו שבעבר העדיפו שלא להשקיע ברכב חדש, לפתע בוחנים את האפשרות של חברת ליסינג או רכישת רכב חדש מהיבואן. אלו בהחלט אפשרויות שכדאי להשקיע בהן בזמנים אלה, בעיקר לאור העובדה שהמגפה עוד נוכחת בחיינו לזמן בלתי ידוע.

עם תחילתה של המגפה הייתה האטה בתחום הליסינג ורכישת כלי הרכב בשל חוסר הוודאות והסגר הנרחב. אך מהר מאוד התחום חזר לפעילות וניתן לראות בשטח את עליית הרכב הפרטי לעומת סימני השאלה הרבים שמביאה איתה התחבורה הציבורית.

לליסינג יש שלל יתרונות

היתרון הגדול של הליסינג הוא בכך שהוא מאפשר ללקוח לרכוש רכב חדש כאשר התשלום עליו מתבצע על בסיס חודשי במשך כשנה עד שנה וחצי לאחר תשלום מקדמה ראשוני. כאשר מדובר בליסינג פרטי, כל שירותי התפעול, אחזקת הרכב, הביטוחים והטיפולים נמצאים תחת אחריותה של חברת הליסינג. עבור רבים התפעול והאחזקה הן הדבר אשר מונע את רכישת הרכב, מתוך חוסר הרצון להתעסק בתחומים הללו. לכן הליסינג הוא פתרון מצוין עבורם. יתרון נוסף של אפשרות הליסינג הוא זה שבסיום תקופת התשלומים, יכול הלקוח לבחור לשדרג את הרכב לדגם חדש יותר, או לחילופין להמשיך את מתן התשלומים עד רכישת הרכב לגמרי.

בזמן שכולנו פועלים במאמץ משותף כדי למגר את מגפת הקורונה, עלינו להתאים את עצמנו לעולם החדש שנוצר. אחזקה של רכב פרטי שומרת עליכם בטוחים יותר באמצעות הריחוק החברתי. אין כל צורך להסתפק בתחבורה הציבורית שגבולותיה משתנים על בסיס יומי, במיוחד כשיש דרך קלה כל כך ליהנות מרכב פרטי חדש.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.