תפריט עמוד

הרוק חוזר לאילת

מה משותף לכנסיית השכל, עברי לידר, הדג נחש, עילי בוטנר וילדי החוץ, קרולינה, נינט ואברהם טל? כולם יופיעו בסוף שבוע אחד באילת. לאחר ההצלחה של שנה שעברה, פתאל רוק פסטיבל חוזר גם השנה לעיר הדרומית, לשלושה ימים של רק ישראלי משובח. "באילת נהוג היה עד היום לקיים פסטיבלי מוזיקה קלאסית וג'אז, אך הופעות הרוק 'נעצרו' בתל אביב", אומר ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל. "התחלנו את היוזמה הזו בשנה שעברה בכדי להביא קהל חדש וצעיר לאילת, שמחפש שילוב של הופעות איכותיות עם נופש וגילינו שיש לכך ביקוש אדיר".


יש למה לצפות: מופע של ירמי קפלן ליד הבריכה בפסטיבל משנה שעברה

ההצלחה מתבטאת לא רק בקהל שיגיע להופעות – על פי התחזיות, צפויים להגיע יותר מ-1,500 איש, אלא גם באמנים המובילים שיופיעו בפסטיבל. הפסטיבל ייפתח ביום חמישי, 6 במרץ, עם מופע של כנסיית השכל ומופע של עברי לידר שבו הוא יארח את נינט. ביום שישי, 7 במרץ, יתקיימו שלושה מופעים: בצהריים אברהם טל יארח את קרולינה ובערב יהיו מופעים של הדג נחש ושל עילי בוטנר וילדי החוץ. בשבת, 8 במרץ, יתקיים מופע מסקרן במיוחד עם הרכב רוק מיוחד לפסטיבל: חמי רודנר, אפרת גוש, יהלי סובול ואריק ברמן.

החבילות לפסטיבל כוללות אירוח באחד ממלונות פתאל באילת וכניסה למופעים, שייערכו בארמונות הרודס. המלונות המשתתפים במבצע הם הרודס, מרידיאן, לאונרדו פלאזה, מג'יק פאלאס ולאונרדו רויאל ריזורט. פרטים נוספים בטלפון  3222 * ובאתר פתאל.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.