תפריט עמוד

הרובע ההיסטורי של מנילה נפתח מחדש לתיירות פנים

סימנים ראשונים ליציאה מהמשבר: שרת התיירות של הפיליפינים הודיעה על פתיחת רובע אינטרומורוס, הרובע העתיק של מנילה. נכון לעכשיו הרובע, ואתרי תיירות נוספים בפיליפינים פתוחים רק לתיירות פנים, בהמשך השנה, כך מקווים, גם תיירות החוץ תחזור למדינת האיים המרתקת

שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, הכריזה בימים אלה על פתיחתו מחדש לתיירות פנים של רובע אינטרמורוס, הרובע העתיק וההיסטורי של מנילה, הידוע בכינוי "העיר מוקפת החומה".ברובע, שנבנה במאה ה-16, שוכנים אתרים מתקופת השלטון הספרדי. בצמוד לאינטרמורוס נמצא פארק ריזאל, ובו מוצבת אנדרטה מרשימה לזכרו של הגיבור הלאומי, חוזה ריזאל. הפתיחה מחדש מתבצעת בהתאם להנחיות הבריאותיות ובהתאם למגבלות.

שרת התיירות ציינה כי הרובע העתיק ערוך ומוכן לפתיחה המחודשת בהתאם להקלות בסגר שעליהן הוחלט ועל פי הסטנדרטים הבריאותיים אשר ננקטו במוזיאונים, בכיכרות המרכזיות ובאתרי המורשת. בין האטרקציות המרכזיות ברובע: הקתדרלה של מנילה, בית המושל הספרדי, מבצר סנטיאגו וכנסיית סן אוגוסטין.

התיירות לפיליפינים נפתחת בהדרגה, קודם כל לתיירות פנים ובהמשך שנת 2021 היא צפויה להיפתח גם לתיירות חוץ. בתוך כך נמסר כי משרד התיירות של הפיליפינים מעלה בימים אלו לאוויר אתר חדש בעברית, שיביא לגולשים הישראלים מידע על אתרי תיירות במדינת האיים היפה.

בתמונה הפותחת: פינת חמד ברובע אינטרומורוס | הצילום באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.