תפריט עמוד

הצרפתים מתנערים מהדימוי המתנשא

"נפגשים בצרפת" (Rendez-vous en France) הוא שמו של קמפיין חדש שהשיק משרד התיירות הצרפתי בימים אלו. ההשקה התרחשה הרחק מארמון האליזה, שער הניצחון או מגדל אייפל, ולא במקרה. במהלך ביקור של שר התיירות הצרפתי, פרדריק לפבר, בניו יורק הוא הודיע על פתיחת קמפיין חדש, שנועד לנתץ את הדימוי של הצרפתים כמי שאינם מסבירים פנים לתיירים, במיוחד כאלה שאינם דוברים צרפתית. "אנשים חושבים שאנחנו אומה מתנשאת, והמטרה שלנו לשנות את התפיסה הזאת", אמר לפבר. בין השאר, נפתח אתר אינטרנט חדש עם תכנים בצרפתית ובאנגלית, על מקומות מומלצים לביקור, אירועים, פסטיבלים ועוד. כמו כן, דיילים חייכניים יקבלו את פני התיירים הנוחתים בשדות תעופה מרכזיים ויסבירו להם על אפשרויות הטיול והנופש בצרפת.

בכל שנה מגיעים לצרפת יותר מ-75 מיליון תיירים (בשנת 2010 ביקרו בה 76.8 מיליון תיירים), מתוכם כשלושה מיליון הם מארצות הברית. ההכנסה השנתית מתיירות מגיעה לכמעט 65 מיליון דולר, אך עם זאת בשנים האחרונות המספרים הללו אינם גדלים, וממשלת צרפת רואה בעיניים כלות כיצד השכנה ספרד גורפת כל שנה כעשרה מיליון דולרים יותר ממנה בתחום התיירות. יוזמי הקמפיין החדש, שמיועד בעיקר לציבור האמריקאי, אבל לא רק לו, מקווים שיחס טוב וקבלת פנים חמה יעזרו להביא מבקרים חדשים לארצם. עכשיו חובת ההוכחה היא על האנשים איתם התיירים באים במגע יומיומי – מהמלצר בבית הקפה הפריזאי ועד לכרטיסן ברכבת המהירה לפרובנס.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.