תפריט עמוד

הצד הרך של המכתש

חאן השיירות
בחאן השיירות, הממוקם בסמוך לעין עבדת, תזכו לאירוח בדואי משודרג בהתאם לנטייה ולתקציב. אפשר ללון באוהל בדואי על מזרנים ומחצלות, או ללון באחד מחדרי האירוח שבמקום שהם צימרים לכל דבר, כולל מיטות נוחות, מזגן וארוחת בוקר. אפשרות נוספת היא מתחם קמפינג שבו תוכלו להקים את האוהל שלכם.

במקום מוגשות גם ארוחות חפלה בדואיות – על מגשים גדולים תקבלו עוף ממולא (המכונה "מטפונה"), אורז, תפוחי אדמה, קבב וסלטים. אוכלים תוך השתרעות על מזרנים וכמובן, בידיים. מהחאן אפשר לצאת לטיולי גמלים, טיולי אופניים, טיולי ספארי ברכב שטח ענק וסנפלינג. הכל בתיאום מראש.

מיקום: על כביש 40, בין שדה בוקר לעבדת מחיר: 350-290 שקל לחדרי אירוח, כולל ארוחת בוקר; 170 שקל למבוגר באוהל, 120 שקל לילד באוהל, על בסיס חצי פנסיון; 40 שקל למבוגר בקמפינג
טלפון: 08-6535777
אינטרנט

ממליצה: אורית זלינגר-אוזן

בית במדבר
הגענו למצפה רמון בדמדומים של שבת אחר הצהריים ונחתנו בבית במדבר. המבנה מחולק ל-12 חדרים עם מרפסת גדולה המשקיפה לנוף, ולמרות כמות החדרים הפרטיות נשמרת. העיצוב של המקום הוא החלק המרשים ביותר בחוויה: תקרות גבוהות, גוני ירוק וחום טבעיים ועיצוב סופר מודרני משולב באלמנטים טבעיים מהסביבה שמכניסים את שלוות המדבר לכל פינה. בחדר יש מטבח מאובזר, מיטה מפנקת וחלון גדול בתקרה שמבעד לו אפשר להביט בכוכבים. אחרי ארוחת הבוקר העשירה יצאנו לטיול אופניים באזור.
מיקום: עין שביב 70, מצפה רמון
מחיר: 450 שקל לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר
אינטרנט

ממליצה: ליאור לוי

כרמי עבדת
בכרמי עבדת מגדלים ענבים ומייצרים יין, והנוף הנשקף במקום משתרע בין גפנים למדבר. המתחם כולל שש בקתות מרוחקות יחסית זו מזו, ארבע בריכות טבילה, ערסלים, מרפסות ומטבחון, וביחידה אחת יש גם ג'קוזי. בחדר יחכה לכם יין מתוצרת המקום.
מיקום: על כביש 40, בין שדה בוקר לעבדת
מחיר: 550-450 לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר; 1,500-1,200 שקל בסופשבוע (שני לילות)
טלפון: 08-6535177
אינטרנט

ממליצה: מיכל גרני

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.