תפריט עמוד

הפלגות יוקרה

לפני שיוצאים לקרוז, חשוב לבחור חברת ספנות יוקרתית ואמינה, כזו שתספק חוויית שייט חלומית עם שירות מצוין, אוכל משובח ומגוון רחב של פעילויות שיבטיחו שלא תשתעממו לרגע

הפלגת נופש נשמע כחוויה חלומית, ובאמת – מה יכול להיות רע? נופי ים מכל עבר, אוכל טוב מסביב לשעון, טיפולים מפנקים בספא, שיזוף על שפת הבריכה, עגינות בחופים קסומים. כל מה שצריך לנופש מושלם ונטול דאגות על בסיס הכל כלול, עם הרבה פינוקים ואתרים נהדרים לאורך הדרך. אבל לא תמיד זה כך. חברות הספנות נחלקות לרמות שונות, ובבחירה לא נבונה, גם הפלגה שאמורה להיות תענוג גדול עלולה להתגלות כאכזבה לא קטנה. לכן חשוב להקפיד על בחירה של חברה אמינה ואיכותית.

לאן שלא מפליגים בעולם, חשוב להקפיד לבחור חברת הפלגות איכותית ויוקרתית | הצילומים באדיבות הולנד אמריקה ליין

אחת החברות הוותיקות, האמינות והיוקרתיות בתחום הפלגות הנופש היא הולנד אמריקה ליין. החברה עטורת הפרסים מפורסמת בשירות המצוין ובאוכל המשובח שמוגש בספינותיה והיא מתאפיינת בקהל איכותי. לא משנה באיזה יעד תבחרו, תוכלו ליהנות מחוויית נופש ייחודית. להתעורר בבוקר בחדר מפנק, להתענג על פנקייקס נהדרים בארוחת הבוקר שמוגשת במסעדת הלידו כשנופי הים מקיפים אתכם, להוריד את הקלוריות המיותרות של ארוחת הבוקר בשיעור פילאטיס או בשחיית בוקר בבריכה, לסייר בגלריית האמנות שעל כל אנייה, ליהנות מארוחת צהריים קלה לפני שפורשים למנוחת צהריים או לבטלה נעימה על סיפון השיזוף, להשתתף בסדנת בישול, להתפנק בספא, לאכול ארוחת ערב באחת מהמסעדות המשובחות הרבות שעל האנייה ולסיים את הערב בפיאנו בר, בערב ריקודים, בהופעה טובה או בסרט בבית הקולנוע שעל האנייה. ועל אף שהאניות של הולנד אמריקה ידידותיות למשפחות, מרבית הנוסעים הם זוגות, מה שתורם במידה רבה לחוויית השייט. במהלך הארוחות או באחת הפעילויות הרבות שמתקיימות בספינה אפשר ליצור קשרים חדשים עם חברים מכל העולם.


באניות שבהן מרבית הנוסעים הם זוגות אפשר לבלות בשקט על הסיפון ולהתיידד עם זוגות אחרים  


הנה כמה דברים שמייחדים את חברת הולנד אמריקה ומבדילים את השייט איתה משייט עם חברות אחרות:

השירות
רמת השירות הגבוהה של הולנד אמריקה זיכתה את החברה בפרסים רבים. השירות המצוין מתבטא קודם כל ביחס בין אנשי הצוות לנוסעים – איש צוות אחד לכל שני נוסעים, דבר המבטיח יחס אישי והיענות מיידית לכל בקשה. אנשי הצוות, מהמלצרים והברמנים, דרך המטפלים בספא ועד לאנשי הניקיון והתחזוקה, כולם מקצועיים ומיומנים. בנוסף, האורחים נהנים ממגוון רחב של שירותים – משירותי כביסה וניקוי יבש, דרך הזמנת סיורי חוף ועד להיענות לדרישות מיוחדות בנוגע לאוכל.

האוכל
האוכל באניות של הולנד אמריקה משובח במיוחד, כשעל התפריט אחראים שפים מובילים, והיצע המסעדות רחב ומגוון. במחיר השיט כלולות שלוש ארוחות מלאות – בוקר, צהריים וארוחת ערב בת חמש מנות – המוגשות בחדר האוכל המרכזי והאלגנטי של האנייה. התפריט כולל סלטים, מרקים, פסטות, בשרים, דגים ופירות ים, והצמחונים ישמחו לגלות היצע רחב במיוחד של מנות צמחוניות וטבעוניות.

כשעל התפריט מופקדים שפים ידועי שם, המנות לא רק נראות נהדר הן גם טעימות להפליא 

לצד חדר האוכל המרכזי, יש על האנייה מסעדות רבות שיקלעו לטעמים שונים, בחלקן הארוחה כלולה במחיר ההפלגה ובאחרות היא דורשת תשלום נוסף. בין המסעדות שתמצאו על הסיפון: מסעדת גריל ליד הבריכה, מסעדת הלידו שממוקמת בסיפון העליון ומציעה נופים משגעים לצד ארוחות משובחות, מסעדה איטלקית, מסעדה אסייתית, פיצרייה ועוד. בהולנד אמריקה גאים במיוחד במסעדת Pinnacle Grill, מסעדת יוקרה עם תפריט יצירתי שמציעה חוויה קולינרית של ממש. התפריט במסעדה מתמקד בסטייקים משובחים ובמבחר של פירות ים טריים.

ספא וכושר
האניות של הולנד אמריקה מפורסמות בספא המצוין שלהן, Greenhouse Spa & Salon. הספא כולל בריכת הידרותרפיה מבעבעת עם מי ים חמימים, חמאם תורכי וחדרי טיפול פרטיים שמשקיפים לים. מגוון הטיפולים רחב ומושפע מהיעדים האקזוטיים אליהם מפליגות האניות – מעיסוי צמחים תאילנדי ועד לעיסוי לומי לומי מהוואי. יש גם מגוון גדול של טיפולי טיפוח ויופי. החשוב ביותר הוא שצוות המטפלים מקצועי ומנוסה. לצד הספא, מי שמעוניין לשרוף קצת קלוריות ולשמור על הכושר בין הארוחות המצוינות שמוגשות באנייה, מוזמן לחדר הכושר המאובזר שבו מגוון מכשירים והדרכה מקצועית. יש גם שיעורי ספורט מודרכים שכוללים יוגה, פילאטיס, אירובי ועוד.

סוויטה מרווחת עם נוף לים באנייה של הולנד אמריקה. אם כבר להתפנק, אז עד הסוף…

פעילויות באנייה
אחד הדברים שמייחדים את ההפלגות של הולנד אמריקה הוא המגוון הגדול של פעילויות על האנייה. לצד בריכה, הופעות וערבי ריקודים, שאפשר למצוא באניות נופש רבות, יש שאניות של הולנד אמריקה כמה פעילויות ותכניות מיוחדות. בין היתר, יש בכל אחת מהאניות גלריית אמנות שמציגה עבודות אמנות של אמנים מובילים. עבודות פופ ארט של אנדי וורהול ורוי ליכטנשטיין, עבודות פורצלן מגרמניה, עבודות זכוכית מאיטליה, אוסף צילומים של ענקי מוזיקה כמו דיזי גילספי ובי.בי קינג, מודלים של ספינות מהמאה ה-18 המגולפות בעץ, ואפילו רפליקות של חיילי הטרקוטה משיאן שבסין הן רק חלק ממה שמצפה לכם בגלריות על האניות של הולנד אמריקה. יש גם אוספים מפתיעים נוספים, כמו אוסף של כדורי בייסבול חתומים באניית MS Amsterdam (כולל אחד עליו חתום אגדת הבייסבול ג'ו דימאגיו) ואוסף כלי נגינה, כולל הסקסופון של ביל קלינטון וגיטרות חתומות של איגי פופ, אריק קלפטון והרולינג סטונס באניית ms Zaandam. בנוסף לתערוכות, מתקיימות בגלריות מכירות פומביות וכן אירועים ותכניות חינוכיות שונות.

יש עוד כמה פעילויות מיוחדות שתמצאו רק באניות של הולנד אמריקה, למשל מרכז קולינרי שמציע סדנאות בישול, הדגמות של שפים בעלי שם עולמי, טעימות יין, סיורי אוכל בהתאם ליעד אליו שטים וסדנאות אוכל מיוחדות לילדים. פעילות נוספת הייחודית להפלגות של הולנד אמריקה היא סדנה של אמנות דיגיטלית בשיתוף Windows, שכוללת צילום דיגיטלי, עיבוד תמונות, עריכת וידאו ומיומנויות נוספות בתחום.

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.