תפריט עמוד

הפלגות בוטיק: הישראלים מגלים את יאכטות הגולט

שיט פרטי ביאכטת גולט מאפשר ליהנות מכל העולמות: פינוקים על סיפון הספינה, ספורט ימי, טיולים מודרכים ופעילויות המותאמות להעדפות המפליגים, והכל בנופים הקסומים של יוון, קרואטיה ותורכיה

דמיינו לעצמכם את המחזה הבא: אתם רובצים על סיפון של יאכטה פרטית כשמסביבכם משתרע ים כחול מנוקד באיים קטנטנים. נשמע בדיוני? לאו דווקא. הפלגות פרטיות על יאכטות גולט צוברות פופולאריות בקרב זוגות, משפחות וקבוצות חברים המחפשים דרך ייחודית לנפוש.

יאכטות הגולט מציעות נופש בסגנון אחר: שיט פרטי באיי יוון, במפרצי קרואטיה ולאורך החופים המפורצים של תורכיה. צורת הנופש הזאת משלבת שירות ונוחות יחד עם הפלגה שתפורה בדיוק על פי דרישת הלקוח וסגנונו. אפשר לבחור את מסלול ההפלגה, נקודות העצירה ומקומות הסיור. החברה מתאימה את יום היציאה לשיט ויום החזרה ממנו למועדי טיסות הצ'רטר מישראל ומציעה חבילה הכוללת גם טיסות, ובכך חוסכת את הצורך בשהייה בבתי מלון לפני השיט או אחריו. אפשר לבחור מתוך כ-30 ספינות גולט בגדלים שונים וברמות שונות, בהתאם לסגנון ההפלגה ולמספר המשתתפים.


גולט (Gulet) הוא כלי שיט תורכי מסורתי הבנוי מעץ ולו שני תרנים ומנוע. בשנים האחרונות הוסבו ספינות הגולט ליאכטות נוחות ומרווחות המציעות שיט מפנק ועשיר בתוכן. ספינת הגולט מפליגה בים התיכון במקומות מוגנים ומפורצים, בין איים ומפרצים. זאת הסיבה שהשוהים על סיפון הספינה אינם סובלים ממחלת ים ויכולים ליהנות מהפלגה שקטה ויציבה. אורך הגולט נע בין 24-45 מטר, והיא יכולה להשיט עד 24 איש.

יאכטות הגולט מצוידות היטב, החל במטבח מאובזר, דרך סלון עם מערכת שמע ופינת טלוויזיה וכלה בתאי קבינה ממוזגים עם שירותים ומקלחת אישיים. היאכטה מאובזרת בציוד שחייה וצלילה, סירת קנו, גלשן רוח, אופנוע ים וציוד סקי מים, וכן במזרוני שיזוף מרופדים על הסיפון ורחבה מוצלת בירכתיים ובה שולחן אוכל גדול.

חבילות הנופש של גולט משלבות הפלגות על ספינות גולט, הפלגות מודרכות וטיולי תוכן ביעדים מופלאים וייחודיים. האחריות על כל שלבי ההפלגה, הצוות המקצועי המשולב בה, היכרות מעמיקה עם השטח וההקפדה על כל פרט ופרט באים לידי ביטוי בהפלגה חוויתית ובלתי נשכחת.

ספינת הגולט מפליגה בים התיכון במקומות מוגנים ומפורצים, בין איים ומפרצים

יש מגוון הפלגות גולט בסגנונות שונים:
טיולי רכיבה על אופניים – הספינה משמשת מעין מלון צף לרוכבים, שיוצאים בכל יום לטיולי רכיבה בנופים מרהיבים וחוזרים בסוף הרכיבה אל הספינה שהגיעה בינתיים עד לנקודת הסיום. הטיול כולל הטסה של ציוד האופניים האישי, הורדת האופניים בתחילת המסלול ואיסופן לספינה בסופו.
יוגה, פילאטיס, תאגיה – אל השיט מתלווה מדריך מקצועי המעביר שיעורים וסדנאות, טיולים היסטוריים, טרקים, טיולי ג'יפים, טיולים אקולוגיים ואפילו הפקת חתונה או בר מצווה על סיפון הספינה. הצוות המקצועי יתכנן את ההפלגה במסלול ייחודי ויתאים תוכנית המתאימה לדרישות הקבוצה.

מחיר: החל ב-1,200 יורו לאדם להפלגה בת שבוע, כולל טיסות (המחיר משתנה בהתאם לרמת הספינה, ימי ההפלגה, מספר האנשים על הסיפון ועוד)
פרטים נוספים: באתר www.gulet.co.il
ובטלפון 077-5664444, 054-4004944

חבילות הנופש של "גולט" משווקות בישראל על ידי "אשת טורס"

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.