תפריט עמוד

הפלגה בגולט – חופשה על המים

שייט בגולט מהווה אלטרנטיבה רגועה, נעימה ומפנקת לאניות הנופש הגדולות. כמו במלון בוטיק ששט בין מפרצונים ואיים, אתם סופגים את הנופים מסביב, נהנים מארוחות מצוינות על הסיפון, יושבים בג'קוזי עם כוס יין אל מול השקיעה. החיים הטובים על המים

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את סוד קסמה של החופשה בגולט. הגולטים הן יאכטות עץ מסורתיות שהשייט בהן נפוץ בעיקר בריביירה התורכית ובאיי יוון. היאכטות לא גדולות במיוחד – בדרך כלל יש בהן ארבעה עד שמונה תאי שינה זוגיים, לצד סלון, מרפסת שמש ומתחמי מנוחה – אבל הן מפוארות ומאובזרות, ומשמשות כמעין מלון בוטיק צף, עם על הפינוקים.

החופשה בגולט היא נוסחה מנצחת לחופשה רגועה ושלווה – כארבע שעות ביום מוקדשות להפלגה, כשהנוסעים נהנים מים כחול צלול ונופים מרהיבים, ושאר היום מוקדש לטיולים, רחצה בים, או פשוט מנוחה – כמו שחופשה אמיתית צריכה להיראות. בכל יום היאכטות עוצרות בשניים או שלושה מפרצים, כשהתחנה האחרונה בה עוגנים היא התחנה בה מבלים את הלילה.

לחופשה קסומה על גולט, מלון בוטיק צף – לחץ כאן >>


תא שינה בגולט. מלון בוטיק על המים

השייט בגולט מתאים למשפחות או לכמה זוגות חברים, אנשים שרוצים ליהנות מחופשה שקטה על המים, בחברת אנשים אהובים, שלא כמו אניות הנופש הגדולות עם צוותי הבידור הרועשים והמוני הנוסעים שלא מכירים זה את זה. בדיוק כמו ההבדל בין מלון פאר ענק למלון בוטיק.

בכל גולט יש אנשי צוות שתפקידם להבטיח שהנוסעים ייהנו מחופשה נינוחה, ללא דאגות מיותרות. בנוסף לסקיפר, יש בגולט שף צמוד, מלצרים וחדרנית, כולם דוברי אנגלית. ככל שהספינה גדולה יותר, הצוות גדול יותר.


חופשה שלווה על המים, בחברת אנשים שאתם אוהבים

השייט בגולט, כאמור, נפוץ בעיקר באיי יוון ובריביירה התורכית. אחד מהיתרונות הגדולים של השייט בגולט טמון בכך שהיאכטה עוגנת גם בנמלים קטנים ובמפרצים קסומים שלא תמיד נמצאים על נתיבי השייט של האניות הגדולות. לאורך הדרך מבקרים באיים מרתקים, אתרים ארכיאולוגיים, כפרי דייגים קטנים וציוריים, שווקים ססגוניים וגם אתרי טבע מרהיבים ביופיים – מיערות אורנים ועד לחופים דרמטיים שמזמינים לטיול רגלי ארוך. בכל אלה אפשר לטייל באופן עצמאי או לטייל במסגרת טיול מודרך.


בג'קוזי, עם יין אדום, מול השקיעה. החיים הטובים על הגולט

השייט בגולט הוא הזדמנות מצוינת לעסוק בפעילויות ספורט ימי. רבים מהגולטים מצוידים בגלשני רוח, קיאקים, אופנועי ים, סקי מים וכן ציוד דייג ושנורקלינג. האבזור משתנה מגולט לגולט,  ואפשרויות ספורט ימי מוצעות במפרצים בהם עוגנים לאורך הדרך.

אבל האמת היא, שחלק מסוד הקסם של החופשה בגולט הוא האפשרות לא לעשות דבר – להשתרע במרבצים המרופדים בכריות, להשתזף, לטבול בג'קוזי שנמצא תחת כיפת השמיים, לצפות בנופים הכחולים האינסופיים או בשקיעות דרמטיות, לקרוא ספר טוב ומדי פעם לצנן את הגוף במים הקרירים.


ארוחות טובות על הסיפון – חלק בלתי נפרד מחוויית השייט

האוכל הוא חלק בלתי נפרד מחוויית החופשה. השף הצמוד של הגולט מכין לנוסעים מטעמים, וזוהי הזדמנות מצוינת להכיר מקרוב את נפלאות המטבח התורכי. בנמלים ובכפרים בהם היאכטה עוגנת לאורך הדרך אוכלים במסעדות המקומיות, ונהנים מארוחות של דגים טריים ושאר מעדנים מקומיים שמלווים ביין טוב או בבירה קרה, ממש על המים, ויש מעט תענוגות גדולים מזה.

לחופשה קסומה על גולט, מלון בוטיק צף – לחץ כאן >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.