תפריט עמוד

המדריך השלם לחופשת שלג

קשה להתעלות על החוויה שמציעה חופשת שלג אמיתית, כזאת שכוללת ספארי אופנועי שלג, סקי, רפטינג שלג, גלישה במזחלות אלפיניות, Snow Tubing ושלל פינוקים. איפה אפשר לעשות את כל אלה? ריכזנו עבורכם את ההצעות הטובות ביותר שלנו

רכיבה מסעירה באופנועי שלג, גלישה במזחלות, פארק אומגות אתגרי ואפילו רפטינג בשלג – זוהי רק רשימה חלקית של החוויות המחכות לכם בחופשת השלג הבאה שלכם איתנו. והכי טוב: לא צריך להרחיק לקצה העולם כדי לחוות חופשת שלג אמיתית, אפשר גם ממש כאן מעבר לפינה.

אז לאן לנסוע? הנה כמה המלצות:

רומניה: שלל אטרקציות מושלגות
הרי הקרפטים ברומניה הם יעד אידיאלי לחופשת חורף מיוחדת: סקי באתר הסקי המומלץ פויינה ברשוב, עם הדרכה צמודה למי שעושה את צעדיו הראשונים על מגלשיים, רכיבה באופנועי שלג ביערות שברכס הפיאטרה קריולי – אחרי הסבר קצר ותרגול ראשוני, אפשר כבר להתחיל לדהור במרחבים הלבנים.

פעילות נוספת מהנה במיוחד היא גלישה באבובי שלג במורד הר מושלג באזור העיירה אזוגה, ומי שזקוק למנה נוספת של אקשן, יקבל אותה בפארק אומגות אתגרי המצוי בלב היער בברשוב. את הפעילויות בטבע משלים סיור בברשוב, שבמרכזה העתיק יש בניינים מרשימים ושמורים היטב. בין השאר, בברשוב אפשר להתרשם מהכנסייה הגותית הענקית, המכונה הכנסייה השחורה, מהרחוב הצר ביותר באירופה (אל תשכחו להכניס את הבטן אם אתם עוברים בו…) וכמובן לא מדלגים על שופינג במדרחוב היפה. הלינה היא בבקתת הרים כפרית וחמימה, שבה אפשר נהנים מארוחות ערב כפריות מול האח.


גאורגיה: מאתגרים את השלג
הרי הקווקז בגאורגיה, שמכוסים בחורף בשמיכת שלג עבה, מציעים שילוב מנצח של נופים מרהיבים, מסלולים מאתגרים והכנסת אורחים חמה ולבבית. הטיול המגוון מציע שלל חוויות מרגשות, בהן נהיגה בג'יפים לעבר הפסגות המושלגות, נסיעה מאתגרת באופנועי שלג בנופים הלבנים, בין כפרים קטנים ומבודדים ועוד. אחד משיאי הטיול הוא בנסיעה לאגם טבצקורי הקפוא, שמוקף בפסגות מושלגות. המטבח הגאורגי הנהדר הוא חלק בלתי נפרד מההנאה, כשאת הארוחות הנהדרות מלווה יין מקומי מצוין, שנמזג שוב ושוב לכוסות.

סלובקיה: חוויה מעולם אחר
הנופים עוצרי הנשימה של הרי הטטרה המושלגים בסלובקיה מקפלים בתוכם הבטחה לחופשת שלג מושלמת. גולת הכותרת של הטיול היא רכיבה על אופנועי שלג בנופים קסומים ולבנים. הרכיבה מובילה את המטיילים בינות כפרים ציוריים שם אפשר לפגוש בתושבים המקומיים.

בטיול מוצעות חוויות שלג נוספות ובהן הליכה בשלג בין עצי היער, רפטינג שלג, כשהמטיילים יושבים בתוך סירת רפטינג וגולשים במורד מדרון מושלג. פסגת הטיול היא ללא ספק השתכשכות בבריכות תרמיות, אל מול הנוף המושלג.

לנוסע העצמאי
גם מי שמעדיף לחוות את היעדים הקסומים והמושלגים של אירופה באופן עצמאי, בקצב שלו ובחברת בני משפחה וחברים, לא צריך לוותר על הידע והניסיון רב השנים של MEDRAFT. בכל אחד מן היעדים המוזכרים כאן אפשר לטייל גם באופן עצמאי, כשאנחנו לוקחים מכם את כל כאב הראש ודואגים לצד הלוגיסטי מהתחלה ועד הסוף. עוד לפני הנסיעה מקבלים הדרכה מפורטת במשרדי החברה ומקבלים מכשיר GPS (ניווט) משוכלל, שבתוכו מוזנים מבעוד מועד כל המסלולים שלכם – כך שלא תפספסו אפילו אטרקציה אחת בדרך.
במהלך הטיול אפשר להתקשר לצוות המקומי ולקבל מענה לכל בעיה שמתעוררת בשטח, וכן ליהנות מגיבוי טלפוני צמוד של מדריך ישראלי לכל אורך הטיול. כל אלה מבטיחים הנאה מושלמת מחופשת שלג נטולת דאגות או תקלות.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.