תפריט עמוד

הכל כלול ביוון

אחת מתצורות החופשה האהובות על הישראלים בקיץ היא חופשה הכל כלול ביוון. חופשה שכשמה כן היא - כוללת הכל. לינה, אוכל טוב בפנסיון מלא, בילוי בבריכה, אטרקציות לילדים ואפילו קוקטייל צבעוני למבוגרים (תוכן שיווקי)

אחת מתצורות החופשה האהובות על הישראלים בקיץ היא חופשה הכל כלול ביוון. חופשה שכשמה כן היא – כוללת הכל. לינה, אוכל טוב בפנסיון מלא, בילוי בבריכה, אטרקציות לילדים ואפילו קוקטייל צבעוני למבוגרים.

מלון Mitsis alila resort and spa

רשת מיציס נחשבת לאחת הטובות בכל דירוגי המלונות של יוון ולא לחינם! מלון Alila resort and spa ברודוס, מציע כבר בכניסה ללובי המלון עיצוב לבן ומרשים לצד נוף יפהפה של החוף הצמוד. כשתגיעו לחדרים תוכלו ליהנות מטלוויזיה עם מסך שטוח, חדרי רחצה מצוידים בחלוקי רחצה מפנקים, כפכפים וכלי רחצה, ואם זה לא מספיק, אז בכל חדר יש גם מכונת קפה של נספרסו עם אספקת קפסולות יומית, שתתחיל לכם כל יום בצורה מושלמת. בשטח המלון ישנן אטרקציות רבות: בריכה חיצונית, בריכת ילדים, מתקני שעשועים ומים, מרכז ספורט ימי ואפילו מתקני רכיבה על סוסים. בתשלום נוסף תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי ספא, כולל חמאם, אמבט עיסוי וטיפולי גוף אחרים.

טברנה יוונית מקומית

טברנה יוונית מקומית

אמילה מארה

המלון החדש והיוקרתי אמיליה מארה נמצא ברודוס במיקום מושלם על צלע הר מול מפרץ IXIA, וכולל נוף מרהיב לים האגאי, במרחק של 4 ק"מ מהעיירה רודוס. המלון כולל 6 בריכות בהן שתי בריכות מי ים, בריכות לגונה עם מים מתוקים ובריכה לילדים. בנוסף ישנה מגלשת מים באורך 70 מטרים במלון, וגם מגרשי משחקים ופעילויות שיעבירו את הזמן לילדים ולכם את הזמן בשקט. המלון כולל 300 חדרים וסוויטות שמעוצבים בגווני לבן ותכלת נקיים. במלון פועלות 8 מסעדות שונות, כך שלא משנה מה מתחשק לכם לאכול, כנראה שתמצאו את מבוקשכם. לצד מסעדת המלון שמציע מזנון ארוחות בוקר, צהריים וערב, ישנן מסעדה איטלקית, מקסיקנית, טברנה יוונית, מסעדה סינית ואפילו מסעדה לילדים.

חופשה יוונית

חופשה יוונית

מלון סטלה פאלאס

מלון סטלה פאלאס שייך לרשת סטלה בכרתים, והוא נחשב ליוקרתי שבחבורה. המלון שוכן באזור פרטי של חוף אנליפסי, ומציע שתי בריכות בסגנון לגונה ושלוש בריכות ילדים, כך שלא משנה מה תעשו – זה כנראה יכלול מים. החדרים והסוויטות מוקפים בעצי דקל גבוהים וגנים מטופחים ונעימים. חלק מהחדרים כוללים גם בריכה פרטית עם מרפסת שיזוף, אך לאור העובדה שיש כל כך הרבה בריכות, לא בטוח שתשתמשו בהן. יחידות האירוח הממוזגות כוללות ריהוט מסוגנן בגווני אדמה ומשקיפות על הגינה, הבריכות או ים כרתים. הן מצוידות בטלוויזיה בלוויין, מקרר קטן, נעלי בית ומוצרי טיפוח חינם. חלקן נהנות מבריכה פרטית עם מרפסת שיזוף מעץ.

מלון סטאר ביץ'

ואם כבר כרתים, אז סטאר ביץ' וילג' & ווטר פארק נמצא במרחק 50 מטרים בלבד מהחוף ומהנמל שבהרסוניסוס, וכולל מתחם בריכה מרווח עם מגלשות מים, מגרש משחקים לילדים ומתקני חנייה ללא תשלום באתר. החדרים עצמם מעוצבים עם טרסות או מרפסות, כאשר חדרי המשפחה מצוידים בחדר רחצה ושירותים נפרדים לילדים. זה שאתם במלון הכל כלול, לא אומר שלא תרצו לצאת לטיול – המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מרחוב הראשי של הרסוניסוס, ובו יש חנויות, ברים ודוכני מזון שונים.

מלון MAYIA RESORT AND SPA

מחפשים חופשה נטולת ילדים ובאווירה קצת אחרת? מלון מאיה אקסקלוסיב בלינדוס שבדרום האי רודוס הוא המלון בשבילכם. כמלון נטול קטנטנים, לא תמצאו בו אטרקציות צבעוניות בלתי נגמרות, אבל זה לא אומר שמשעמם בו. ברחבי המלון היפהפה שמעוצב כמעין פרח, יש שתי בריכות – אחת מקורה ואחת חיצונית שמחולקת לשניים, חוף פרטי צמוד, שש מסעדות – איטלקית, יוונית, אסייתית ושלושה מזנונים מפנקים וספא שמציע מגוון טיפולים גדול. אז אם אתם זוג וחושבים על חופשה רומנטית ומרגיעה בחו"ל, אל תפספסו את מאיה אקסקלוסיב.

בעיר מאליה בכרתים

בעיר מאליה בכרתים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.