תפריט עמוד

היעדים המעניינים ביותר לחופשה משפחתית בפסח

מחפשים אחר יעדי חופשה לא שגרתיים המותאמים לאופי ההרפתקני של בני המשפחה חובבי האתגר, המרחבים הפתוחים והאדרנלין? בכתבה הבאה תוכלו למצוא רשימה אטרקטיבית של מספר יעדים מאתגרים לחופשת הפסח הקרובה.

נמנים על המשפחות חובבות האתגר, המרחבים הפתוחים והאדרנלין? מחפשים אחר יעדי חופשה לא שגרתיים המותאמים לאופי ההרפתקני של בני המשפחה? בשורות הבאות תוכלו למצוא רשימה אטרקטיבית של מספר יעדים מאתגרים לחופשת הפסח הקרובה.

טיולי ג'יפים ברומניה
רומניה, אחת מהמדינות המתפתחות ביותר במזרח אירופה בעשורים האחרונים, מעמידה לרשות המשפחות חובבי האתגר שביניכן את אזור ה-PIATRA CRAIULULI שהוא למעשה פארק לאומי רחב ידיים הממוקם על רכס הרים באזור העיר בראשוב שבמרכז המדינה. בשטח הפארק עומדים לרשותכם קרוב ל-30 מסלולי טיול שונים המשלבים בתוכם נופים עוצרי נשימה, טבע פרטי, מסלולי עפר ודרכים סלולות, כפרים מקומיים ואווירת חופש מרגשת במיוחד. את מסלולי הטיול באזור ניתן לקיים במסגרת טיולי ג'יפים ברמות שונות.

טיולי אופני שטח בצפון ספרד
"חיידק" הרכיבה על אופנים דבק גם בבני משפחתכם? באזור הרי הפירנאים שבצפון ספרד, תוכלו לאתגר את בני המשפחה במסלולי שטח מגוונים המיועדים לחובבי הרכיבה שביניכם. למרגלות רכס הרי הפירנאים ממתינים לכם כפרים ציוריים, נחלים ואגמים זורמים, חוות איכרים וגם עיריות עתיקות בהן תוכלו לקיים טיולי רכיבה בסמטאות צרות ורומנטיות במיוחד. את הטיול באזור ניתן לשלב גם עם ביקור של יום-יומיים בברצלונה, וליהנות מכל העולמות: גם טיולי רכיבה מאתגרים וגם נופש באחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר באירופה: ברצלונה. בדומה לכל יעד אחר ברשימה, אנו ממליצים לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בסוכנות ביטוח המתמחה בביטוחים מסוג זה וזאת טרם הנסיעה. כמו כן, אנו ממליצים לכם להתאים את פוליסת הביטוח בהתאם ליעד הנסיעה, אופי הטיול ומשך הטיול.


נוף בהרי הפירנאים בצפון ספרד

טיולי פסגות ברכס הרי הטאטרה שבסלובקיה
רוב שטחה של סלובקיה הממוקמת במרכז אירופה הוא הררי, כאשר הפסגות הגבוהות ביותר במדינה ממוקמות בהרי הטאטרה שבמזרח המדינה. אזור הרי הטאטרה הוא אזור טיולים מועדף ומומלץ למשפחות חובבות הטבע והמרחבים הפתוחים שביניכן, והוא מעמיד לרשותכם מגוון רחב של שמורות טבע הכוללות בתוכן: אגמים קסומים, כפרים סלובקיים אותנטיים, מערות נטיפים, מערות קרח ועוד. לצד הנופים ומרחבי הטבע המופלאים תוכלו ליהנות גם מאטרקציות אתגריות המותאמות לכל בני המשפחה כגון: טיולי ג'יפים, פארקים לילדים עם מגלשות הרים מטורפות, שייט על גבי רפסודה ועוד מגוון רחב של אטרקציות מלהיבות ואתגריות.


אגם בהרי הטטרה בסלובקיה

ארמניה- טיולי משפחות בעקבות אוצרות טבע
ארמניה הממוקמת בדרום מערב אסיה, מאפשרת לכם ליהנות מהיצע מרשים של אוצרות טבע הממתינים לכם באזורים גיאוגרפיים מגוונים הכוללים בין היתר פסגות הרים לצד יערות, מדבריות לצד מפלים ועמקים וערים בסגנון אירופאי לצד כפרים אותנטיים ומיוחדים. את טיול המשפחות שלכם בארמניה ניתן לקיים במסגרת טיול קראוונים או רכב שכור, ולחצות את המרחבים המרהיבים הממתינים לכם במדינה בקצב שלכם. בערים הגדולות בארמניה תוכלו ליהנות מאתרי תיירות שוקקי חיים המאפשרים לכם ליהנות ממתחמי בילוי, פנאי וקניות לכל המשפחה.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.