תפריט עמוד

היעדים הכי טובים לנוודים דיגיטליים

בשנים האחרונות, הודות לאפשרות לעבודה מרחוק, יותר ויותר אנשים מבינים שהם לא צריכים להקריב את מיטב שנותיהם במשרד - אפשר לעבוד מכל בעולם, בין אם בבית קפה בליסבון או על החוף בתאילנד, ובמקביל לטייל. אלה הם חייהם של הנוודים הדיגיטליים. יותר מכך, הנוודות הדיגיטלית מאפשרת לא רק לטייל, אלא בעיקר לחיות במקום אחד למשך תקופה לחוות אותו כמו מקומי ולהמשיך הלאה. זוהי דרך חדשה לטייל ולעבוד

אם פעם החלום היה לעבוד קשה ולהרוויח הרבה כסף כדי שבסוף יהיה אפשר לצאת למסע מסביב לעולם, הרי שבשנים האחרונות, הודות לאפשרות לעבודה מרחוק, יותר ויותר אנשים מבינים שהם לא צריכים להקריב את מיטב שנותיהם במשרד – אפשר לעבוד מכל בעולם, בין אם בבית קפה בליסבון או על החוף בתאילנד, ובמקביל לטייל. אלה הם חייהם של הנוודים הדיגיטליים. יותר מכך, הנוודות הדיגיטלית מאפשרת לא רק לטייל, אלא בעיקר לחיות במקום אחד למשך תקופה לחוות אותו כמו מקומי ולהמשיך הלאה. זוהי דרך חדשה לטייל ולעבוד.

מטבע הדברים, יש יעדים שזוכים לביקוש רב בקרב הנוודים הדיגיטליים, ואחרים  – פחות.  ההעדפה האישית (אוהבי ערים גדולות או טבע? חופים או הרים?) כמובן משפיעה, אבל יש עוד הרבה גורמים שקובעים איזו ערים יתאימו במיוחד לנוודים דיגיטליים. המחיר הוא שיקול מרכזי – יעדים שהמחיה בהם זולה יחסית (גם ביחס ליעדים אחרים בסביבה) יזכו לפופולריות גבוהה יותר, שכן אלה מאפשרים שהות ארוכה יותר ויותר שעות עבודה ביום שמוקדשות לטיולים ובילויים ופחות לעבודה. זו הסיבה שמדינות בדרום-מזרח אסיה ובאמריקה הלטינית מבוקשות יותר מיעדים בסקנדינביה או בצפון אמריקה.

 

גם אם לא כל הימים שלכם ייראו ככה, אין ספק שמדובר בדרך חדשה לטייל ולעבוד

גם אם לא כל הימים שלכם ייראו ככה, אין ספק שמדובר בדרך חדשה לטייל ולעבוד



מזג האוויר מהווה גם הוא שיקול. נוודים דיגיטליים אפשר למצוא בכל מקום בעולם, אבל מכיוון שמגיעים ליעד לתקופה ארוכה, יעדים עם מזג אוויר נעים זוכים לפופולריות גבוהה יותר. Wi-Fi חזק ומהיר מהווה גם הוא שיקול מרכזי  – אחרי הכל, באנו לעבוד. שיקול נוסף הוא הקהילה. גם נוודים דיגיטליים זקוקים לחברה אנושית, ויעדים שיש בהם הרבה נוודים דיגיטליים והרבה מקומות בהם אפשר להיפגש וליצור קשרים מושכים אליהם נוודים נוספים. משך השהות הוא גורם נוסף – יש מדינות שוויזת התייר שלהן ניתנת לתקופה ממושכת יחסית, ויש מדינות רבות שמציעות ויזה מיוחדת לנוודים דיגיטליים שמאפשרת אפילו שהות של שנה. ולבסוף, ואולי הכי חשוב – יעד מוצלח לנוודים דיגיטליים חייב להיות כזה שמספק הרבה עניין ומציע לא רק אתרים וטיולים אלא גם הרבה מסעדות, בתי קפה, ברים וחללי עבודה משותפים.

הנה כמה יעדים נהדרים לנוודים דיגיטליים, מסביב לגלובוס:

צ'יאנג מאי, תאילנד

למי היעד מתאים? לאוהבי טבע נופים, למי שרוצה להיות חלק מקהילה תוססת של נוודים דיגיטליים

בירת צפון תאילנד היא אחד היעדים הפופולריים בעולם לנוודים דיגיטליים. יש לזה הרבה סיבות טובות: ראשית, למרות גודלה מדובר בעיר גדולה, ידידותית ובטוחה שנמצאת במרחק נגיעה מהטבע ומציעה אינספור אפשרויות לטיולים. בנוסף, האוכל משובח (וזול!), האינטרנט מהיר ונגיש,  יש הרבה חללי עבודה משותפים ובתי קפה בהם אפשר להתרועע עם נוודים דיגיטליים אחרים, ויותר מכל – צ'יאנג מאי, כמו תאילנד כולה, מספקת תמורה גבוהה במיוחד למחיר.  יש יעדים זולים ממנה, אבל בתאילנד אפשר ליהנות מאיכות חיים גבוהה בתקציב יחסית צנוע. בתאילנד אפשר לאכול טוב (בדוכני הרחוב אפשר ליהנות מאוכל נפלא במחירים מצחיקים), לטייל, לשתות שייקים טרופיים, לבלות במסיבות ואפילו ליהנות מפעם לפעם מעיסוי, בתקציב שביעדים אחרים מאפשר רק תנאי מחיה בסיסיים.

הפארק הלאומי דוי איתנון. במרחק נסיעה קצרה מצ'יאנג מאי תמצאו מקדשים, יערות ואגמים

הפארק הלאומי דוי איתנון. במרחק נסיעה קצרה מצ'יאנג מאי תמצאו מקדשים, יערות ואגמים

מה עושים? טיול רגלי בעיר העתיקה, שופינג ובילויים בדרך נמנהמן, שופינג ואוכל טוב בשוק הלילה, ביקור במוקדשים הרבים שבעיר ובסביבתה כמו דוי סוטפ ומקדש צ'די לואנג,  ביקור בחוות הסחלבים והפרפרים ועוד.  במרחק נסיעה קצרה מצ'יאנג מאי תמצאו ג'ונגלים, מפלים, מקדשים וכפרים מסורתיים. אל תוותרו על טיול בפארק הלאומי דוי איתנון שבו יערות ירוקי עד עם הרים, מפלים וכפרים הרריים, על רחצה במעיינות החמים סן קמפהאנג ועל ביקור באחד מהכפרים של שבט הקארן.

עבודה ונטווריקינג: רחובות צ'יאנג מאי, בעיקר באזורים התיירותיים, גדושים בבתי קפה ממוזגים שמציעים אינטרנט מהיר. אפשר לעבוד גם במסעדות, בהוסטלים ובחללי עבודה משותפים. Punspace הוא חלל עבודה פופולרי עם שני סניפים בעיר העתיקה, שניהם פתוחים 24 שעות ומציעים קפה ותה ללא הגבלה.

עלויות? ארוחה בדוכן רחוב עולה כחמישה שקלים, לילה בהוסטל בחדר משותף מתחיל בכ-20 שקלים ללילה, שכר דירה לדירת חדר יכול להתחיל בכ-1,000 ש"ח לחודש ותקציב של כ-3,500 ש"ח לחודש מספיק לכל מה שצריך (אם חיים יחסית בצניעות).

שוק הלילה בצ'יאנג מאי. הזדמנות לאכול טוב ולפגוש נוודים דיגיטליים נוספים | צילום: 501room, shutterstock

שוק הלילה בצ'יאנג מאי. הזדמנות לאכול טוב ולפגוש נוודים דיגיטליים נוספים | צילום: 501room, shutterstock

הוי אן, וייטנאם

למי היעד מתאים? אוהבי ערים עתיקות, בתי קפה, אוכל טוב, חופים ורכיבה על אופניים

גם וייטנאם זוכה לפופולריות רבה בקרב נוודים דיגיטליים בשל הנופים היפים, החופים, האוכל המצוין, האינטרנט המהיר במיוחד והמחירים הזולים. הערים הגדולות של וייטנאם כמו הו צ'י מין סיטי והאנוי הן המבוקשות ביותר בקרב נוודים דיגיטליים, אבל רבים מעדיפים ערים פחות צפופות ורועשות. בשביל אלה, הוי אן (Hoi An) היא בחירה מצוינת. זוהי עיר עתיקה ומלאת קסם הממוקמת במרכז וייטנאם ומוקפת בנופים יפים של נהרות, שדות אורז וחופים יפים.  ברחבי העיר אפשר להתנייד באופניים, דרך שהיא גם זולה וגם מהנה.

הרחובות מלאי האווירה של העיר העתיקה של הוי אן

הרחובות מלאי האווירה של העיר העתיקה של הוי אן

מה עושים? שיטוט בעיר העתיקה שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, רכיבה על אופניים בשדות האורז ובאזורים החקלאיים שמחוץ לעיר, שייט על נהר טו-בון, בילוי בחוף אן באנג, חוף חולי לבן ויפה הסמוך לעיר וישיבה בבתי הקפה הרבים.

עבודה ונטוורקינג: בהוי אן יש אמנם רק חלל עבודה משותף רשמי אחד, Hub Hoi An, בו מתקיימים גם אירועים שונים, אבל אפשר לעבוד ולפגוש נוודים דיגיטליים נוספים בבתי קפה כמו Dingo Deli ו-Rosie's Cafe.

עלות: שכירת אופניים ליום בכארבעה שקלים, ארוחה בדוכן רחוב כ-6.5 שקלים, ארוחה במסעדת שף יוקרתית – כ-100 שקלים, שכר דירה לחודש יכול להתחיל בכ-600 שקלים בחדר צנוע, שכר דירה חודשי לדירה קטנה ומאובזרת בבניין מנוהל עם בריכה מתחיל בכ-1,200 שקלים לחודש.

נוף בהוי אן

נוף בהוי אן

טביליסי, גאורגיה

למי היעד מתאים? למי שמחפש יעד קרוב וזול במיוחד, לאוהבי אוכל טוב ויין.

בירת גאורגיה עדיין לא זוכה לפופולריות שזוכים לה יעדים בדרום-מזרח אסיה או אמריקה הלטינית בקרב נוודים דיגיטליים, אבל יודעי דבר סבורים שהיא מתקרבת לשם בצעדי ענק. ישבה כל מה שנווד דיגיטלי צריך: עיר מרתקת ומלאת עניין שמציעה שילוב של ישן וחדש,  מחירים זולים להפליא, אוכל משובח, תושבים ידידותיים, תחבורה ציבורית נוחה וזולה וויזה שמאפשרת לשהות ולעבוד במדינה עד שנה.

טביליסי, עיר מרתקת שמשלבת בין ישן וחדש

טביליסי, עיר מרתקת שמשלבת בין ישן וחדש

עבודה ונטוורקינג: קהילת הנוודים הדיגיטליים בטביליסי עדיין קטנה יחסית אך היא גדלה בקצב מסחרר, ויש המון אירועים בהם אפשר לפגוש נוודים דיגיטליים אחרים. בעיר יש כ-15 חללי עבודה משותפים, היוקרתי מכולם הוא The Impact Hub בו מתקיימים גם אירועים מוזיקליים. מקומות נוספים הם collectiv ו-Terminal שלו כמה סניפים ברחבי העיר. יש גם הרבה בתי קפה שאפשר לעבוד בהם.

מה עושים? שיטוט ברחובות העיר העתיקה, נסיעה ברכבל לתצפית מרהיבה על העיר, סיור בגנים הבוטניים, קניות בשווקי הפשפשים, רחצה במרחצאות החמים וביקור במוזיאונים כמו מוזיאון האשליות וארמון האמנות. בנוסף, בסמוך לעיר אפשר לעשות סקי ולצאת לטיולי יום רבים. טיולים פופולריים בקרבת העיר כוללים את העיר ההיסטורית מצחתה, את אזור היין קחתי, את מנזרי דוד גארג'ה החצובים בסלע ואת עיירת המעיינות בורג'ומי.

כמה? חצ'פורי עם גבינה עולה כשני שקלים בדוכני רחוב וכפול מזה בבתי קפה, ארוחה במסעדה לא יקרה – כ-20 שקלים, לילה לזוג במלון שלושה כוכבים בעיר העתיקה עולה כמאה שקלים ודירה חדר במרכז העיר כ-1,200 ש"ח. 3,500 ש"ח מספיקים למחיה של חודש למי שמסתפק באורח חיים צנוע. 500 שקל נוספים יאפשרו לכם לחיות טוב בעיר.

 

האוכל הגאורגי הטעים והזול מהווה סיבה טובה להגיע לטביליסי

האוכל הגאורגי הטעים והזול מהווה סיבה טובה להגיע לטביליסי

ליסבון

למי מתאים? לאוהבי ערים מלאות חיים, חיי תרבות עשירים, חופים ובילויים

פורטוגל היא ככל הנראה המדינה הזולה ביותר במערב אירופה. ככזו, היא מאפשרת לנוודים דיגיטליים ליהנות מכל הנוחות של מדינה מערבית באירופה במחירים שווים לכל נפש. זוהי מדינה מגוונת להפליא. נוודים דיגיטליים בוחרים להתמקם גם בפורטו הרומנטית שבצפון וגם בחופים שטופי השמש של הדרום, אבל ליסבון היפה היא הפופולרית מכולם.

כאן אפשר ליהנות ממזג אוויר נפלא, תושבים ידידותיים, קצב חיים רגוע, אוכל משובח, אתרים היסטוריים וחופים נהדרים בקרבת העיר. בליסבון יש קהילה גדולה במיוחד של נוודים דיגיטליים ותמיד יש עם מי לתקשר באנגלית או לצאת למסיבה. גם האינטרנט מהיר וזול והתחבורה הציבורית מצוינת וזולה.

 

מזג האוויר, הארכיטקטורה והים מנעימים את חייהם של הנוודים הדיגיטליים בליסבון

מזג האוויר, הארכיטקטורה והים מנעימים את חייהם של הנוודים הדיגיטליים בליסבון

מה עושים? ביקור במונומנטים של העיר – מבצר סאו ג'ורג', מגדל בלם ומגדל ג'רונימוס; בילוי בברים ובמועדונים של רובע באריו, שיטוט בסמטאות אלפמה, צפייה במופע פאדו וביקור באקווריום שהוא מהטובים באירופה. בנוסף, המיקום של ליסבון בקרבת האוקיינוס האטלנטי הופך אותה לגן עדן לגולשים, כשבמרחק נסיעה קצרה מהעיר נמצאים כמה מחופי הגלישה הטובים באירופה. מליסבון אפשר לצאת לטיולי יום בסביבה, למשל לעיר הארמונות סינטרה.

עבודה ונטוורקינג: בליסבון יש הרבה חללי עבודה משותפים ובתי קפה מגניבים שאפשר לשבת בהם עם המחשב ולעבוד. בעיר מתקיימים הרבה אירועים לקהילת העובדים והנוודים הדיגיטליים, כמו Web Summit.

עלויות: מחיר כוס קפה יכול להתחיל בכשני שקלים. פסטל דה נאטה, המאפה המקומי שיכול לשמש כארוחת בוקר, עולה כשלושה וחצי שקלים. דירה שכורה עשויה לעלות כ-1,800 ש"ח בחודש. כ-5,000 ש"ח בחודש יספיקו למי שרוצה חיים צנועים אך נוחים, כ-6,500 ש"ח בחודש למי שרוצה לחיות טוב.

 

קפה ופסטל דה נאטה. בליסבון אפשר ליהנות מארוחת בוקר טובה וזולה

קפה ופסטל דה נאטה. בליסבון אפשר ליהנות מארוחת בוקר טובה וזולה

טאלין, אסטוניה

למי מתאים? לאוהבי ארכיטקטורה ותרבות

אם אתם אוהבים ערים אירופאיות עתיקות ורומנטיות, טאלין עשויה להיות העיר בשבילכם. זו עיר יפהפייה ורומנטית הטובלת בטבע, שמהווה גן עדן לנוודים דיגיטליים. ראשית, ממשלת אסטוניה היתה מהמדינות הראשונות בעולם להציע ויזה לשנה לנוודים דיגיטליים. שנית, למרות שמדובר בעיר מודרנית עם תשתיות נוחות ותחבורה ציבורית יעילה וחינמית, המחירים הם עדיין מחירי מזרח אירופה. בנוסף, בעיר יש קהילה גדולה של עובדים מרחוק (חלקם נוודים דיגיטליים, אחרים צעירים שעובדים בחברות הבינלאומיות שבעיר). גם האוויר בטאלין נקי, אולי בזכות העובדה שבטאלין יש הרבה פארקים והיא מוקפת ביערות רבים.  טאלין אמנם קרה, אבל אם אתם מאוהבי החורף, בטאלין תוכלו לחוות חורף מהאגדות, בעיקר בתקופת חג המולד. בקיץ, לעומת זאת, תוכלו ליהנות משעות אור ארוכות והרבה אירועים ופסטיבלים.

העיר העתיקה של טאלין נראית כאילו נלקיה מסיפור אגדה, במיוחד בחורף

העיר העתיקה של טאלין נראית כאילו נלקחה מסיפור אגדה, במיוחד בחורף

מה עושים? טיול בעיר העתיקה הימיביניימית השמורה היטב שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו,  טיפוס למגדל הטלוויזיה לתצפית על העיר,  ביקור במוזיאונים (המוזיאון האסטוני הפתוח, המוזיאון הימי, מוזיאון הבובות ומוזיאון האמנות KUMU הם כמה אפשרויות טובות), בילוי בחופי העיר (אלה פחות מתאימים לרחצה) ובאיים הסמוכים.

עבודה ונטוורקינג: האינטרנט באסטוניה הוא מהמהירים באירופה. בעיר יש הרבה חללי עבודה משותפים כמו Baltic Cowork, LIFT99 TALLINN ו-Workland, לצד בתי קפה רבים שאפשר לעבוד בהם. תשמחו לגלות שהאינטרנט באסטוניה הוא מהמהירים באירופה.

כמה? ארוחה במסעדה לא יקרה עולה כארבעים שקלים. לינה של חודש בחדר פרטי בהוסטל עשויה לעלות כ-1,500 ש"ח, ואילו מחירה של דירת סטודיו מאובזרת בעיר העתיקה יכול להתחיל בכ-2,500 שקלים לחודש. כ-6,000 ש"ח בחודש יספיקו למחיה חודשית ברמה נוחה.

 

ממגדל הטלוויזיה של טאלין אפשר להשקיף על הנופים הירוקים שמסביב לעיר

ממגדל הטלוויזיה של טאלין אפשר להשקיף על הנופים הירוקים שמסביב לעיר

פלאיה דל כרמן, מקסיקו

למי היעד מתאים? לאוהבי ים, חופים וטבע

גם מקסיקו זוכה בשנים האחרונות לפופולריות רבה. ויזות התייר המוענקת לחצי שנה ומאפשרת שהות ארוכה היא אחת הסיבות. התושבים הידידותיים, המחירים הזולים, מזג האוויר החמים, החופים המשגעים, הנופים היפים ואינספור מוקדי העניין מהווים סיבה נוספת. אחד היעדים הכי מבוקשים בקרב נוודים דיגיטליים הוא פלאיה דל כרמן (Playa del Carmen) שהחלה את דרכה ככפר דייגים שליו והפכה לאחד ממוקדי התיירות של מקסיקו. קל להבין מדוע – העיר ממוקמת בחצי האי יוקטן, לשפת הים הקריבי, ומלבד חופים משגעים היא מציעה בסביבתה ג'ונגלים, אתרים ארכאולוגיים ואטרקציות לרוב.

 

חוף מושלם בפלאיה דל כרמן

חוף מושלם בפלאיה דל כרמן

מה עושים? מלבד בילוי בחופים ובמסיבות, תוכלו לצלול בסנוטות – מערות שהתמלאו במי תהום אשר אזר יוקטן משופע בהן, לבקר באתרי מאיה כמו טולום וצ'יצ'ן איצה, לבקר במוזיאון פרידה קאלו, לשוט במעבורת לאי קוזומול שהוא גן עדן לצוללנים ולבלות ולעשות שופינג בשדרה החמישית של העיר.

עבודה ונטוורקינג: פלאיה דל כרמן גדושה במסעדות קטנות, בתי קפה ומועדוני חוף, בכולם אפשר לשבת עם לפטופ ולעבוד. אם אתם זקוקים לקצת פחות אווירת חופש וקצת יותר אווירת משרד כשאתם עובדים, תמצאו בפלאיה כמה חללי עבודה משותפים, כמו Selina CoWork, הוסטל שממוקם ליד הבריכה ומתאים במיוחד לנוודים דיגיטליים הודות לשירותם מיוחדים שהוא מציע לנוודים דיגיטליים, Bunker Coworking ו-Nest Coworking.

עלויות: ארוחה במסעדה לא יקרה – כ-20 שקלים, לילה בהוסטל – כ-40 שקלים, שכר דירה חודשי לדירת חדר – כ-2,000 שקלים. חודש מחיה בתנאים צנועים יעלה כ-4,500 שקלים, יותר מכך אם מרבים לטייל ולאכול במסעדות.

את שעות הפנאי בפלאיה דל כרמן תוכלו לבלות בצלילה בסנוטות | צילום: Steve Barze, שאטרסטוק

את שעות הפנאי בפלאיה דל כרמן תוכלו לבלות בצלילה בסנוטות | צילום: Steve Barze, שאטרסטוק

מדיין, קולומביה

קולומביה היתה עד לפני שנים לא רבות יעד לתרמילאים נועזים שלא חששו מהטיול במדינה שהיתה מקושרת עם אלימות וסחר בסמים. בשנים האחרונות קולומביה הרבה יותר בטוחה, והנוודים הדיגיטליים מגלים אותה כיעד מרתק עם טבע פראי וערים מלאות חיים.

אחת מהן היא מדיין (Medellín), השנייה בגודלה בערי קולומביה, שמהווה אלטרנטיבה רגועה לבירה בוגוטה. מדיין היא עיר אוניברסיטאית הבנויה על צלע הר אשר זכתה ב-2013 בתואר העיר החדשנית בעולם. היא גדושה בבתי קפה, ברים ומסעדות, מציעה הרבה אמנות רחוב וארכיטקטורה מעניינת ומוקפת בטבע ונופים מהפנטים. שכונת אל פובלדו מלאת החיים הפכה למכה של הנוודים הדיגיטליים בעיר, ויש בה הרבה הוסטלים, חללי עבודה משותפים ובתי קפה לצד מסעדות מצוינות וחיי ליל סוערים עם הרבה מועדוני סלסה וברים. מזג האוויר הנעים הקנה לעיר את הכינוי "עיר האביב הנצחי". גם התושבים ידידותיים והתחבורה הציבורית מצוינת – זוהי אחת הערים הראשונות בדרום אמריקה עם מערכת מטרו, ויש גם מערכת רכבלים שמקשרת את השכונות הממוקמו על גבעות עם שאר העיר. צריך יותר מזה?

 

שכונת אל פובלדו במדלייו היא המכה של הנוודים הדיגיטליים

שכונת אל פובלדו במדלייו היא המכה של הנוודים הדיגיטליים

למי מתאים? בליינים, אוהבי טבע ונופים, מי שרוצה להיות חלק מקהילה תוססת של נוודים דיגיטליים

מה עושים? מלבד חיי לילה סוערים, יש בעיר מוזיאונים מרתקים כמו מוזיאון Antioquia שמציג את עבודותיו של פרננדו בוטרו, המוזיאון לאמנות מודרנית, בית הזיכרון שמוקדש לעבר האפל של קולומביה ומוזיאון המדע בו נמצא האקווריום הגדול בדרום אמריקה.  אטרקציות נוספות כוללות את הרכבל שמטפס לפארק Arvi, ממנו נשקפים נופים נפלאים של העיר, הגנים הבוטניים, ארמון התרבות ושק האוכל ריו. במרחק נסיעה קצרה מהעיר יש חוות קפה שאפשר לבקר בהן ושורות טבע עם הרים, יערות ואגמים.

 

בקרבת מדיין יש אתרי טבע ונופים יפים

בקרבת מדיין יש אתרי טבע ונופים יפים

עבודה ונטוורקינג: מדיין מבוקשת במיוחד בקרב נוודים דיגיטליים מהעולם כולו ובעיקר מצפון אמריקה, וקהילת הנוודים הדיגיטליים בעיר מארגנת הרבה אירועים ומפגשים. בעיר יש כמה מתחמי עבודה משותפים ובתי קפה שאפשר לעבוד בהם, בעיקר בשכונת אל פובלדו, כמו Selina Coworking ו-Ofizen – Siembra Coworking.

עלות: מחיר ארוחה במסעדה לא יקרה מתחיל בכ-15 שקלים. שכר דירה חודשי לדירת חדר במרכז העיר מתחיל בכ-1,000 שקלים, ומטפס לכ-2,500 בשכונת אל פובלדו. כ-5,000-3,000 שקלים יספיקו לכם למחיה של חודש בעיר, בהתאם לשכונה בה אתם מתגוררים ולרמת החיים בה אתם מעוניינים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.