תפריט עמוד

הטיסה הראשונה מתל אביב לנירנברג יצאה לדרך

גרמניה איירליינס השיקה קו טיסות ישיר בין ישראל לנירנברג שבבוואריה. במסיבת עיתונאים בתל אביב ציין מנהל הקווים הסדירים של החברה את יופיו של האזור ואמר כי הישראלים יופתעו מאפשרויות הטיול הרבות לאורך כל השנה, בהן שוקי חג המולד המפורסמים

חברת התעופה גרמניה איירליינס, אשר החלה בפעילות סדירה בשוק הישראלי במרץ 2015 עם טיסות ישירות וסדירות מתל אביב לדיסלדורף והמבורג, השיקה קו חדש מנתב"ג לנירנברג שבבוואריה. נמל זה משרת מטרופולין של יותר מ-2.5 מיליון תושבים, מהערים נירנברג, ביירות', ארלנגן ופירט.

בטיסה הראשונה מנירנברג לישראל השתתפו בכירים של גרמניה איירליינס, סגן ראש עירית נירנברג, רב חב"ד בנירנברג וקבוצה של עיתונאים מאזור בוואריה. כנהוג בפתיחת קו טיסות חדש, המטוס התקבל במטח מים חגיגי ובנתב"ג  נערך טקס השקה בהשתתפות בכירים מחברת טל תעופה, הנציגים הבלעדיים של גרמניה איירליינס בישראל. לאחר מכן התקיימה מסיבת עיתונאים בתל אביב, שאליה הצטרפו גם סגן שגריר גרמניה בישראל, גורג' אנזוולר, מנהלת משרד התיירות של גרמניה בישראל, גולדי מולר ומנכ"ל לשכת המסחר גרמניה ישראל, גרישה אלרואי-ארלוזר.

הטיסה הראשונה מנירנברג נוחתת בנתב"ג והמטוס מתקבל בזרנוקי מים

הטיסה הראשונה מנירנברג נוחתת בנתב"ג והמטוס מתקבל בזרנוקי מים

קו התעופה החדש יפעל פעמיים בשבוע, בימים שני וחמישי, וכרטיס יעלה החל מ-79 אירו לכיוון בשירות מלא, כולל מיסים. גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא על טיסותיה מת"א, הכולל מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, ארוחה חמה, תכניות בידור ועוד. מכירת הכרטיסים לנירנברג החלה, אפשר לבצע הזמנות אצל סוכני הנסיעות ובאתר האינטרנט של החברה.

שוק חג המולד בנירנברג, אחד השווקים היפים בגרמניה

שוק חג המולד בנירנברג, אחד השווקים העתיקים והיפים בגרמניה | צילום: שאטרסטוק

במסיבת העיתונאים בתל אביב אמר פול סקודלרו, מנהל הקווים הסדירים בגרמניה איירליינס: "אנחנו שמחים על קו התעופה החדש מתל אביב לנירנברג. אני זוכר שהתחלנו את הפעילות החשובה בישראל לפני כשנתיים וחצי עם השקת הקו מת"א להמבורג וכעת אנחנו כבר טסים ארבע פעמים בשבוע לדיסלדורף, פעמיים בשבוע לנירנברג ומשבוע הבא גם ישירות לברלין שלוש פעמים בשבוע. הנוסעים הישראלים שיבקרו בנירנברג ובאזור בוואריה, יופתעו מאד מיופיים ומהאפשרויות הרבות לטיול וחופשה מהנה לאורך כל השנה, כולל בתקופת חג המולד עם השווקים הידועים והמרשימים".

על שוקי חג המולד בגרמניה בכלל ובנירנברג בפרט תוכלו לקרוא בכתבה הבאה >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.