תפריט עמוד

סינגפור היא לא מדינה זולה, בעיקר בהשוואה למדינות השכנות. לכן מפתיע ומשמח לגלות, שסינגפור מציעה המון אטרקציות ופעילויות נהדרות בחינם, ממקדשים, דרך מוזיאונים ועד לגנים ושמורות טבע. הנה כמה מהאטרקציות והפעילויות החינמיות שיש לסינגפור להציע:

סיור בצ'יינה טאון
הצ'יינה טאון היא ליבה התרבותי של סינגפור, ולמרות הבניינים המודרניים זהו אחד המקומות היחידים בהם אפשר להתרשם מסינגפור המסורתית. האזור גדוש במקדשים מעניינים לצד שווקים ססגוניים, מסעדות, ברים וחנויות. הכניסה לרבים מהמקדשים היא בחינם. אחד מהמקדשים המעניינים באזור הוא סרי מריאממאן (Sri Mariamman), מקדש הינדי ססגוני במיוחד מ-1827, שהגג שלו מעוטר כולו בפסלי דמויות הודיות צבעוניות (כתובת: 244South Bridge Road).
מקדש נוסף שאין להחמיצו הוא Thian Hock Kheng Temple, שהוא אחד המקדשים הוותיקים והמפוארים בעיר (כתובת: 158Telok Ayer St).


הגג של מקדש סרי מריאממאן הססגוני

 

טבע ומוזיקה גנים הבוטניים של סינגפור
הגנים הבוטניים של סינגפור (Singapore Botanic Gardens) הם מפינות החמד היפות ביותר של סינגפור. הגנים שוכנים בסמוך למרכז העיר, ומציעים מפלט ירוק מהמולת העיר. יש בהם למעלה מ-10,000 מיני צמחים לצד פרחים, עצים נדירים ושבילי הליכה מתפתלים. טיול ברחבי הגנים מגלה בריכות מים ומזרקות, אגם ברבורים, עצי בונזאי, פסלים, עמק דקלים, יער גשם, גן צמחי מרפא, מטעי פירות טרופיים, אזור של עצי במבוק ועוד. הכניסה לפארק חופשית בכל שעות הפתיחה (מ-5:00 ועד חצות), למעט הכניסה לגן הסחלבים הלאומי שכרוכה בתשלום נפרד. מוטב להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחה"צ והערב כדי להימנע מן החום והלחות. לעיתים קרובות מתנגנים בפארק קונצרטים חינמיים, ובהם קונצרטים של התזמורת הסימפונית של סינגפור, ואז ההנאה כפולה.
כתובת: 1 Cluny Road
אתר אינטרנט

שביל בגנים הבוטניים של סינגפור. פינת חמד ירוקה

המוזיאון הלאומי
המוזיאון הלאומי של סינגפור (Singapore National Museum) הוא המוזיאון הגדול והוותיק במדינה. הוא שוכן בבניין ניאו קלאסי מרשים ועצום בגודלו, ומציע מגוון רחב של תערוכות בנושאים שונים – מהיסטוריה וארכיאולוגיה ועד אופנה וצילום. הכניסה לחלק מהתערוכות (מלבד גלריית ההיסטוריה) בחינם מדי יום בשעות 20:00-18:00.
אתר המוזיאון


בניין המוזיאון הלאומי של סינגפור

מוזיאון האמנות של סינגפור
המוזיאון הנפלא הזה מציג אוסף של למעלה מ-4,000 יצירות של אמנים מדרום מזרח אסיה מהמאה ה-20 , מה שמהווה את האוסף הגדול בעולם של אמנות עכשווית מהאזור. הכניסה בחינם מדי יום שישי בשעות 21:00-18:00.
אתר אינטרנט

טיול בטבע
סינגפור מציעה כמה שמורות טבע נפלאות שמהוות ניגוד מוחלט לבניינים הגבוהים ולהמולת העיר.Bukit Timah Nature Reserve היא אחת השמורות הפופולריות בסינגפור. היא מרוחקת 12 קילומטר מן העיר, ויש בה יער גשם שבו חיים קופים, סנאים, ציפורים ופרפרים. בשמורה נמצאת גם הנקודה הגבוהה ביותר בסינגפור – גבעת בוקיט טימה, בגובה 164 מטר מעל פני הים.
אתר השמורה


קופים בשמורת הטבע Bukit Timah | צילום: Steel Wool, flickr

חוויה מיוחדת מצפה למבקרים ב-Kent Ridge Park, בין האוניברסיטה של סינגפור לפארק המדע של סינגפור. זהו פארק מיוער עם מינים רבים של צמחים וציפורים לצד שבילי הליכה בין העצים. הפארק הוא אחד מאתרי הצפרות הטובים ביותר בסינגפור. גולת הכותרת של הפארק היא גשר תלוי באורך 280 מטר שמאפשר לטייל בין צמרות העצים ולהשקיף מגבוה על הפארק.
אתר הפארק

להצטלם עם המרליון
אחד מהאייקונים הכי מפורסמים של סינגפור הוא המרליון (The Merlion), פסל עצום שחציו העליון אריה וחציו התחתון דג, שיורק מים מפיו. הפסל שוכן בליבו של פארק מרליון, ואחרי שמצלמים כמה תמונות אפשר לצאת לטיול בפארק ובמרינה ביי.


פינת חמד בשדה התעופה צ'אנגי | צילום: Fiona Thomson, flickr

בילויים בשדה התעופה
בסינגפור, גם שדה התעופה הוא אטרקציה. נמל התעופה של סינגפור, צ'אנגי (Changi), שמדורג כבר כמה שנים ברציפות כנמל התעופה הטוב ביותר בעולם, מציע לטסים מגוון גדול של אטרקציות, חלקן חינמיות.  בין היתר, נהנים הנוסעים מגן קקטוסים מרשים עם למעלה מארבעים מיני קקטוסים, גן סחלבים יפהפה שבליבו בריכת דגי נוי, גן פרפרים טרופי עם צמחייה ירוקה ומפלים, ואזורי מנוחה עם כסאות נוחים במיוחד שתענוג להשתרע עליהם. למותר לציין שגם האינטרנט האלחוטי בנמל התעופה בחינם. בנוסף, אם יש לכם יותר מחמש שעות המתנה עד הטיסה, אתם יכולים להצטרף לסיור חינמי בן שעתיים ברחבי העיר.

מפת סינגפור:

לחצו להגדלה

לקריאה נוספת:

 

סינגפור: חופשה משפחתית
סינגפור: חופשה משפחתית
סינגפור הסטרילית והמטופחת אינה נוגעת בנשמה כמו רבות מארצות המזרח, אבל היא מהווה יעד מצוין לחופשה משפחתית, בעיקר אם משלבים את הביקור בה עם טיול באחת ממדינות האזור. פארקי שעשועים, גני חיות, מופעים ואטרקציות לכל המשפחה – ביקור באורלנדו של המזרח הרחוק

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מסינגפור

נסיעת עסקים לסינגפור: כל מה שצריך לדעת
נסיעת עסקים לסינגפור: כל מה שצריך לדעת

מצד אחד, סינגפור היא מקום קל ונוח מאוד לנסיעת עסקים, עם שדה תעופה מהטובים בעולם, תחבורה ציבורית יעילה ונוחה, מקומיים שמדברים אנגלית ותחושת ביטחון אישי גבוהה. ומצד שני, יש כללים ברורים שצריך להכיר כדי להצליח בפגישות עסקים בסינגפור. ...

סינגפור: אטרקציות, בילויים, טיולים ותרבות
סינגפור: אטרקציות, בילויים, טיולים ותרבות

עיר, מדינה או אי? סינגפור הזעירה היא כל אלה, ובנוסף היא מהווה יעד נהדר לחופשה לכל סוגי המטיילים. במדינה המודרנית והמצוחצחת קל להתמצא ונוח לטייל, ויש בה משהו לכל אחד: גורדי שחקים מודרניים ושכונות אתניות, מרכזי קניות נוצצים ...

סינגפור: מסע קולינרי
סינגפור: מסע קולינרי

הדרך הטובה, המהירה וכמובן הטעימה ביותר להתוודע לסינגפור, שתושביה הגיעו אליה מרחבי אסיה, היא דרך האוכל. טל רשף, המכיר את האי היטב, ממליץ על מסעדות זולות ומצוינות, בהן מסעדת כוכב מישלן שמנת הדגל שלה עולה פחות מחצי מנת ...