תפריט עמוד

הטיולים הפרטיים של Medraft

הטיולים הפרטיים של Medraft מאפשרים ליהנות מכל העולמות: לטייל עם האנשים שאתם מכירים ואוהבים, וליהנות ממסלולי הטיול הייחודיים ומהניסיון המצטבר של Medraft בבחירת מקומות הלינה הטובים ביותר, המסעדות הכי אותנטיות והמדריכים המקומיים הטובים בתחומם

חברת Medraft יוצאת בקונספט חדש – טיולים פרטיים, המאפשרים ליהנות מכל העולמות. טיולים פרטיים הוא מושג חדש ופורץ דרך בעולם התיירות. מדובר בטיול לקבוצה אינטימית וסגורה מראש, המונה שניים עד עשרה מטיילים. טיולים אלה מתאימים למטיילים שמעדיפים קבוצות קטנות ואינטימיות, למטיילים שרוצים לטייל עם האנשים הקרובים להם ויחד עם זאת, רוצים ליהנות מיתרונות כמו הדרכה מקומית, ולהיות פטורים מן הדאגה לתכנון המסלול, הזמנת מקומות לינה וכל הסידורים הכרוכים בתכנון הטיול.

עד כה עמדו בפני קבוצות כאלה שתי אפשריות. הראשונה, להזמין טיול מאורגן כקבוצה סגורה, מה שלרוב מייקר את מחיר הטיול באופן משמעותי לעומת הצטרפות לקבוצה קיימת. האפשרות השנייה היא טיול לנוסע העצמאי, שבמסגרתו תופרים לקבוצת הנוסעים את הטיול המתאים לה ביותר. גם אפשרות זו יקרה יותר והיא דורשת השקעה של זמן ומחשבה מצד המשתתפים, והם לא נהנים מהדרכה צמודה ומיכולת לנוע בביטחון באזורים נידחים.

מזכרת מטיול במונטנגרו. הטיולים הפרטיים מאפשרים להגיע למקומות היפים ביותר ולפגוש את התושבים המקומיים מקרוב

הטיולים הפרטיים של Medraft מאפשרים ליהנות מיתרונות כמו הדרכה (עם מדריך מקומי, שאינו דובר עברית, ללא מדריך ישראלי), ובעיקר מהניסיון המצטבר של Medraft בתכנון טיולים. כך תוכלו להיות בטוחים שתגיעו למקומות היפים ביותר, גם כאלה שאינם נמצאים על מפת הטיולים הרגילה, תפגשו בדרך את האנשים המעניינים ביותר ותאכלו במסעדות הטובות ביותר – כאלה שרק חברה עם ניסיון של שנים כמו Medraft תוכל להכיר לכם. במילים אחרות: טיול מיוחד ולא שגרתי באווירה אינטימית.

היעדים
בשלב זה Medraft מוציאה טיולים פרטיים לארבעה יעדים: מונטנגרו, גאורגיה, הפירינאים הספרדים ותורכיה. כל אחד מן הטיולים הללו מאפשר ליהנות מן המסלולים הייחודיים של Medraft וממקומות הלינה והאוכל הטובים ביותר. כך, למשל, ניתן לצאת לטיול ג'יפים פרטי, ייחודי ומרתק, בארץ גיזת הזהב – גאורגיה. ארץ של ניגודים, נופים עוצרי נשימה, הרי הקווקז הגבוה המתנשאים לגבהים אדירים והרי הקווקז הנמוך, דרכים היסטוריות, מצודות ומנזרים ציורים המתנשאים אל על, אוכל משובח, וחשוב מכל – אנשים מכניסי אורחים, המנצלים כל פנאי אפשרי לארוחה טובה, יין משובח וריקודים (עוד על טיול בגאורגיה, ראו בכתבה "אל לב הקווקז המושלג").

מחירי הטיולים הפרטיים גבוהים במעט ממחירי הטיולים ה"רגילים", ועולים ככל שמספר החברים בקבוצה קטן. כך, למשל, טיול "רגיל" להרי הטארוס וארץ האגמים בתורכיה עולה 935 דולר לאדם; מחיר טיול פרטי לאותו אזור עולה 1,045 דולר למשתתף בקבוצה של שמונה אנשים, ו-1,465 דולר לאדם אם נוסעים בזוג.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.