תפריט עמוד

החופשה מתחילה בתערוכה

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM היא המקום הטוב ביותר לשמוע על יעדים חדשים ואתרים אקזוטיים, להיחשף למלונות מיוחדים ולהפלגות מבטיחות

מה אתם מחפשים בחופשה: מקום מפנק לנוח בו? מקום אקזוטי השונה לגמרי מהמוכר לנו? אולי מקום מבודד שמעטים היו בו קודם? מקום אחד ייתן לכם מענה לתכנון החופשה הבאה – תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM.


הדוכן המושקע של קפריסין בתערוכת התיירות הבינלאומית

תערוכת IMTM 2014 תתקיים ב-12-11 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב. זו תערוכה שנתית ותיקה וידועה, המתקיימת 20 שנים בהשתתפות נציגים מהארץ והעולם. עמותות תיירות שונות בישראל, חברות תעופה, בתי מלון, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, וכמובן נציגים ממדינות רבות בעולם – כל אלו יציגו בתערוכה את ההצעות הטובות ביותר שלהם. כ-1,000 מציגים מ- 25 מדינות יציגו בתערוכה בכ- 300 ביתנים, ועל פי ההערכות, במהלך שני ימי התערוכה יבקרו בה יותר מ-20,000 איש. בשעות הבוקר התערוכה מיועדת לקהל מקצועי והחל מהשעה 14:00 נפתחים השערים לקהל הרחב.


מבקרים בתערוכה: בשעות הבוקר – קהל מקצועי, אחר הצהריים – הציבור הרחב

למה כדאי לכם להגיע? זה המקום לתכנן את החופשה הבאה שלכם בזכות הזמינות של מידע מקיף על יעדים, אטרקציות ושירותים שונים בארץ ובעולם. בשונה מהאינטרנט, כאן תוכלו לדבר ישירות עם נציגים של המקומות המעניינים אתכם, לבחון חלופות ולתפור את החופשה הטובה ביותר שלכם. בתערוכה תחשפו להצעות ייחודיות שלא תשמעו עליהן במקומות אחרים ואף תחוו את ההווי של מקומות שונים בעזרת מוזיקה ואוכל.

פרטים נוספים באתר התערוכה – www.imtm-telaviv.com


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.