תפריט עמוד

הזדמנות לבלות באי פרטי בתאילנד

רוצים להיות הישראלים הראשונים על אי פרטי בתאילנד? פעילות גולשים ראשונה מסוגה של המרכז למטייל תאילנד תאפשר לכם להגשים את החלום, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור שני פריטים מיוחדים שהייתם לוקחים לאי בודד

המרכז למטייל תאילנד, סוכנות הנסיעות המובילה והוותיקה בישראל לנופש וטיולים בתאילנד, משיקה פעילות ייחודית וראשונה מסוגה לחשיפת יעד תיירותי חדש בתאילנד – קו מונורק, אי פרטי במפרץ תאילנד.

החל מ-28 באוגוסט יערוך המרכז למטייל תאילנד תחרות ייחודית בפייסבוק ובאינסטגרם, במסגרתה יתבקשו הגולשים לשתף את חבריהם במלל, בתמונות או בסרטונים של הרעיון הכי מקורי ומשוגע לשני פריטים שאותם היו לוקחים לאי בודד. הרעיון המוצלח ביותר יזכה את הגולשים בחופשה זוגית באי הסודי. על המשתתפים לתייג את התגובות או את הפוסט בהאשטג #אי_בודד . הזוכים יחויבו לקחת לאי הבודד את שני הפריטים שזיכו אותם בתחרות ויתבקשו לתעד את השהות שלהם באי יחד עם הפריטים.

קו מונורק. הגשמת הפנטזיה על אי בודד

קו מונורק. הגשמת הפנטזיה על אי בודד

הפרס בתחרות הוא חופשה זוגית בקו מונורק (Ko Munnork), כולל כרטיסי טיסה לתאילנד, שהות בריזורט היחיד באי במשך שלושה לילות, ושלושה לילות נוספים בבנגקוק. מימוש הפרס יהיה אפשרי לאורך כל השנה, מלבד בין התאריכים 25 בדצמבר ו-5 בינואר 2020. חשוב לדעת: ניתן לעלות לאי רק מגיל 15 ומעלה.

האי הפרטי קו מונורק

קו מונורק הוא אי פרטי, שעונה לפנטזיה על גן עדן בתולי. יש בו חופים עם חול לבן ורק, מי טורקיז צלולים ורוב שטחו מכוסה בג'ונגל שופע. האי ממוקם מול  חופי רייונג, ליד קו סמט במפרץ תאילנד, שלוש שעות נסיעה מבנגקוק ברכב וכ-45 דקות שייט במעבורת. באי יש אתר נופש אחד, Epikurean Lifestyle – אתר הנופש  הפרטי היחיד במפרץ.

ההגעה לקו מונורק נעשית באמצעות הסירה הפרטית של אתר הנופש, בהפלגה שנמשכת כ-45 דקות. הריזורט עצמו כולל בונגלואים בודדים, המעוצבים בסגנון כפרי פשוט ומצוידים בכל מה שדרוש לחופשה בלתי נשכחת. כל החדרים ממוזגים ויש להם מרפסת. ארוחות מוגשות במסעדה שנמצאת על מרפסת פתוחה, והאורחים נהנים גם מבריכת שחייה ובר חוף. אחד הדברים ששומרים על האותנטיות באי הוא ההגבלה על משך אספקת החשמל והמים. חשמל יש כארבע שעות ביום, מים יש כל היום, אך מים חמים רק בשעות שבהן יש חשמל. תוכלו ליהנות באי מאטרקציות ימיות שונות.

באי הפרטי יש רק אתר נופש אחד

באי הפרטי יש רק אתר נופש אחד

המרכז למטייל תאילנד הוא סוכנות נסיעות תאילנדית, הפועלת ברישיון מוסמך של לשכת התיירות התאילנדיתTAT . הסוכנות כוללת שישה סניפים הפרושים ברחבי תאילנד ומרכז הזמנות אינטרנטי הממוקם בבנגקוק ומעסיק עשרות עובדים לשם תמיכה בהזמנות מישראל טרם הנסיעה. מלבד סוכני נסיעות הדוברים עברית והזמינים לאורך כל שעות היממה, המרכז כולל גם מסעדה עם מטבח ישראלי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.