תפריט עמוד

הושק מיזם תיירותי חדשני להזמנת חופשות סקי

סטארטאפ תיירותי בשם WeSki, שהושק בישראל, מציע חופשות סקי בתפירה אישית אונליין בצורה קלה, מהירה וזולה יותר. במיזם, שהקימו ארבעה ישראלים צעירים, הושקעו מיליון דולר, בין היתר על ידי אורי לוין, ממייסדי ווייז, וחברת התעופה איזי ג'ט

מי לא חולם על חופשת סקי בנופים המושלגים והקסומים של האלפים? אלא שהזמנה של חופשת סקי – ובישראל יש כ-50 אלף גולשי סקי וסנובורד – אינה דומה להזמנת חופשה רגילה: להזמין חופשת סקי לבד דרך האינטרנט הרבה יותר מורכב וגוזל זמן רב יותר מאשר הזמנת חופשה הכוללת רק טיסה ומלון. ואם פונים לסוכן נסיעות מגלים שלסוכנים יש חבילות מובנות של שבוע, לרוב משבת לשבת, עם היצע מצומצם מאוד של מלונות באתרי הסקי. אז מה עושים? מיזם תיירותי-טכנולוגי חדש בשם WeSki נוצר בדיוק כדי לפתור את הבעיה הזאת והוא מאפשר להרכיב חופשות סקי אונליין בצורה קלה, מהירה וזולה.

WeSki, שהושק בתחילת אוקטובר בלונדון וכעת הגיע גם לישראל, מאפשר להזמין חופשת סקי הכוללת טיסות, העברות, לינה, וסקי פס, ובנוסף כל אחד מהנופשים בקבוצה יכול להוסיף מרכיבים שיתאימו לו, כמו השכרת ציוד, שיעורי סקי וכדומה. תהליך הרכבת החבילה מהיר, יש גמישות באורך החופשה (אפשר לצאת לסוף שבוע של סקי או לשבועיים אם אתם גולשים נלהבים) והמחיר זול בכ-20 אחוז בממוצע מחבילות דומות אצל סוכני נסיעות. בהשקת המיזם בישראל אמר המנכ"ל יותם עידן: "החלום שלנו הוא לסייע לקבוצות בכל העולם לבנות חופשות סקי בקלות ובגמישות מקסימלית. אני מאמין שהמיזם ישנה את הדרך שבה גולשי סקי מזמינים את החופשה שלהם".

בישראל יש כ-50 אלף גולשי סקי וסנוברד

בישראל יש כ-50 אלף גולשי סקי וסנוברד | צילום: שאטרסטוק

איך זה עובד? הפלטפורמה האינטרנטית החדשנית מאפשרת לגולשים להקים קבוצה שאיתה ירצו לנסוע – אפשר לנסוע לבד, עם בן או בת זוג או עם קבוצה של חברים – ואז להרכיב את החופשה, כשבכל שלב מוצעות אפשרויות שונות, כמו מספר הימים, רמת המלון, הצימר או הדירה, היקף הסקי פס, האם לשכור רכב או להשתמש בשירות הסעות וכו'. כל אפשרות שבוחרים, נוסף הסכום למה שכבר בחרתם, כך שבכל שלב יודעים בדיוק כמה החופשה תעלה ותמיד אפשר לבחור אפשרות זולה או מפנקת יותר. אחרי הקמת הקבוצה ובחירת מרכיבי החופשה, נשלחת הזמנה למשתתפים ואז כל אחד מהם יכול להתאים את החופשה באופן עצמאי. אם, למשל, הקבוצה מורכבת מגולשים מנוסים וגולשים מתחילים, המנוסים יבחרו בסקי פס מורחב בעוד שהמתחילים יכולים להסתפק בסקי פס בסיסי וזול יותר ולהוסיף לחבילה שלהם שיעורי סקי. פיתוח נוסף של WeSki מאפשר לחלק את התשלום בין חברי הקבוצה, כך שכל אחד משלם עבור החלק שלו ונחסכת הטרחה של "לרדוף" אחרי המשתתפים ולגבות את הכסף מכולם.

WeSki הוא חלק מקבוצת WeTrip, מיזם תיירות שהוקם ב-2016, כיום החברה מעסיקה 12 עובדים בישראל ובלונדון.  ראשיתו של המיזם בתכנית  Zell , תכנית היזמות היוקרתית של המרכז הבינתחומי, אשר הפגישה בין מייסד waze  אורי לוין ליותם עידן ודויד בן זימרה. בהמשך הצטרף למיזם בן לנג שהביא עמו ניסיון מעולם התיירות, ורועי צין, טייס לשעבר, עם ניסיון בתעשיית ההיי טק הישראלית, שהצטרף כדי להוביל את פיתוח המוצר. המיזם השתתף במחזור ה-3 של האקסלרטור  SigmaLabs, והתקבל לאחרונה לתכנית אקסלרטור יוקרתית באנגליה בשם Founders Factory, שאחת מהמשקיעות בה היא חברת איזי ג'ט.

WeTrip פונה לשוק העולמי של צעירים המחפשים אחר חוויות בלתי נשכחות עם חברים ותציע בעתיד חבילות תפורות אישית בתחומים נוספים כמו אופניים, צלילה, גלישה, פסטיבלים ועוד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.