תפריט עמוד

הושקה טיסת הבכורה מתל אביב לוולנסיה

מנכ"ל סאן דור, מיקי שטרסבורגר, ומנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, השיקו את טיסת הבכורה לוולנסיה. עם תחילתו של לו"ז הקיץ, מציעות סאן דור ואשת טורס שתי טיסות שבועיות סדירות לוולנסיה, העיר השלישית בגודלה בספרד. הטיסות יצאו מנתב"ג בימים ראשון וחמישי בשעה 13:45 וינחתו בוולנסיה ב-17:50, טיסות החזור יצאו מוולנסיה ב-19:00 וינחתו בנתב"ג ב-00:30. משך הטיסה 5:05 שעות ומחיר הכרטיס החל מ-439 דולר.

מיקי שטרסבורגר אמר: "כמדי שנה בוחרת סאן דור את יעדי הנופש החדשים המתאימים לקהל הישראלי במטרה להגדיל את היצע אפשרויות הנופש ובמקביל לתרום להגדלת התיירות הנכנסת לישראל. לוח הזמנים לוולנסיה מאפשר חופשות מגוונות – סופי שבוע, חופשות קצרות וקולעות באמצע השבוע וכמובן גם טיולים בני שבוע ומעלה. כחברה בת של אל על, טיסותיה של סאן דור לוולנסיה יופעלו במתכונת סדירה וניתן לשלבן עם יעדי אל על האחרים באירופה. בנוסף, חברי מועדון הנוסע המתמיד צוברים נקודות בטיסות אלו".

ולנסיה משלבת באופן מרתק בין חדש וישן, בין אותנטיות לחדשנות ומודרניות | צילומים: שאטרסטוק

אפרים קרמר אמר: "אנחנו שמחים לחשוף שנה אחר שנה יעדים חדשים ומפתיעים לתייר הישראלי ולהביא בשורות ייחודיות בענף התיירות. הקהל הישראלי ממצה מהר מאוד את יעדי החופשה והתיירות בחו"ל ולכן אשת שמה לה למטרה להמשיך ולסקרן את התייר הישראלי. הצפי הוא עד סוף שנת 2016 יטוסו לוולנסיה 7,000 תיירים ישראלים. אני רוצה לברך את חברת סאן דור על שיתוף פעולה פורה שהמרוויח העיקר ממנו הוא התייר הישראלי".

העיר ולנסיה מציעה שילוב מרתק של ישן מול חדש, אותנטיות מול מודרניות, ובכך משתקף יתרונה המהותי אל מול ברצלונה ומדריד. העיר מעניקה הצצה לעברה האותנטי של ספרד, הבאה לידי ביטוי בעיקר בתחום הקולינרי ובאווירה. ולנסיה משלבת בתוכה תמהיל העונה במדויק על צורכי הקהל הישראלי – ממגוון רחב של טיולים אשר ניתן לעשות גם כקבוצה וגם באופן עצמאי, קזינו, חיי לילה משופעים במגוון בילויים ושופינג והיסטוריה יהודית מרגשת.

עוד על ולנסיה – בכתבה הבאה:

ולנסיה: פאייה, כדורגל וסנטיאגו קלטראווה 
ולנסיה: פאייה, כדורגל וסנטיאגו קלטראווה
מחוזות השיק, העושר התרבותי והאקשן בספרד היו מאז ומתמיד נחלתן של מדריד וברצלונה. אך בשנים האחרונות ולנסיה, העיר השלישית בגודלה בספרד, עושה הכל כדי לצמצם את הפער ומצליחה להמציא את עצמה מחדש. המלצות למקומות מקסימים, פעילויות משמחות ושופינג מוצלח בוולנסיה

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.