תפריט עמוד

הונג קונג: מאות נתקעו ברכבל בין שמים וארץ

אחת האטרקציות הפופולריות בהונג קונג, רכבל נגונג פינג, גרמה לדפיקות לב מואצות לנוסעים: במשך חצי שעה הם היו תקועים בגובה רב, בקור מקפיא ורוח עזה

חוויה מקפיאת דם בעיצומן של החגיגות לכבוד השנה הסינית החדשה: תקלה ברכבל פופולרי בהונג קונג גרמה לכך ש-800 נוסעים נתקעו בין שמים וארץ בקור מקפיא. הרכבל, נגונג פינג 360, מורכב מקרוניות שקופות, שמסתובבות בזוויות שונות כדי לאפשר מבט פנורמי על הנוף שנפרש מסביב. הרכבל חולף לאורך 5.7 קילומטרים, מעל שמורת טבע באי לנטאו, סמוך לשדה התעופה של הונג קונג, סמוך לגורדי שחקים סופר מודרניים וגם מעל בודהא טיאן טאן, פסל הבודהא היושב הגדול בעולם. הרכבל הוא חלק ממתחם שעשועים המהווה אטרקציה פופולרית מאוד, במיוחד בתקופה זו של השנה, כאשר הסינים חוגגים את השנה החדשה ורבים יוצאים לחופשות משפחתיות.

התקלה הטכנית, ששיתקה את פעילות הרכבל למשך יותר מחצי שעה, הותירה את הנוסעים מבוהלים ומבולבלים. "היה קור מקפיא, שלוש מעלות מתחת לאפס, נשבה רוח חזקה ולא היה לנו כל מושג מה קורה. לא נשמעה כל הודעה שתסביר למה אנחנו תקועים", אמר אחד הנוסעים לאחר שהגיע לקרקע מבטחים. אלא שבדיקה מעלה שזוהי התקלה הרביעית בששת השבועות האחרונים באותו רכבל. מהחברה המפעילה נמסר כי הרכבל יוּשבת למשל כעשרה ימים עד שתברר סיבת התקלות החוזרות ונשנות וכי הנוסעים יקבלו את כספם בחזרה – כ-15 דולר לכרטיס לוך-חזור.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.