תפריט עמוד

הולנד אמריקה ליין: לרקוד עם כוכבים על הים

ב-20 פברואר 2013 חנכה הולנד אמריקה ליין את ההפלגה הראשונה של התוכנית "לרקוד עם כוכבים על הים" באוניה יורודאם בקריביים המזרחיים. התוכנית מארחת רקדנים מקצועיים אמריקאים, כמו מארק באלאס ולייסי שווימר, עם ידוענים דוגמת הזמרת ג'ואי פאטון, השחקנית סברינה בראיין והאלופה האולימפית שון ג'ונסון. הרקדנים והידוענים נפגשים עם קהל הנוסעים באולם הריקודים. התוכנית כוללת גם תצוגת אופנה של חליפות ריקוד, שיעורי צילום, פגישת שאלות ותשובות עם הקהל ושיעורי ריקוד עם רקדני האוניה.

במהלך 2013 ובתחילת 2014 יערכו עוד חמישה שיוטים במסגרת "לרקוד עם כוכבים על הים", עם כוכבים וכוריאוגרפים מתוכנית בשם זה של רשת ABC.

חברת הולנד אמריקה ליין מפעילה צי של 15 אוניות (ב-2015 תושק אונייה נוספת), ומציעה יותר מ-500 קרוזים ל-415 נמלים ב-98 מדינות, טריטוריות או מדינות חסות, בהפלגות שנמשכות מיום אחד ל-110 ימים. בין ההפלגות הארוכות ניתן למנות הפלגות לאנטארקטיקה, אוסטרליה וניו זילנד, מסלולים ארוכים באסיה, הקפה של דרום אמריקה ושייט מסביב לעולם. כמו כן יש קרוזים פופולריים לאיים הקריביים, ברמודה, אלסקה, מקסיקו, קנדה, יעדים באירופה ותעלת פנמה.

הולנד אמריקה ליין משקיעה 500 מיליון דולר בתוכנית הבידול שלה, "חותם של מצויינות", שכוללת כיתת לימוד ותצוגה ב"מרכז לאומנות הקולינרית" בניהול המגזין האמריקאי WINE & DINE, בהשתתפות עשרות  שפים ידועים המדגימים בפני הנוסעים את יכולתם הקולינרית; קפה אקספלוריישן המופעל על ידי הניו יורק טיימס; סדנה דיגיטלית מופעלת על-ידי וינדואוס, ושטחי בילוי מיוחדים לבני נוער. חדרי הנוסעים מאובזרים בטלוויזיות עם מסך שטוח, מיטות יוקרתיות ועוד.

ל מידע נוסף על חברת הולנד אמריקה ליין והקרוזים שלה לחצו כאן >>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.