תפריט עמוד

הגעת ליעד – מערכות הניווט שיעזרו לכם בחו"ל

מערכת GPS תעזור לכם להגיע בקלות ליעד גם כאשר אתם נמצאים מעבר לים. החל מ-WAZE, דרך גוגל ועד ניווט מובנה ברכב השכור: הנה כל האופציות שכדאי להכיר

ניווט בכבישים הוא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. הבעיה קיימת לא רק כשנוסעים ממקום למקום בארץ, אלא בעיקר כאשר טסים לחו"ל. הפתרון לכך הוא כמובן להשתמש במערכות ניווט ייעודיות. יש כיום מגוון רחב של מערכות מהסוג הזה ולכל אחת יתרונות וחסרונות אחרים. היכרות עם המערכות הרלוונטיות יכולה לעזור לכם להגיע בקלות ליעד גם כאשר אתם נמצאים מעבר לים, ולהגדיל משמעותית את הסיכוי לטיול מוצלח.

1. WAZE
תוכנת הניווט הפופולארית בעולם פותחה על ידי ישראלים ויכולה לשמש גם בחו"ל. היתרון הוא היכרות יסודית עם תכונות המערכת, תמיכה בעברית ועדכונים בזמן אמת על תאונות דרכים, מפגעים בצד הדרך, שוטרים, מכמונות מהירות ועוד.

כמו כן, האפליקציה יכולה לעדכן אתכם על מבצעים והטבות בסביבה שלכם. היא מתאימה לנסיעות בארצות הברית ובאירופה ויכולה לשמש גם למרחקים קצרים בתוך מרכזי הערים. במידה שמעולם לא השתמשתם באפליקציה, מומלץ שכבר עכשיו תורידו אותה לטלפון הנייד.


היכרות עם מערכת הניווט הרלוונטית תעזור לכם להגיע אל היעד גם כשאתם בחו"ל

2. גוגל מפות
אתם יכולים לנווט בחו"ל גם באמצעות האפליקציה של גוגל מפות. כאן היתרון הוא שתקבלו את כל המידע הרלוונטי על היעד, גם בלי קשר למסלול הנסיעה. אתם יכולים לדעת מראש באיזו שעה לצאת על מנת להגיע במועד מסוים, לקרוא חוות דעת של גולשים אחרים על מסעדות ואטרקציות ולקבל פרטים על כל מה שתעברו בדרך.

האפליקציה של גוגל מפות נותנת מענה טוב לניווט בכבישים ברחבי העולם וגם היא מאפשרת הגדרה של דיבור בעברית. אם אתם רוצים להעשיר את החוויה, תוכלו להשתמש באפליקציית גוגל טריפס. זו אפליקציה שפועלת אונליין ואופליין (בלי חיבור לאינטרנט) ובסנכרון עם חשבון הדואר האלקטרוני. המשמעות היא ריכוז של כל המידע על הטיול תחת קורת גג אחת. האפליקציה זמינה נכון להיום במעל 200 מדינות ברחבי העולם, לרבות כל המדינות המערביות שבהן בדרך כלל תיסעו עם הרכב.


מערכת ניווט מובנית 

3. ניווט מובנה של הרכב
כדאי לברר על אפשרות של השכרת רכב בחו"ל יחד עם תוכנת ניווט מובנית. בניגוד לאפליקציות חיצוניות, מערכת ניווט של הרכב לא דורשת מכם רוחב פס וחיבור לאינטרנט. היא תאפשר לכם לשמור על חבילת הגלישה ולעבור את הטיולים רגועים ומרוצים.

יתרון נוסף בניווט מובנה הוא התאמה ספציפית לכבישים ביעד. תוכנות הניווט של הרכב מתעדכנות באופן אוטומטי והן ניתנות לשליטה ממערכת המולטימדיה. בחלק מהדגמים קיימת גם אפשרות של שליטה קולית והנחיות בעל פה.

לסיכום, יש הרבה פתרונות לניווט על הכביש בחו"ל. כדאי להכיר את הפתרונות השונים מראש ולבחור אפליקציה יעילה ואמינה כדי למנוע עיכובים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.