תפריט עמוד

הג'וב הנפלא בעולם: בדיקת אתרי נופש רומנטיים

חברת נסיעות אירית מחפשת זוג שיטייל ברחבי העולם ויבדוק אתרי נופש המתאימים לירח דבש. כל ההוצאות על חשבון המעביד, ויש גם שכר נאה

נמאס לכם לשבת במשרד מחניק? חולמים לטייל ברחבי העולם אבל אין לכם כסף להגשים את החלום? אם אתם זוג רומנטי שאוהב לטייל ולבלות, לחברה אירית יש הצעת עבודה מעניינת בשבילכם: בדיקה של אתרי נופש רומנטיים ברחבי העולם. חברת הנסיעות, שמתמחה בחופשות נישואין וירח דבש, בשיתוף עם העיתון "אייריש טיימס" מחפשת זוג שיסכים להתנתק מחיי היום-יום למשך שישה חודשים וייצא לבלות וליהנות באתרי נופש קסומים. המטרה הסופית: למצוא את אתר הנופש שאפשר יהיה להכתירו כמקום הרומנטי ביותר בעולם לירח דבש. הזוג שייבחר יתחייב לשישה חודשי עבודה (אם לרבוץ על ערסל על חוף טרופי וללגום קוקטייל אקזוטי נחשב לעבודה) ובתמורה יקבל שכר של 20,000 אירו. כמובן שהטיסות והשהות באתרי הנופש השונים הם על חשבון המעביד. כדי לזכות בג'וב המדהים הזה על בני הזוג לאהוב זה את זה, לרצות לטייל בעולם, להיות חברותיים ופתוחים להכיר אנשים ומקומות חדשים, וחשוב לא פחות – לדעת להעריך אוכל טוב ופינוקים נוספים. זוגות המעוניינים בג'וב הקסום מוזמנים להירשם דרך אתר האינטרנט; ההרשמה מסתיימת ב-7 באפריל, ובסוף החודש יוכרז הזוג הזוכה.

הרעיון המקורי לצאת במכרז ל"עבודה הנפלאה ביותר בעולם" היה של מדינת קווינסלנד באוסטרליה. במהלך קמפיין שהתנהל בשנה שעברה, עשרות אלפי מתמודדים התחרו על ההזדמנות לחיות שישה חודשים על אי קסום לחופי אוסטרליה, באזור שונית האלמוגים הגדולה, ובתמורה לקבל מקום מגורים, כלכלה ושכר נאה. הזוכה, בן סאות'אול, סיים לא מזמן את הג'וב החלומי ושב הביתה ללונדון כדי לספר חוויות לחברים ולשאר העולם בבלוג שלו. הצלחת הקמפיין עוררה חברות מסחריות לפתוח מכרזים לעבודות נפלאות במיוחד ולזכות בדרך זו בפרסום עולמי. בין השאר, יקב מקליפורניה שילם משכורת חודשית של 10,000 דולר למשך שישה חודשים לצעיר מאטלנטה שזכה להיות "כתב לענייני חיים טובים ויין". העבודה כללה השתתפות בטעימות יין, מסיבות, מפגשים חברתיים, טיולים ברחבי קליפורניה ודיווח על החוויות לאמצעי התקשורת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.