תפריט עמוד

האינאן אירליינס משיקה קו חדש לשנזן

חברת התעופה הסינית פותחת קו טיסות חדש בין סין לישראל, הרביעי בשלוש שנים. הפעם היעד הוא שנזן, שנחשבת לעמק הסיליקון הסיני

חברת התעופה הסינית האינאן אירליינס משיקה קו תעופה ישיר בין תל-אביב לשנזן החל מה-22 בפברואר 2019. הקו יופעל פעמיים בשבוע, בימים שני ושישי, במטוסי דרימליינר 787-900 חדישים. יציאה מנתב"ג ב-12:10 שעון חורף (13:10 שעון קיץ), נחיתה בשנזן ב-05:00 יום למחרת. יציאה משנזן בימים שני ושישי ב- 01:35, נחיתה בנתב"ג ב- 07:35 שעון חורף (08:35 שעון קיץ) באותו היום. כרטיס הלוך ושוב במחלקת תיירים יעלה החל מ-667 דולר ובמחלקת עסקים החל מ-2,577 דולר.

האינאן אירליינס מפעילה כיום קווים ישירים לבייג'ינג, שנחאי, וגואנז'ו – הקו החדש לשנזן יחליף את הקו לגואנז'ו, שיסגר ב- 20.2.19. פתיחת הקו החדש לשנזן הוא חלק ממאמץ אסטרטגי של החברה, בהובלת הממשל המקומי בשנזן, להפוך את שנזן להאב בינלאומי מוביל. חברת האינאן אירליינס מפעילה משנזן קוים בינלאומיים למספר רב של יעדי המשך, ובהם אוסקה ביפן, אוקלנד בניו זילנד, ובריסביין באוסטרליה, כמו גם טיסות ליעדים בדרום מזרח אסיה ויעדים רבים בסין עצמה. פתיחת הקו החדש לשנזן נועדה למקסם את הפוטנציאל האופרטיבי של החברה ולפתוח בפני הנוסעים הישראלים אפשרויות קישור חדשות ליעדים באסיה והפסיפיק וסין עצמה.

העיר שנזן (Shenzhen), המוגדרת כאזור כלכלי מיוחד בסין, נמצאת בדרום-מזרח המדינה והיא גובלת בהונג קונג. שנזן מהווה מרכז טכנולוגי מוביל ("עמק הסיליקון הסיני"), ובין השאר לענקיות הטכנולוגיה הסיניות וואווי וטנסנט יש מטות בעיר. שנזן, שעד לפני 30 שנה היתה כפר דייגים קטן, הפכה במידה רבה לסמל הצמיחה הכלכלית המסחררת של סין וכיום גרים בה 20 מיליון תושבים. רכבת תחתית מחברת בין שנזן להונג קונג, רכבת מהירה מחברת את שנזן עם גואנז'ו בתוך 30 דקות.

מנכ"ל האינאן ישראל, אנדי וויי, אמר על פתיחת הקו החדש לשנזן: "זהו צעד אסטרטגי שהופך את החברה לכוח בינלאומי מוביל ואת שנזן להאב בינלאומי. חברת האינאן אירליינס, חברת התעופה המובילה לסין, היא חברה דינמית שמתאימה את עצמה כל הזמן לצרכי השוק. אנו גאים מאוד בפעילות שלנו בארץ ובעובדה כי הקו לשנזן הינו הקו הרביעי שפתחנו בין סין לישראל בשלוש שנים. אנו נמשיך לספק לנוסע הישראלי איכות במחירים חסרי תקדים ועכשיו גם חיבורים ליעדים חדשים ומרתקים".

צילום תמונה פותחת שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.