תפריט עמוד

דרום תאילנד – מקומות מומלצים לישון באיים

שמה של תאילנד יצא לפניה כמקום שנותן תמורה משתלמת במיוחד: במחיר של חדר במלון שלושה כוכבים בפריז אפשר ליהנות שם מלינה במלון מפואר ומפנק, עם שירות נפלא ונוף לים. הנה כמה המלצות למלונות מפנקים במיוחד בדרום תאילנד, ולצידן המלצות למלונות נעימים למטיילים דלי תקציב

קו סאמוי – אחד המלונות המובילים בעולם
קו סאמוי הוא אחד האיים החביבים ביותר על ישראלים בתאילנד. יש בו בית חב"ד, מסעדות ישראליות והרבה שלטים בעברית. לחלקנו זה מתאים. רבים אחרים, בעיקר כאלה שמעוניינים בחופשה רומנטית, מדירים את רגליהם מהאי. זה לא חייב להיות כך. עם קצת השקעה כספית אפשר להתרחק מהחופים העמוסים והיפים ולהתמקם באחד מהמלונות היוקרתיים המבודדים. Tongsai bay Resort and Spa הוא אחד מהמלונות המובילים בתאילנד ואף בעולם. המלון, שנפתח ב-1987, הוא המלון היוקרתי הראשון שנפתח באי, ובשל העובדה הזו הוא זכה במיקום מוצלח כל כך, במפרץ טונגסאי המרהיב. במלון יש סוגים שונים של סוויטות וקוטג'ים. גם הסוויטות הפשוטות ביותר לא מאכזבות: כולן מרווחות מאוד (86-72 מ"ר) ופונות לים ובכולן יש מרפסת עם מיטות שיזוף, שולחן אוכל ואמבטיה שמשקיפה לנוף. בראש ההיררכיה נמצאות הוילות המצוידות בבריכה. יש במלון שש וילות כאלה, שתיים מהן משקיפות ישירות לים. הוילות עצומות בגודלן ובמרפסת שלהן יש בריכת טבילה פרטית. כל החדרים מעוצבים בקפידה וכוללים פינוקים שונים. מי שלא זכה ליהנות מבריכה פרטית בחדר יכול ליהנות מהבריכות של המלון. סביב הבריכה המרכזית פזורים דקלים וסככות קש, ובמתחם יש גם ג'קוזי ובריכת ילדים. בריכה נוספת, המעוצבת בצורת חצי ירח, ממוקמת בראש הגבעה, מציעה תצפית לנוף ומיועדת לאורחים מגיל 14 ומעלה. למלון יש רצועת חוף פרטית ומבודדת באורך 200 מטר. הכל מתוכנן כדי שלא תצטרכו לצאת כלל מהמלון. יש כמה מסעדות וברים, . הספא של המלון, ספא פראנה, מוקף בצמחייה ירוקה ומציע מגוון טיפולים מפנקים.

Tongsai Bay Resort and Spa
המחיר: החל מ-11,000 באהט תאילנדי ללילה בעונה.


קראבי : חדר עם נוף למטיילים דלי תקציב
בקראבי נמצאים כמה מבתי המלון היוקרתיים והמפנקים ביותר בתאילנד. זה נהדר למי שיכול להרשות לעצמו, אבל מה לעשות שלא כולנו יכולים. למען האמת, גם אלו מאיתנו שיכולים מעדיפים לפעמים לטייל ולהינות מיופיו הטבעי של האזור במקום לרבוץ כל היום בחדר או ליד הבריכה. אלה וגם אלה יכולים ללון בקראבי פורה, בית הארחה מקסים הממוקם במרכז העיר קראבי. נכון, אין למלון חוף ים צמוד, אבל הנוף הנפלא הנשקף מן החדרים מפצה על כך: שני ההרים שהפכו לסמל של קראבי וביניהם זורם נהר קראבי שנשפך לים אנדמן. המיקום מתאים למי שאוהב להיות במרכז העניינים: בסביבת המלון יש בתי קפה, מסעדות, חנויות ושווקים, והמזח ממנו יוצאות הסירות לחוף ריילי המדהים נמצא במרחק שלוש דקות הליכה. החדרים, נוחים, נעימים ונקיים להפליא והצוות ידידותי.

Krabi Pura
המחיר: החל מ-800 באהט תאילנדי ללילה בעונה.
אתר אינטרנט

קו לנטה : מיקום, עיצוב, פינוקים ואווירה
האי קו לנטה הוא התגלית החדשה של המטיילים בתאילנד. למרות שהוא עדיין לא ממוסחר יחסית לאיים אחרים בסביבה, הוא כבר לא הסוד השמור של התרמילאים ויותר ויותר מלונות יוקרה נבנים בו. אחד מהם הוא לאיינה, שנחשב לאחד מהמלונות הכי טובים בתאילנד כולה. יש לזה כמה סיבות טובות. ראשית, מיקומו של המלון, על רצועת חול לבן באורך של שלושה קילומטרים. שנית, העיצוב של המלון. המלון מעוצב בסגנון תאילנדי מסורתי ו-50 חדריו פזורים בתוך גן טרופי. החדרים מעוצבים בסגנון תאילנדי אך כוללים את כל הפינוקים המודרניים, כולל נגן די.וי.די (סרטים אפשר להשיג בספריית המלון), אינטרנט אלחוטי ומיני בר. החדרים מרווחים וכוללים מרפסת פרטית שמשקיפה לנוף. בסוויטות אפשר ליהנות גם ממקלחת גן יפהפייה. בנוסף, יש במלון ספא נפלא בתוך גן מוקף חומה. בספא יש ג'קוזי חיצוני, בריכת עיסוי, סאונה וחמישה חדרי טיפולים,  שכוללים בנוסף לטיפולים ולעיסויים השגרתיים, גם קרצוף הגוף בקפה או עטיפת הגוף במסכת אצות. לסיום, השירות במקום נחשב לאחד מהטובים ביותר שאפשר לקבל במדינה שחרתה על דגלה שירות מקצועי ומפנק.

Layana Resort and Spa
המחיר: החל מ-9,800 באהט תאילנדי ללילה בעונה. המלון מיועד למבוגרים בלבד.

קו פנגן : אי של שקט ושלווה באי המסיבות
האי קו פנגן מפורסם בעיקר הודות למסיבות הירח המלא ההמוניות שנערכות בו. בין אם אתם נוסעים לקו פנגן בשביל לבלות במסיבות ובין אם אתם מגיעים לשם כדי ליהנות מהיופי והבתוליות היחסית של האי, שעדיין לא מפותח כמו האיים השכנים, ייתכן ואתם מחפשים מקום שקט להעביר בו את הימים. מלון סנסט קוב יכול להיות אפשרות מצוינת לעשות זאת. המלון שוכן באו צ'או פאו, על חוף יפה, שקט ושליו, ובמרחק 20 דקות נסיעה מאתר המסיבות הפופולרי ביותר באי. כל הבקתות במלון בנויות עץ ומשתלבות באופן נפלא בסביבה. חלקן משקיפות לים וחלקן ממוקמות קצת יותר רחוק, בתוך יער גשם. שתי האפשרויות נראות מפתות. כל הבקתות ממוזגות ובכולן יש מים חמים, טלוויזיה ודי.וי.די. לרובן יש מרפסת שצופה לנוף ואמבטיה נוספת, בגן, תחת כיפת השמיים. במקום יש בריכת שחייה, מסעדת חוף, בר, עמדת אינטרנט ופינת ספרים.

Sunset Cove Resort
המחיר: החל מ-1,500 באהט תאילנדי ללילה בעונה.
אתר אינטרנט

וילה ב-Mom Tri's Villa Royale. ריהוט עתיק ונוף פנורמי לים

פוקט: לישון כמו מלכים
תאילנד מצטיינת בלא מעט מלונות מפנקים, אבל בשביל פינוק מלכותי כדי להרחיק לחוף קאטה נוי בפוקט, שם אפשר להתגורר בבית הקיץ של האמן והארכיטקט Mom Luang Tridhosyuth Devakul, צאצא של המלך מונגקוט ראמה הרביעי. במקום יש 26 וילות המעוצבות בסגנון תאילנדי מסורתי, פזורות בינות לגנים טרופיים ומציעות נוף פנורמי לים. הוילות נחלקות לסוגים שונים, בחלקן בריכה פרטית, כולן מרווחות מאוד ובכולן יצירות אמנות וריהוט עתיק. אלו שלא זוכים ליהנות מבריכה פרטית בחדר יכולים לטבול באחת משלוש הבריכות של המלון או מחוף הים היפהפה הצמוד. במלון שלוש מסעדות משובחות ולאונג' רומנטי שבו אפשר ליהנות ממשקה לקראת השקיעה. עוד במלון ספא מפנק שבו ניתן ליהנות ממגוון טיפולים.

Mom Tri's Villa Royale
המחיר: החל מ-12,500 באהט תאילנדי ללילה בעונה.
אתר אינטרנט

קו פי פי : לשכב על ערסל  מול ים אנדמן
קו פי פי דון נחשב לאחד מהאיים היפים ביותר בתאילנד, אבל הוא סובל ממחסור מסוים במלונות טובים באמת. Phi Phi Island Village beach Resort and Spa הוא אחד מהמלונות הטובים באי. הוא שוכן על רצועת חוף יפהפייה באורך 800 מטר, והנוף המקסים של ים אנדמן נשקף מכל פינה, אך מומלץ במיוחד ליהנות ממנו בעודכם רובצים על הערסלים התלויים בין הדקלים ברחבי המלון. במלון יש ארבעה סוגי חדרים. החדרים הפשוטים ביותר הם למעשה בקתות עץ עם גג קש הבנויות על כלונסאות ומוקפות בצמחייה טרופית. יש להן מרפסת גדולה עם מיטות שיזוף גדולות. יש גם בקתות מפנקות יותר שנהנות מקרבה גדולה יותר לי וסוויטות מעוצבות שמשקיפות לים ומאובזרות בג'קוזי. גולת הכותבת של הלינה במקום היא וילה עם בריכה פרטית ששוכנת בראש גבעה ולכן נהנית מנוף נפלא, עליו ניתן להשקיף מכל מקום בווילה שהחלונות בה מתוחים מהרצפה לתקרה. במלון בריכת שחייה מרשימה עם בר, ג'קוזי ובריכת ילדים. עוד במלון מגוון מסעדות וברים, מרכז צלילה וספא.

Phi Phi Island Village beach resort and Spa
המחיר: החל מ-6,700 באהט תאילנדי ללילה בעונה.

קאו לאק:  חופשה משפחתית במלון בוטיק

קאו לאק הוא אחד מן האיים באזור פוקט שבניגוד לשכניו עדיין לא מוצף בהמוני תיירים. כתוצאה מכך אפשר ליהנות כאן ממלונות טובים במחירים מצחיקים. אחד מהמלונות האלה הוא מלון הבוטיק Chongfah Resort, ששוכן בחוף באנג ניאנג היפהפה. במלון יש 30 חדרים ובונגלוס, חלקם נמצאים במרחק צעדים ספורים מים אנדמן. במלון שלושה סוגי חדרים, כולם מעוצבים בסגנון מודרני וכוללים מיני בר מצויד, טלוויזיה במסך שטוח, אינטרנט אלחוטי ומרפסת. בחלק מהחדרים יש בנוסף לאמבטיה שבחדר גם ג'קוזי ומקלחת גשם מתחת לכיפת השמיים. בניגוד להרבה מהמלונות באזור שמייעדים את עצמם לזוגות בלבד, כאן גם משפחות מתקבלות בברכה, והילדים יכולים ליהנות מבריכת ילדים בנוסף לבריכה הרגילה.

Chongfah Resort
המחיר: החל מ-4,800 באהט תאילנד ללילה בעונה.
אתר אינטרנט

שוק בעלי החיים בבנגקוק

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.