תפריט עמוד

אחרי כל ההכנות והתכנונים, החופשה המיוחלת בחו"ל מגיעה סוף סוף. אתם נוחתים בהרכב משפחתי מלא ביעד הנחשק, צולחים את התורים האינסופיים לבדיקת דרכונים, מצליחים למצוא את המזוודות שלכם בין אינספור תאומות זהות, נגררים עם הילדים משדה התעופה אל העיר הגדולה ומגיעים בכוחות אחרונים למלון שהזמנתם. ואז, בתוך שנייה, המציאות מנפצת את החלום: באינטרנט נראה היה כי המלון ממוקם ברחוב ציורי ושקט במרכז העיר, והחדר המשפחתי שהזמנתם נראה מפואר ומרווח להפליא. במציאות, הרחוב הציורי מתגלה כנתיב אוטובוסים סואן ולחדר המשפחתי, שגודלו ממוצע למדי, נדחסו ארבע מיטות שממלאות את כל החלל ולא משאירות אפילו פינה אחת להירגע בה.

כל מי שטייל עם ילדים בחו"ל ודאי נתקל במצב דומה. אז מה עושים? אחד הפתרונות הזמינים והטובים ביותר שעומדים בפני מטיילים, ודאי כשנוסעים בהרכב משפחתי, הוא לוותר על מלון לטובת דירה או בית. היתרונות בבחירה שכזאת רבים. הנה כמה מהם:

להתענג על מרחב המחייה. בחדר במלון, גדול ככל שיהיה, תמיד תיתקלו זה בזה, בצעצועי הילדים, במזוודות, בערימות הבגדים והחפצים. דירה, לעומת זאת, מציעה את המרחב שמשפחה זקוקה לו. גם בדירה קטנה יש הפרדה בין אזורי השינה לאזור המגורים. הדבר חשוב לא רק להורים, שזקוקים למעט פרטיות, אלא גם לילדים שצריכים תחושה של בית, מקום שבו אפשר להניח את הבובות או לשחק עם מכוניות הצעצוע.

לפרטים על השכרת דירות, וילות ובתים בחו"ל לחצו כאן >>


דירה עם שני חדי שינה בלונדון. כל אחד יכול למצוא את הפינה השקטה שלו

לחסוך כסף. דירה בלב העיר או בית בכפר הם פיתרון מצוין למשפחות גם מבחינה כלכלית. כדי לקבל את המרחב הרצוי, במלון הייתם צריכים לקחת חדר משפחתי גדול במיוחד או שני חדרים צמודים – הוצאה לא מבוטלת כלל. בדירה אפשר לשכן בנוחות את כל המשפחה במחיר סביר בהחלט.

לשמח את הילדים. כשמטיילים עם ילדים בחו"ל, תמיד מגיעה אותה שעה עגומה, שבה הרגליים הקטנות כושלות והבטן מכרכרת. הילדים רוצים לעצור באחת מרשתות המזון המהיר, אתם מעדיפים לנסות את האוכל המקומי. באיזה אפשרות שלא תבחרו, סביר להניח שמישהו יצא מאוכזב וזועף. גם אם בסוף התפשרתם על מסעדה איטלקית, שבה הילדים יאכלו פיצה ואתם תתענגו על פסטה מצוינת, עדיין תמיד יהיה ילדון עצוב, שחלם על שניצל ותפוחי אדמה "כמו בבית". גם כאן דירה מציעה את הפתרון המושלם: בין אם היא מצוידת במטבח של ממש או במטבחון בסיסי, האפשרות להציע לילדים אוכל מוכר תקל את החיים לכל המשתתפים ותמנע סכסוכים מיותרים. בבוקר, לפני שיוצאים לדרך, אפשר להכין חביתה או ביצת עין כמו שהילדים אוהבים, בצהרים אפשר לחמם אוכל מוכן שקניתם במעדנייה המקומית וכן הלאה. איש לא מצפה מכם לטרוח במשך שעות מעל סירים מהבילים, אבל כמה מנות מהירות ירגיעו את הרעב וישפרו את מצב הרוח.


הדירה מאפשרת להכיר את החנויות המקומיות ולהכין אוכל שילדים אוהבים

להכיר את טעמי הסביבה. שהייה בדירה או בבית כפרי מהווה הזדמנות נהדרת להכיר את החנויות בסביבה הקרובה. אין כמו שיטוט בין מעדניות ושווקים מקומיים כדי ללמוד על הטעמים המקומיים. אפילו הסופרמרקט השכונתי הוא בגדר חוויה מרתקת: הילדים ישמחו לגלות מוצרים מוכרים, אתם תעמדו נדהמים אל מול ההיצע המפתה של גבינות, ממרחים, נקניקים וכן הלאה. מכאן אפשר לחזור היישר לדירה ולהכין ארוחה ממעדני המטבח המקומי, הכי טריים שרק אפשר.

להתחבר למקום. אין כמו שהות בדירה או בית כפרי כדי להתחבר ללב הפועם של האזור. אתם לא נמצאים בסביבה מנוכרת ומנותקת של המלון, אלא בשכונת מגורים או בכפר אמיתי, עם אנשים שהולכים בבוקר לעבודה, מוציאים את הכלב לטיול בפארק, לוקחים את הילדים אחר הצהרים לכיכר המרכזית או לגינת המשחקים. הדירה מאפשרת לכם להפסיק להיות תיירים שמסתכלים על הכל מבחוץ, ולהפוך, גם אם לזמן קצרצר, לחלק מהחיים שמסביבכם.

כמובן שיש עוד מגוון רחב של אפשרויות להחליף את חדר המלון הסטנדרטי – מבתים כפריים, דרך דירות נופש ועד וילות רומנטיות. כל מטייל יכול לבחור את האפשרות המתאימה להרכב הנוסעים ולאופי הטיול, וליהנות מהמרחב המבורך, שכה חסר בחדרי מלון, ומהחיבור המיוחד למקום ולאנשים. ומי שבכל זאת מעדיף תנאים של מלון אבל לא רוצה להתפשר על מקום ונוחות – הפתרון הוא מלון דירות.


בית כפרי בפרובאנס, אידיאלי למחפשים להתחבר לסביבה המקומית

איך תדעו איזו דירה או בית לבחור? איציק שחם, מתבל חופשות, חברה המתמחה בהשכרת דירות, בתי כפר, וילות, דירות בטירות ועוד, אומר שההיכרות האישית עם הנכסים והליווי האישי של הלקוח הם שעושים את ההבדל. "אנחנו מכירים באופן אישי כל מקום שאנחנו משווקים – ביקרנו בדירות, פגשנו את בעלי הבית, הסתובבנו באזור. הדבר מאפשר לנו לתת ללקוח טיפול צמוד, להתחשב ברצונות שלו ושל בני משפחתו ואפילו לתת טיפים כמו המלצה על מסעדה טובה באזור או איפה יש סופרמרקט קרוב". הדאגה האישית והליווי הצמוד, הידיעה שיש מישהו שאפשר להרים אליו טלפון אם מתעוררת בעיה, כל אלה הופכים את החופשה בדירה העירונית או בבית הכפרי למוצלחת במיוחד.

לפרטים על השכרת דירות, וילות ובתים בחו"ל לחצו כאן >>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.