תפריט עמוד

דברים שחייבים לבדוק במלון

הטיול הבא שלכם כולל שהות במלון? עליכם כבר עכשיו לבדוק את רשימת השירותים, את איכות החדר ואת רמת הניקיון. הנה כל הפרטים

לפי נתונים שפורסמו על ידי חטיבת המחקר של בנק ישראל בחודש פברואר 2011, הערך המוסף של שירותי התיירות לתוצר הנקי נאמד בכ-1.8% ובין השנים 2004-2007 הוא גדל ב-29% כתוצאה מגידול במספר לינות התיירים. יתרה על כך, נתונים מעודכנים יותר שפורסמו לאחר רפורמת "השמיים הפתוחים" מראים שבישראל יש יותר בתי מלון, פתרונות אירוח ותיירים בהשוואה לכל תקופה אחרת בעשורים האחרונים ושעוד היד נטויה.

הבעיה היא שעבור האורח הממוצע, הזמנת מלון בארץ או בחו"ל כרוכה בשורה ארוכה של דילמות. אף אחד מאתנו לא רוצה לשלם ביוקר ולגלות שהתמורה נמוכה, מה גם שההיצע הגדול של האפשרויות רק פוגע בתחושת הביטחון ולא מקל עליה. הפתרון הוא כמו תמיד להכין היטב את שיעורי הבית ובעיקר לבדוק את 3 הדברים הבאים:

שירותים שונים שהמלון מציע

הכי קל לבדוק איזה שירותים המלון מציע באמצעות אתר האינטרנט הרשמי שלו. באתר אינטרנט של כל בית מלון שמכבד את עצמו אמורה להופיע רשימת שירותים מסודרת, לרבות פרטים על זמינות ועל עלויות נלוות.

השירות הספציפי שאתם מחפשים לא נמצא ברשימה שמופיעה באתר? אל תחכו לרגע האחרון כדי ליצור קשר עם המלון. חייגו לקבלה, בקשו מידע קונקרטי ובמידת הצורך גם תוכלו להתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה שיש להם ניסיון אישי רלוונטי.

איכות החדר ונוחות השינה

אחת הסיבות להגיע לבית מלון היא כדי לישון טוב ובשקט בלילה. אם התנאים האלה לא מתקיימים והחדר לא מספיק איכותי, סביר להניח שתרגישו אכזבה. מנגד, החדשות הטובות הן שגם את איכות החדר ונוחות השינה אפשר פחות או יותר לנבא מראש.

הדרך לבדוק את איכות החדר ונוחות השינה היא להתמקד בסוג המיטה והמזרון. בדקו לפי האתר איזה מזרן יש בכל חדר ומה ההבדל בין מיטות סטנדרט, קווין סייז וקינג סייז. אם אתם סובלים מבעיות שינה או הירדמות, ייתכן ויהיה לכם משתלם יותר להוסיף עוד כמה שקלים כדי לשדרג את החדר ולהבטיח הנאה.

האם החדר נקי באמת?

סוגיית הניקיון מטרידה גברים ונשים בטווח רחב של גילאים כי אותה דווקא קשה לכסות מבעוד מועד. למעשה, אפילו המלצות של אנשים שכבר ישנו במלון לא תמיד מספיקות – כי יכול להיות שדווקא אתם תגיעו במשמרת של אנשי ניקיון לא מקצועיים.

הזמנת מלון דרך רשת מוכרת, גדולה ומפורסמת תעלה את הסיכוי לכך שתהיו מרוצים מרמת הניקיון. קחו בחשבון שכמו בכל ענף אחר, מה שזול עולה ביוקר ואין סיבה שבית מלון מצוחצח יציע לכם את שירותיו במחיר שנמוך בעשרות אחוזים בהשוואה למתחרים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.