תפריט עמוד

גרמניה בקמפיין "חולמים עכשיו, מטיילים אחר כך"

גרמניה בקמפיין "חולמים עכשיו, מטיילים אחר כך"

קמפיין "לגלות את גרמניה מחדש" מתרחב באתר ייעודי עם סיורים וירטואליים, חידוני ידע, מוזיקה קלאסית ועממית ואפילו מתכונים לאוכל גרמני טיפוסי. ויש גם חדשות טובות לעתיד הקרוב

עם הצלחה לא מתווכחים: משרד התיירות הגרמני (GNTO) השיק עם תחילת משבר הקורונה, באמצע חודש מרץ 2020, את הקמפיין הבינלאומי discovergermanyfromhome# – לגלות את גרמניה מהבית. לדברי לדברי גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, הקמפיין זכה להצלחה רבה בעשרות מדינות וקרוב ל-10 מיליון משתמשים נחשפו לתכניו. הקמפיין נועד לעורר השראה ואמפתיה, ומאידך, לספק לגולשים תוכן אינפורמטיבי בצורה משעשעת ואינטראקטיבית. כעת, זוכה המיזם לשדרוגים נוספים הכוללים, בין השאר, קטעי מוזיקה מתקופות שונות, סרטונים (כולל סרטו תדמית ייחודי), סיורים וירטואליים ב-360 מעלות, מפות אינטראקטיביות, חידוני ידע בנושאים שונים ואפילו הורדת מתכונים של מנות גרמניות קלאסיות – מנקניקיות בסגנון תורינגיה (Thüringen) ועד לחם ג'ינג'ר מקומי. לכל אלו אף נוסף צ'ט-בוט חכם, שיוצר ערוץ תקשורת פתוח עם הגולשים, המחפשים אחר מידע על יעדים בגרמניה. כל אלו מצויים באתר ייעודי שנחנך לאחרונה – לאתר לחצו כאן >>

סקר מקיף שנערך בידי לשכת התיירות הגרמנית מצא כי הקמפיין קיבל תגובות חיוביות מכ-4.94 אחוזים מהמשתמשים. כאמור, הקמפיין ברשתות החברתיות הפך באמצע חודש אפריל לאתר ייעודי, המאפשר למשתמשים לחקור את הצדדים השונים של גרמניה, באמצעות מוזיקה – ממוזיקה קלאסית של מלחינים גרמנים ידועים ועד מוזיקה גרמנית עממית, מתכונים של מאכלים פופולריים, חידונים, סיורים וירטואליים באתרי טבע ומורשת בגרמניה ועוד. את הקמפיין משלים סרטון בן שלוש דקות, המצולם כמעין חלום ההולך ומתגשם.

לחלום עכשיו, לטייל אחר כך

לקראת התאוששות: תוכניות לעתיד

לדברי פטרה הדורפר, מנכ"לית לשכת התיירות הלאומית הגרמנית, הקמפיין עושה שימוש בהטמעת אפשרויות דיגיטליות מגוונות ושומר על העניין במותג התיירותי הגרמני. "לצד זאת, כך אנו גם מקיימים דיאלוג פורה וקשרים עם לקוחות בענף הנסיעות הבינלאומי. אנו מייצרים כיום את הבסיס להשקת תוכניות התאוששות מוצלחות בעתיד". בלשכת התיירות מסבירים עוד כי בהתאם לתחזיות שונות, אפשר יהיה להבחין בהתאוששות בענף החל מהמחצית השנייה של שנה זו. באופן זה, קמפיינים רבים שהוקפאו מתוכננים מחדש, וניתן יהיה להפיץ את תוכנם במהירות, בהתאם לתנאים שישררו באותה עת.

בתמונה הפותחת: מנופיו הציוריים של עמק הריין, צילום שאטרסטוק

האם היית ביעד הזה?

  • 6

    כן הייתי

  • 1

    לא, אבל מתכנן

  • 0

    לא מעוניין

האם המאמר הזה עזר לך?

עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר





מרכז ההזמנות של מסע אחר

השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל
המחיר המשתלם ביותר - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות

מרכז ההזמנות של מסע אחר

טיסות במחירים שפויים - גאוני כמה שזה פשוט

השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל
המחיר המשתלם ביותר - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

code