תפריט עמוד

גרמניה איירליינס רכשה צי מטוסים חדש

חברת התעופה הגרמנית, החוגגת השנה 30 שנות פעילות, הודיעה על רכישת 25 מטוסים חדשים מתוצרת איירבוס. גרמניה איירליינס מפעילה טיסות ישירות בין תל אביב להמבורג ודיסלדורף

שימו לב: בפברואר 2019 גרמניה איירליינס הודיעה על פשיטת רגל ומאז אינה פועלת יותר

חברת התעופה הגרמנית גרמניה איירליינס, המפעילה טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג ולדיסלדורף, הודיעה בסלון האווירי בפארנברו, אנגליה כי במסגרת התוכנית האסטרטגית החדשה תבצע את רכישת המטוסים הגדולה ביותר בהיסטוריה של החברה ותחדש את כל צי המטוסים שלה.

גרמניה איירליינס, אשר חוגגת השנה 30 שנות פעילות, סיכמה עם יצרנית המטוסים האירופאית איירבוס על רכישת 25 מטוסים מסוג A320neo ואפשרות לרכוש 15 מטוסים נוספים מאותו הדגם. המטוסים ייכנסו לצי החברה באופן הדרגתי – עשרה מטוסים יימסרו במחצית הראשונה של 2020, חמישה מטוסים נוספים ב-2021 ועשרת המטוסים הנותרים יימסרו ב-2022.

המטוסים החדשים יחליפו בשלב ראשון את כל המטוסים המוחכרים כיום על ידי החברה ולאחר מכן את כל המטוסים שבבעלותה, כך שבסופו של דבר, מטוסי האיירבוס החדשים והמתקדמים יחליפו את כל צי המטוסים הנוכחי המורכב כיום ממטוסי איירבוס ובואינג. מטוס האיירבוס A320neo נחשב לאחד ממטוסי הסילון המודרניים ביותר. מטוסי גרמניה יהיו מצוידים ב-180 מושבים ובדור החדש של מנועי פראט אנד ויטני אשר יפחיתו את ההוצאות התפעוליות, ייעלו את הוצאות הדלק ויפחיתו את עוצמות הרעש באופן משמעותי.

גרמניה איירליינס מפעילה כיום טיסות ישירות מת"א להמבורג פעמיים בשבוע, בימי שני וחמישי, ומת"א לדיסלדורף פעמיים בשבוע, בימי שני וחמישי. החל מנובמבר 2016 תרחיב החברה את פעילותה בישראל ותוסיף טיסה שבועית שלישית לדיסלדורף גם בימי ראשון. הזמנות ניתן לבצע אצל כל סוכני הנסיעות ובאתר האינטרנט (בעברית) של החברה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.