תפריט עמוד

גרמניה איירליינס מרחיבה את פעילותה בישראל

בתום שנת פעילות בישראל, חברת התעופה הגרמנית הודיעה על תוספת של טיסה שבועית מתל אביב לדיסלדורף בחורף הקרוב. כיום החברה מפעילה שתי טיסות שבועיות ישירות להמבורג ושתיים לדיסלדורף

שימו לב: בפברואר 2019 גרמניה איירליינס הודיעה על פשיטת רגל ומאז אינה פועלת יותר

חברת התעופה הגרמנית גרמניה איירליינס מרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי. גרמניה איירליינס החלה בפעילות סדירה בשוק הישראלי לפני כשנה על ידי הפעלת טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג ובהמשך פתחה גם קו לדיסלדורף. כעת נמסר כי גרמניה תרחיב את פעילותה ותגדיל את תדירות הטיסות מתל אביב לדיסלדורף החל מחורף 2017/2016 לשלוש טיסות שבועיות, כולל טיסה חדשה בימי ראשון. מכירת הכרטיסים כבר החלה, ומחירי הטיסות החל מ-99 אירו לכיוון. הזמנות ניתן לבצע אצל סוכני הנסיעות ובאתר האינטרנט (בעברית).

ניסים סגיס, הסמנכ"ל המסחרי של טל תעופה, הנציגים של גרמניה איירליינס בישראל אמר: "הגדלת הפעילות בישראל בשנה חגיגית זאת, הינה בשורה חשובה המעידה על רצינות כוונותיה ותכניותיה העתידיות של גרמניה איירליינס בשוק הישראלי. הוספת הטיסות גם בימי ראשון הינה משמעותית ותעניק אפשרות מעולה לקהל הנוסעים העסקי להתחיל את השבוע בדיסלדורף שהינו מרכז עסקי מוביל ויעד חשוב ביותר עבור חברות עסקיות, כמו גם לקהל המטיילים הישראלי, שכן דיסלדורף הינה עיר מרכזית ואטרקטיבית עם גישה מצוינת לרחבי גרמניה, הולנד ובלגיה".

גרמניה איירליינס חוגגת בימים אלה 30 שנות פעילות בינלאומית מוצלחת. החגיגות הרשמיות החלו בשדה התעופה בברמן, עם השקת מטוס היובל המיוחד של גרמניה איירליינס בעיצוב חדשני בצבעי ירוק-לבן ועם לוגו שעוצב במיוחד. ברמן היא העיר ממנה הגיע מייסד החברה, ד"ר בישוף, ובה החלה החברה את פעילותה. בהשקה החגיגית השתתף מנכ"ל גרמניה, קרסטן באלקה, חלוץ קבוצת הכדורגל ורדר ברמן, קלאודיו פיסארו ומנהל שדה התעופה הבינלאומי בברמן, יורדן בולה.

לכבוד שנת ה-30 ולציון שנה לפעילות בישראל, גרמניה איירליינס יוצאת בקמפיין חגיגות מיוחד במסגרתו צפויים אירועים ופרסים מפתיעים לנוסעים נבחרים בטיסות החברה. החל מיוני ועד ספטמבר 2016 בכל 30 לחודש, יבחר נוסע אקראי בטיסות החברה השונות אשר יזכה לפרס ולהפתעה מיוחדת ביותר.

גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא על טיסותיה מת"א הכלול במחיר הכרטיס (ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, סרטים באורך מלא ועוד).

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.