תפריט עמוד

גרמניה איירליין תפעיל טיסות בין ישראל לגרמניה

שימו לב: בפברואר 2019 גרמניה איירליינס הודיעה על פשיטת רגל ומאז אינה פועלת יותר

חברת התעופה הגרמנית גרמניה איירליין תתחיל לפעול באופן סדיר בישראל ולהפעיל טיסות ישירות ליעדים נבחרים בגרמניה. גרמניה איירליין, אחת מחברות התעופה הוותיקות בגרמניה, מפעילה טיסות לכ-140 יעדים באירופה, צפון אפריקה, מערב אסיה והמזרח התיכון. היא מחזיקה באישור הבטיחות הגבוה ביותר המוענק על ידי IATA, ומאז יוני 2014 היא חברה רשמית בארגון זה.

גרמניה איירליין תחל את פעילותה בישראל במרץ 2015 עם השקה של שני קווים ייחודיים ואטרקטיביים: טיסה ישירה להמבורג בצפון גרמניה וטיסה ישירה לבאדן באדן – היער השחור (קארלסרוהה) בדרום גרמניה. במחירי הטיסות, החל מ-99 אירו לכיוון, יהיו כלולים כל השירותים – אוכל, שתייה, מזוודה וכבודת יד, סרטים, תוכניות שמע ועוד. הטיסות מתל אביב להמבורג ולבאדן באדן יהיו במטוס איירבוס 319A, להמבורג יצאו הטיסות מת"א פעמיים בשבוע, בימי שלישי וחמישי, לבאדן באדן הטיסות יצאו פעם בשבוע בימי שני אחר הצהריים.
גרמניה איירליין מתפתחת בהצלחה לשווקים בינלאומיים חדשים ושוק התעופה הישראלי נבחר להיות אחד היעדים החדשים והמרכזיים של החברה בשנת 2015. גרמניה איירליין מחזיקה בסיסים בערים ברחבי גרמניה, בהן ברלין, ברמן ודיסלדורף ומקיימת פעילות ענפה בבריטניה, שוודיה וצרפת.

מר אוליבר פאוול המנהל המסחרי הראשי: "כניסת ותחילת הפעילות החדשה של גרמניה איירליין בישראל הוא חלק מתוכנית ההתפתחות וההתרחבות של החברה לשווקים בינלאומיים חדשים. לשוק התעופה הישראלי יש פוטנציאל גדול וכעת יוכלו גם הנוסעים הישראלים ליהנות מהאיכות, הבטיחות והשירות המצוין של החברה".

מר פול סקודלרו, מנהל מכירות ישראל: "הקווים החדשים יאפשרו לאנשי העסקים והמטיילים הישראלים ליהנות בפעם הראשונה מטיסות ישירות ורגילות להמבורג ובאדן באדן. דבר זה יאפשר להגיע מישראל לצפון ודרום גרמניה בנוחות, קלות ובנגישות טובה יותר מאי פעם. גרמניה איירליין מתכננת להתבסס בשוק הישראלי ואף לפתח את פעילותה בעתיד".

מר גדעון טלר, מנכ"ל חברת טל תעופה והנציג הרשמי של חברת גרמניה איירליין בישראל: "הקווים החדשים נבחרו בעקבות ההתעניינות ההולכת וגוברת של הישראלים בגרמניה וביעדים אלו. המבורג וצפון גרמניה היו תמיד יעד פופולרי עבור אנשי עסקים ישראלים וחברות עסקיות, מעכשיו אנו משוכנעים שהאזור ייהפך גם ליעד תיירות חדש עבור קהל הישראלי".

המבורג, בירת צפון גרמניה, נחשבת ל"פנינת הצפון" והינה העיר השנייה בגודלה במדינה אחרי ברלין. זוהי עיר מרתקת המציעה מגוון אטרקציות בתחומי תרבות, אמנות, ארכיטקטורה ועוד ויש בה גם אזורי קניות מרשימים וחיי לילה מפוארים. המבורג נחשבת גם כמרכז עסקי חשוב ונקודה מרכזית לתערוכות וירידים. כמו כן, העיר מהווה נקודת יציאה מרכזית לשייט ולמטיילים באזור צפון גרמניה וערים נוספות קרובות כמו ברמן וקייל.

היער השחור הוא מהאזורים היפים לטיול, מנוחה ונופש. באזור יש ערים יפות, נופים ירוקים ואפשרויות רבות לטיולים בטבע. יש באזור אטרקציות רבות למשפחות, בהן אירופה פארק, אחד מפארקי השעשועים הטובים באירופה, זוגות ומטיילים עצמאיים ייהנו מאתרי הספא והמרחצאות המפורסמים, מאזורי גידול היין, הקזינו של באדן באדן והאוכל האזורי המיוחד. שדה התעופה Karlsruhe/Baden-Baden Airport קרוב גם לערים היידלברג ושטרסבורג.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.