תפריט עמוד

גאדג'טים: לצפות בכוכבים בניחותא

תיק גב לכלבים, מערכת חיזוי מזג אויר שאפשר להכניס לכיס, משקפת שהיא גם מצלמה דיגיטלית, סונאר לדייגים וכורסה לחובבי אסטרונומיה


1

חבר, אתה סוחב >


לבעלי כלבים שאינם יכולים לצאת בלעדיהם לטיולים אבל רוצים שגם הכלב יישא בנטל הסחיבות, חברת  Granite Gear מציעה מנשא מיוחד להולכים על ארבע. רצועות מתכווננות, כריות ספוג ומבנה המחלק את המשקל באופן מאוזן מבטיחים לבן לווייתכם הנאמן נוחות מרבית בעת הליכה וריצה. במנשא תוכלו לארוז את המזון, המים והמשחקים של הכלב, או כל דבר אחר שהוא יעדיף לסחוב (50 דולר, http://www.granitegear.com/products/dog_gear/ruff_rider/index.html).


2

< דני רופ בכיס
בעזרת המכשיר הזה תוכלו להראות לדני רופ בדיוק מאיפה משתין הענן. כשתעמדו על פסגה מושלגת בשווייץ ותשלפו מהכיס את "מרכז המידע האטמוספרי" (ADC), הוא יוכל לספק לכם מיד נתוני מזג אוויר מקיפים כגון מהירות הרוח וכיוונה, טמפרטורה, גובה, לחץ ברומטרי, לחות ועוד (80־250 דולר, תלוי בדגם; www.brunton.com/catalog.php?subcat=19).


3

להשקיף ולצלם >
אתם מטיילים ביער ומבחינים לפתע מרחוק בתוכי נדיר, אך למצלמה שלכם אין זום מספיק. בדיוק בגלל זה המציאו משקפת שהיא גם מצלמה דיגיטלית. בשוק יש דגמים רבים של חברות כמו בושנל ופנטקס, במחיר של עשרות עד מאות דולרים. חיפוש Digital Binoculars בגוגל מניב אתרים רבים המוכרים משקפות כאלה. אפשר גם להזמין דרך חנויות "ריקושט".


4

< דגים, היזהרו!
Smartcast הוא מכשיר קטן המורכב מסונאר (המארז הירוק), שאותו מחברים לחוט הדיג ומטילים למים, והוא משדר למסך תמונה של מיקום הדגים ושל מבנה קרקעית הים, האגם או הנהר. יש דגמים שבהם המסך מתחבר לחכה, וכעת יצא דגם חדש, שבו מסך התצוגה הוא מעין שעון יד (כ־70 דולרים, www.humminbird.com).


5

לצפות בכוכבים בניחותא >
הכורסה הייחודית הזאת היא מעין מצפה כוכבים פרטי שמונע את תופעת הצוואר התפוס לאחר בהייה

ממושכת בשמי הלילה. את כל המערך אפשר לקפל (ולהרכיב) בקלות ובמהירות בלי שום כלים מיוחדים, להעמיס על האוטו ולנסוע למצפה רמון. מומלץ מאוד למי שאוהב לשאת את עיניו לשמי הלילה ולחפש כוכבים וגלקסיות או חוצנים וצלחות מעופפות. החיסרון הבולט של הפטנט הוא מחירו: 1,950 דולרים, לא כולל המשקפת,
www.bigha.com/
seeker/index.php
.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.