תפריט עמוד

גאדג'טים: להתגלגל באלכסון

רולר בליידס עם גלגלים שמותקנים בזווית, מצלמת וידאו שמתחברת לקסדה, קומקום שנדלק באמצעות SMS, מכשיר GPS נייד ורמקולים מתקפלים


1

להתגלגל באלכסון >


בתחום ההחלקה היבשתית, הרולרבליידס החדשים של חברת לנדרולר (250 דולרים, www.landroller.com) מסתמנים כלהיט הבא. מדובר ברולרס בעלי שני גלגלים גדולים יחסית, אך השוס האמיתי הוא שהם מותקנים בזווית. זה אולי נראה מוזר במבט ראשון, אבל בחברה מבטיחים שהפטנט אמור לספק חוויית החלקה חלקה יותר על גבי סדקים ומהמורות קטנות בכביש ובמדרכה, וכך להקטין את סכנת ההימרחות. עם זאת, הרולרס החדשים אינם מתאימים כל כך לדרכי עפר, אז אם אתם אוהבים להחליק בשבילים צדדיים, נסו את הטרייל־סקייט של חברת גייט־סקייט
(350 דולרים, www.gateskate.com), או המתינו לדגם של לנדרולר עם צמיגים ממולאים באוויר, שאמור לצאת לשוק השנה.


2

< לצלם ולהראות לחבר'ה
עשיתם מסלול מסעיר באופני הרים, על גבי סנובורד במורד מסלול סקי מטורף באלפים או בלנדרולרים החדשים שמיהרתם לרכוש, ואתם מתים לרוץ ולהראות לחבר'ה? ה־ATC-1000 הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. מדובר במצלמת וידאו קטנה המתחברת לקסדה מיוחדת, כך שהיא מאפשרת לגולש/רוכב לצלם את פעילות האקסטרים מנקודת מבטו ומותירה את ידיו פנויות לגמרי. לחלופין, אפשר להצמיד את המצלמה לחלק אחר בגוף, למשל ליד או לרגל, באמצעות רצועת סקוץ'. אפשר גם לתכנת את ה־ ATC-1000 כך שתצלם שלוש תמונות סטילס במרווחים של עשר שניות בין תמונה לתמונה. המצלמה, של חברת אורגון סיינטיפיק, פועלת באמצעות ארבע סוללות מסוג AAA. מחירה: 120 דולרים (www.atc1000.com).


3

מתקשה לצאת מהמיטה בבוקר? שלח SMS לקומקום >
קניתם לנדרולר, רכשתם ATC-1000 ויצאתם לטיולי רולרבליידס ואופניים בצפון אנגליה. עכשיו צריך גם משהו לפינוק. אז אם אחרי יום קריעה בעליות קשה לקום מהמיטה, אבל ממש בא לכם קפה, הנה פטנט. חברת PG Tips הבריטית מציעה קומקום שנקרא ReadyWhenUR (מוכן כשאתה מוכן). את הקומקום אפשר להדליק באמצעות SMS. המכשיר גם יכול לשפר את הזוגיות, כי כבר לא צריך להתווכח מי יקום מהספה להדליק את הקומקום (אבל עלול להתעורר דיון ער בשאלה מי ישלח לו את ה־SMS). הקומקום ישווק מחודש זה (בינתיים רק בבריטניה, ויפעל רק ברשת אורנג' הבריטית). מחירו: 174 דולרים.


4

< להתמצא באירופה ב־15 שפות
אם הלכתם לאיבוד בין שלל האפשרויות (והגאדג'טים), תוכלו להיעזר במערכת הניווט הלוויינית האישית החדשה של סוני ולמצוא את דרככם בקלות ובסטייל ברחבי אירופה. מערכת NAV-U היא GPS קטן ונייד בעיצוב הייטקי שאפשר להציב בקלות במקום נוח במכונית באמצעות תושבת מיוחדת ומחבר ואקום. פירוק המכשיר מן התושבת לצורך השימוש בו גם מחוץ למכונית נעשה בלחיצה אחת פשוטה. ה־NAV-U מצויד במסך מגע צבעוני שגודלו 3.5 אינטשים ובסוללות נטענות המספקות כארבע שעות עבודה. הדגם המשוכלל יותר של המכשיר פועל ב־27 מדינות באירופה ודובר 15 שפות, אך עברית עדיין אינה אחת מהן. שני הרמקולים המשולבים במערכת מבטיחים להשמיע את הוראות ההכוונה באיכות שמע מעולה.


5

הגל הקל >
ואם ברמקולים עסקינן, הנה זוג שהוא גם יפה, גם קומפקטי וגם ידידותי לסביבה. הרמקולים הקלים והמתקפלים, בעלי התושבת העשויה קרטון, פותחו על ידי חברת העיצוב היפנית MUJI. מקור השם של החברה הוא בביטוי יפני שמשמעו אמנם "מוצרים שאינם מותגים", אבל בעצם גם MUJI היתה כבר מזמן למותג, ובעבור אנשים רבים היא מסמלת כיום דרך חיים. העקרונות המנחים את MUJI – איכות, עיצוב פשוט ונקי, שימוש בחומרים חדשניים וממוחזרים, אריזה חסכונית ומחיר סביר – משכו את תשומת לבם של צרכנים רבים בעלי מודעות סביבתית מפותחת ברחבי העולם.
מחיר לזוג: 20 ליש"ט.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.