תפריט עמוד

בריסל איירליינס מחדשת טיסות מישראל

חברת התעופה הבלגית, שהפסיקה את טיסותיה לתל אביב בתחילת מגפת הקורונה, מחדשת את הטיסות בין ישראל לבריסל. בשלב הראשון תתקיים טיסה שבועית אחת, בהמשך יתווספו טיסות נוספות

המידע מעודכן ל-24 במאי 2021

לאחר הפסקה של יותר משנה, בריסל איירליינס חוזרת להפעיל את הקו תל אביב – בריסל. כחלק מחידוש הפעילות של קבוצת לופטהנזה בישראל, תופעל בשלב ראשון טיסה שבועית בימי שני מבריסל לתל אביב וחזרה. בחודש יוני צפויה החברה הבלגית להפעיל שתי טיסות שבועיות.

הטיסה מבריסל לתל אביב תמריא בימי שני בשעה 9:50 ותנחת בתל אביב ב-15:20, הטיסה לבריסל תמריא מנתב"ג בשעה 16:20 ותנחת בבריסל בשעה 20:10.

הדרדסים חוזרים: מטוס עם ציורי דרדסים של בריסל איירליינס, הראשון שנוחת בישראל אחרי הפסקה של יותר משנה

הדרדסים חוזרים: מטוס עם ציורי דרדסים של בריסל איירליינס, הראשון שנוחת בישראל אחרי הפסקה של יותר משנה

"אנחנו נרגשים לחדש את הפעילות שלנו בקו לבלגיה לאחר הפסקה של למעלה משנה", אמר עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל. "חידוש הטיסות של בריסל איירליינס מגיע ימים ספורים לאחר ההודעה המשמחת כי האיחוד האירופי יחל לפתוח את שעריו בפני הנוסע הישראלי בתקופה הקרובה. בריסל איירליינס מציעה קישורים למגוון יעדים באפריקה. כמו כן, בקרוב תחדש את טיסותיה ליעדים רבים באירופה ובצפון אמריקה".

נכון לכתיבת שורות אלו, קבוצת לופטהנזה מפעילה טיסות בין ישראל לפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל. בסך הכל הקבוצה מפעילה מעל 20 טיסות שבועיות מתל אביב ועופר קיש צופה גידול משמעותי בתדירות הטיסות בחודשים הקרובים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.